Recensie Nathaly, Moulin Rouge 3 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

john109

Wandelaar
63
06/06/22
31
7
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Afgelopen vrijdag rond 19.00 uur bezoekje aan de Weaze gebracht. Heel veel dichte gordijnen. Vakantietijd?
Uiteindelijk naar binnen gegaan bij Nathaly (weet niet of ik de naam goed heb gespeld) Dominicaanse dame ergens tussen de 27 en 32 jaar schat ik.
Mooie borsten goed lichaam. Sprak geen Nederlands en vrijwel geen Engels. Beloofde trente minuten maar had toch wel wat meer haast. Voelde geen klik het was meer mechanisch. Ze wilde het toch wel z.s.m. afhandelen. Uiteraard lukte dat wel maar denk niet dat ik haar nog eens bezoek. ze hield toch afstand en dat ben ik niet zo gewend van de meeste zuid amerikaanse dames.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Totale kosten (in euro)
50
Gister voor het eerst bij Nady/Naty geweest. Ze vertelde me dat ze 19 was, nou ja dat neem ik maar even met een korreltje zout. Verder een hele fijne tijd met haar gehad, begonnen met een goeie pijpbeurt niet heel diep maar was wel lekker. Daarna verschillende standjes geneukt helaas wou ze geen cowgirl maar goed ze had ook al een tijdje gepijpt. Ze heeft een erg mooi lichaam met een mooi knap koppie en een lekker strak kutje. Na afloop heb ik haar nog even gebeft, wat een lekker sappig kutje zeg pfff krijg alweer een stijve als ik er aan denk

Gister voor het eerst bij Nady/Naty geweest. Ze vertelde me dat ze 19 was, nou ja dat neem ik maar even met een korreltje zout. Verder een hele fijne tijd met haar gehad, begonnen met een goeie pijpbeurt niet heel diep maar was wel lekker. Daarna verschillende standjes geneukt helaas wou ze geen cowgirl maar goed ze had ook al een tijdje gepijpt. Ze heeft een erg mooi lichaam met een mooi knap koppie en een lekker strak kutje. Na afloop heb ik haar nog even gebeft, wat een lekker sappig kutje zeg pfff krijg alweer een stijve als ik er aan denk
Moulin rouge die zit tegenover ingang hofje toch? Zal haar ook misschien eens bezoeken

Ja klopt is tegenover het hofje, kamer 3 zit ze als ik het goed heb. Nou ja je ziet het vanzelf wel zoveel knappe jonge dames zitten er niet in moulin rouge haha

Naty niet Nathalie is plm 40 hoe kom je er bij dat ze een jongedame is. Heeft volwassen kinderen
En Angela ja die is jong maar heeft maar 1 nadeel ze is er niet meer

Laatst bewerkt:
Naty of nathalie tegen mij zei ze dus Naty en ze verteld me dat ze 19 was nou ja zoals ik hierboven al zei dat neem ik met een korrel zout maar 40 is zeker niet. Dan heb jij het over een andere dame denk ik

Nee het ging wel over Naty. Ik ken haar een beetje privé. Maar zo goed als dat ze jou vertelde dat ze 19 is, kan ze mij ook iets op de mouw hebben gespeld.

Kijk trouwens ook nog eens op nummer 5. Mooie jonge Latina. Weet de naam niet.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Totale kosten (in euro)
50
Deze dame twee weken geleden bezocht.
Tegen mij zei ze 39 te zijn.
Leuk koppie en lichaam kijkt je lief aan tijdens het pijpen.
Voor dat ze haar shift begint rookt ze dikke sigaar met salsa muziek.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
45 minuten
Vriendelijke dame, leuk gezicht en dikke kont. Ze nam echt uitgebreid de tijd met pijpen wat lekker was. Lekker strak nog en in doggy lekker afgemaakt wat ik niet lang volhield met het uitzicht. Ze zei alleen wel dat on top niet mogelijk was ivm mijn grootte wat naar mijn mening wel mee valt, ik heb het idee dat sommige dames dit gebruiken om zelf niet te veel te hoeven doen maar ik doe daar dan ook niet moeilijk om. Taalbarrière is wel even dingetje maar ze vond het wel leuk dat ik mijn duolingo spaans gebruikte haha

Terug
Bovenaan Onderaan