Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Onlangs een afspraak gehad met deze dame. Ze is absoluut de dame van de foto's, alleen dateren de foto's inderdaad al van enkele jaren geleden. Het is een fijne dame, maar persoonlijk vind ik ze minder mooi, dan ze op de foto's is. Je merkt ook wel aan alles dat ze al verschillende jaren actief is als sexwerker. Door die ervaring die ze heeft, weet ze zeer goed wat je als man wil, maar het kwam bij mij daardoor ook allemaal een beetje te professioneel, te gemaakt, te fake over. Er was weinig of geen spontaniteit. Voor mij voelde het alsof ze een vooraf bepaald scenario volgde. Door die ervaring die ze heeft, weet ze zeker wel, hoe ze je moet verwennen en hoe ze zelf verwend wil worden. Alleen vond ik het jammer van het voortdurende fake gekreun van haar, dat was voor mij een afknapper. Tongzoenen was wat terughoudend, pijpen was zeker goed en ze vergeet ook je ballen niet, neuken in verschillende standjes was ok. Ze laat zich ook gewillig beffen en je mag haar kutje lekker vingeren. Ze wil je absoluut een fijne tijd bezorgen, ze heeft ook een mooi lichaam met mooie, volle borsten en glad geschoren heerlijk ruikend poesje. Indien je een ervaren Milf wil, is zij de ideale dame. Ook kan je met haar een deftig gesprek voeren. Voor mij is er echter geen herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan