Recensie Nathalie - Diane's Secret - Den Haag 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ÝuckFou68

Newbie
7
13/01/23
11
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wat druk geweets de laatste week dus mijn review over Nathalie nog niet eerder kunnen schrijven. Zo'n twee weken geleden op donderdag was het druk op de weg dus ipv in de file te gaan staan de afslag Den Haag genomen om bij een van mijn favoriete huizen binnen te wippen. Volgens de agenda waren er voldoende dames aanwezig echter toen ik rond 17:30 binnenkwam waren er slechts 3 dames die voorgesteld konden worden.

De keus laten vallen op Nathalie die een erg mooi slank lichaam had. Na de administratieve afhandelingen te hebben gedaan met Nathalie naar de kamer gegaan. Nathalie is een aardige vrouw waar ook goed een gesprek mee te voeren is. Verder is de beleving van wat er op de kamer gebeurde vrij zakelijk. Ik vindt het prettig om op de kamer eerst staand elkaar te verkennen en wat te (tong)zoenen. Helaas meteen naar de wasbak geroepen waar ze vakkundig het geheel even waste.

Vervolgens op bed waar ze me redelijk met haar mond wist te bewerken, daarna de rollen nog even omgedraaid zodat ik nog wat plezier kon beleven om haar heerlijk te verwennen. Als snel wilde ze overgaan om in verschillende standjes naar het hoogtepunt toe te werken.

Al met al was het niet slecht maar klik was er niet en voor mij is het herhalingsgevaar niet groot.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan