2 weken geleden bij Natasha geweest in Deventer. Oude flat, daar wil je liever normaal niet komen en de verwarming stond superheet. Ik heb haar toen uitgelegd hoe deze uit moest, daar was ze wel blij mee
Heel lieve vrouw, voor mij iets te petite eigenlijk, maar wel lekker. Geen idee hoe oud ze is, maar ze werd heel nat toen ik haar lekker lang heb kunnen masseren en haar lekkere natte kutje kon likken. We hebben nog aardig liggen tongzoenen, dat ging heel natuurlijk, met veel tong en lekker aan haar tong zuigen, vond ze ook wel lekker. Nogmaals het ging automatisch, zeker niet om gevraagd ofzo.
Toen ging ik naast haar liggen en zei ze, do you want me to come? en ze begon zichzelf een beetje te vingeren.. ik zei: oh wait, let me do it.. vinger niet erin, maar wel lekker tussen haar lipjes soppen, wat een lekker geluid en gevoel is dat toch. Toen ging ze mij een BJ geven terwijl ik op mijn rug lag, mijn pik was wel hard, maar niet superhard op een of andere manier, maar wel snel gekomen. Half in haar mond en toen deed ze hem er snel uit terwijl ik kwam, wel gelijk met haar hand doortrekken om het maar zo te zeggen. Normaal heb ik toch liever lekker doorzuigen in haar mond, maar goed. Ik kan haar dat de volgende keer ook gewoon vragen/zeggen natuurlijk.
Nadat ik was gekomen ging ze mij nog een beetje masseren, prima, voelt altijd goed. Helaas kon ik niet douchen daar, er waren andere mensen in het huis.. geen idee hoe dat preceis zit, maar ze zei dat wanneer die er niet zijn kan het wel.. ik vind het altijd lekkerder om toch even te kunnen douchen als je weer in de auto verder naar klanten gaat zeg maar.. anders ga je daar toch met zo'n 'befbek' naartoe haha tja..niemand die het weet, maar toch.
Ze is mij wel iets te petite, maar omdat ik haar nog niet geneukt heb, blijft het kriebelen om dat toch nog een keer te doen, maar ja, er is zoveel keus en relatief minder geld voorhanden.. tjs, we gaan het zien.
Op dit moment kan ik haar advertentiue niet vinden, ze zal wel even pauze hebben oid.
ik heb ook aangekruisd: kllaarkomen op lichaam.. dat was mijn lichaam dus

- zie hierboven