Recensie Alicia all inclusive, Vosselaar 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Opel2022

Newbie
2
19/12/22
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alicia-all-inclusive.html
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben langs geweest bij Alicia, wat een geweldige ervaring was me dat. 's morgens proberen bellen maar ze kon niet opnemen dus een sms gestuurd waarop ze netjes antwoorde. Ik vroeg om dezelfde dag 's middags langs te mogen gaan wat geen probleem was. Naar de andere berichten dat ik hier lees heb ik geluk gehad dat onze date dezelfde dag kon doorgaan. Eenmaal aangekomen deed er een prachtige vrouw de deur open mijn hart ging letterlijk een trapje sneller slaan. Wat een mooie lach had ze. Nadat ik afgerekend had zijn we ons samen gaan wassen, zij heeft mij gewassen trouwens wat heel aangenaam was. Ik kon haar prachtig slank lichaam toen al bewonderen. Ik heb haar dan ook van kop tot teen bekeken, wat een mooi gezichtje met geweldige donker bruine ogen en zoals al eerder gezegd een prachtige lach en lippen die uitnodigen om te kussen, geen valse lippen. Verder heeft ze hele mooie naturelle borsten (wat zeldzaam is tegenwoordig vind ik) en een buik om u tegen te zeggen want ik zag een keizersnede dus dat wil zeggen dat ze zwanger geweest is maar geen striemeke te bespeuren echt een mooi sportief buikje, toen ze haar waste heb ik echt staan staren naar dat geweldig lekker kontje. Ze heeft ook prachtige slanke benen en staat vol tattoos waar ik wel op val. Haar haar is opgeschoren wat haar een stoer uiterlijk geeft in combinatie met de tattoos, maar eenmaal in de kamer merk je dat dat een hele lieve zachtaardige vrouw is. Ze zij dat ze een GFE geeft en dat heeft ze gedaan ook, dit was geen seks maar ze gaf met het gevoel alsof ik met een partner zou vrijen. Ze heeft een lekker kutje waar ik het eerlijk gezegd niet lang in volhield maar omdat ik voor een uur afgesproken had zijn we wat beginnen kussen en knuffelen en al snel kwam hij terug omhoog en zijn we voor een tweede ronde gegaan. We hadden voor een uur afgesproken maar omdat het zo een geweldige ervaring was vroeg ik of ik een half uur langer kon blijven en gelukkig ging dat voor haar. We hebben ook meerdere standjes gedaan waarin ze laat merken wat ze leuk vind en ze deed ook zelf actief mee. Tijdens het pijpen wat super was vroeg ik of ik haar ook mocht verwennen en toen zijn we 69 gaan doen wat zalig was, ze werd super nat en dan kwam ik natuurlijk die 2de keer klaar echt zalig om met haar te mogen zijn. Kortom dit was een top ervaring en een heel groot herhalingsgevaar. Ook heeft ze gesquirt zoals ze aangeeft op redlights dus alles wat er op haar profiel staat kan wel degelijk dus ze is oprecht en eerlijk wat ik zeker apprecieer. Beste date ooit!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/alicia-all-inclusive.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik werd op het eerste gezicht verliefd op haar tatoeages ☺️.
Heerlijke en eerlijke dame 😛
Er zullen zeker meer dates volgen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan