Waarschuwing Nathalie amsterdam SJ

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrouwen met heel veel tattoo's mijd ik direct.. vindt ik persoonlijk te lelijk en met zoveel plaatjes doet het met mij aan de oriëntaalse maffia denken.. :p
wij, de maffia, zijn het niet eens met deze uitspraak!
Deze dame vraagt van te voren of je alles kan betalen. Daarna nadat je dat hebt gedaan vraagt ze meer . Trap er niet in ze geeft geen address


https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/new-in-town_8506191
Je had het kunnen weten...

Mensen doe AUB EERST research voordat je wat overmaakt/afspraak boekt
 
Foto's komen ook nog eens elders vandaan.
Is niet heel moeilijk te zien foto 3 of 4 zie je nog val alles opstaan.

Foto 1 en 2 lijken wel alsof de foto is gemaakt van een andere foto, er zit iets teveel licht op en is iets te donker voor een normale selfie
 
Voor alsnog kan ik weinig vinden.
Het spoor waar ik op uit kom als ik zoek is Reddit en 2x Only Fans, maar niet het gewenste profiel erop.

Maar zie nu op meer foto's dat ze erg slecht geknipt zijn.
Ik ben voor 80% zeker dat dit allemaal niet in de haak is, kan het alleen nog niet goed genoeg bewijzen.
@DD_0182 Kijk je even mee?
 
Enneh...het zal mijn zieke geest wel zijn...but if her nails be looking like that, her panties gonna be crusty 🤮
Ben ff aan het zoeken geweest, maar kan ook qua foto's niks vinden. ..
 
"wort"
"vooral"
"betaald"
"bied"
man man man 😞
Leuk dat Rob Geus hier ook is! 🤣
Enneh...het zal mijn zieke geest wel zijn...but if her nails be looking like that, her panties gonna be crusty 🤮
Ben ff aan het zoeken geweest, maar kan ook qua foto's niks vinden. ..
Als deze foto's gejat zouden zijn, zou het wellicht wel weer van een amateur wezen. Zien we de laatste tijd vaak omdat die amper terug te vinden zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan