Recensie Nathalie Kasterlee 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Savesexer

Newbie
9
20/04/22
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
230 + kamer
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag met deze vrouw afgesproken op hotel rond Antwerpen. Ze was precies op tijd. Eerste indruk is een mooie vrouw, helemaal geen prostitué uitstraling. Op de kamer direct beginnen tongzoenen. Ze doet gelijk mee. Dan haar van het overtollige ontdaan met als resultaat een zeer mooie vrouw. Gebronseerd,mooie volle echte borsten c+ en een romig lichaam. Dan werd ik uitgepelsd en belanden we op bed waar de echte vrijpartij kon beginnen. Kussen, strelen afzakken naar de lusthof waar ik een uitermate fris reeds een beetje vochtig muisje aantrof. Haar beginnen beffen en na een tijdje nam zij over en vroeg om vooraan in haar vagina haar G-spot te bespelen waarna ze klaarkwam. Ik werd op mijn buik bevolen en zij ging op mijn kont zitten en begon mij te teasen. Al snel moest ik mij omdraaien en zakte ze naar beneden tussen mijn benen om mijn ballen en piemel te verzorgen. Dit doet ze met heel veel gevoel en weet perfect de plekjes waar wij gevoelig zijn. Ze is het zachte type en legt heel veel gevoel in de behandeling. Tijd om eens terug tussen haar beentjes te duiken met deze keer inzet van tong en een vingertje op de G-spot. Duurde dan ook niet lang voor ze een 2de keer kwam. Rubber errond en gelijk naar binnen terwijl ze op haar zij lag. Al snel vroeg ze of ze wat standjes mocht voorstellen en volgde gewillig haar lead. Eerst zij op haar rug met beentjes open en ik schrijlings achter haar en het was pompen geblazen. Zij vroeg me op de rug te gaan liggen en kroop reverse cowboy op mij. Ze bereed me erg goed met gevarieerd ritme. Ze heeft een strak doosje wat de pret natuurlijk verhoogd. Vervolgens vroeg ze om missio omdat we dan ook konden kussen. Ze houdt van het neuken en heeft het meeste genot als je je concentreert op de vagina ingang en de G-spot. Nog even haar op haar zij gelegd en zo verder geneukd. Toen werd het stilaan tijd voor een babbel om mekaar wat beter te leren kennen. Ze legde zich tussen mijn benen en begon me terug af te zuigen. Babbelen en zuigen gaan natuurlijk niet goed samen dus terwijl ze babbelde trok ze me rustig af. Als ik praatte ging zij verder met orale verwennerij. De negentig minuten waren voorbij gevlogen altijd een goed teken. Toen we rechtstonden om aan te kleden vroeg ik haar om even naakt te blijven rechtstaan zodat ik haar goddelijk lichaam rustig in mij kon opnemen. Mmmhh lekkere en mooie vrouw.
Een linkje naar haar redlight profiel kan nu niet omdat ze elke avond en als ze niet werkt haar profiel eraf haalt.
Dit is mijn eerste bijdrage omdat ik een hookers gebruiker was die slechts eergisteren leerde van deze website.
 
Gebruikt nog steeds hetzelfde fotomateriaal sinds 2014. Het item waar ze toen in beschreven werd destijds in het ' oude fora ' werd geopend door ene 'GertVan**** ' leeftijd zou (?) in 2014, 43 geweest zijn volgens de toenmalige advertenties
 
Gebruikt nog steeds hetzelfde fotomateriaal sinds 2014. Het item waar ze toen in beschreven werd destijds in het ' oude fora ' werd geopend door ene 'GertVan**** ' leeftijd zou (?) in 2014, 43 geweest zijn volgens de toenmalige advertenties
In dat geval is ze dus 51. Age is just a number. Alles hangt ervan af hoe je eruit ziet en wat je uitstraalt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Totale kosten (in euro)
290 + Kamer
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs een afspraak gehad met deze dame. Ze is absoluut de dame van de foto's, alleen dateren de foto's inderdaad al van enkele jaren geleden. Het is een fijne dame, maar persoonlijk vind ik ze minder mooi, dan ze op de foto's is. Je merkt ook wel aan alles dat ze al verschillende jaren actief is als sexwerker. Door die ervaring die ze heeft, weet ze zeer goed wat je als man wil, maar het kwam bij mij daardoor ook allemaal een beetje te professioneel, te gemaakt, te fake over. Er was weinig of geen spontaniteit. Voor mij voelde het alsof ze een vooraf bepaald scenario volgde. Door die ervaring die ze heeft, weet ze zeker wel, hoe ze je moet verwennen en hoe ze zelf verwend wil worden. Alleen vond ik het jammer van het voortdurende fake gekreun van haar, dat was voor mij een afknapper. Tongzoenen was wat terughoudend, pijpen was zeker goed en ze vergeet ook je ballen niet, neuken in verschillende standjes was ok. Ze laat zich ook gewillig beffen en je mag haar kutje lekker vingeren. Ze wil je absoluut een fijne tijd bezorgen, ze heeft ook een mooi lichaam met mooie, volle borsten en glad geschoren heerlijk ruikend poesje. Indien je een ervaren Milf wil, is zij de ideale dame. Ook kan je met haar een deftig gesprek voeren. Voor mij is er echter geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan