Recensie Nati, Hasselt 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sp0rkeh

Wandelaar
Forumpionier
64
07/07/21
45
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nati-17/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond een uurtje geboekt met deze dame. Leek me een mooie dame.


Bij aankomst bij een privehuis even moeten wachten. Dame lijkt redelijk op de foto's. Was best vriendelijk, deed zoenen (niet geheel met de tong). Ze deed PZC zoals ik gevraagd had vooraf. Locatie was behoorlijk ok, in Hasselt. Uiteindelijk niet het volle uur gebleven maar toch wel genoten.

Spaanse dame van 36 jaar, spreekt redelijk goed Engels. Ze was best wel actief in de seks. De verwarming stond heel hoog maar dat vond ik niet zo'n probleem. De locatie was best mooi. Pijpen deed ze best goed, aftrekken ook. Mooie nagels. Ze zoende me in m'n nek tijdens de seks en probeerde me nog verder op te geilen. Zag er goed uit, niet geheel naar de foto's maar toch een mooie dame, met een best mooi figuur.

Sex in paar standjes gedaan o.a. doggy. Deze locatie en dame nog niet eerder gezien dus dat was niet verkeerd. € 150,00 voor een uur. Ik was gewoon geil dus ik wilde graag op maandagavond gewoon gaan. En dat beviel me best wel. Ze rook heel fris.

Dus herhalingsgevaar aanwezig.
 
Gisteravond een uurtje geboekt met deze dame. Leek me een mooie dame.


Bij aankomst bij een privehuis even moeten wachten. Dame lijkt redelijk op de foto's. Was best vriendelijk, deed zoenen (niet geheel met de tong). Ze deed PZC zoals ik gevraagd had vooraf. Locatie was behoorlijk ok, in Hasselt. Uiteindelijk niet het volle uur gebleven maar toch wel genoten.

Spaanse dame van 36 jaar, spreekt redelijk goed Engels. Ze was best wel actief in de seks. De verwarming stond heel hoog maar dat vond ik niet zo'n probleem. De locatie was best mooi. Pijpen deed ze best goed, aftrekken ook. Mooie nagels. Ze zoende me in m'n nek tijdens de seks en probeerde me nog verder op te geilen. Zag er goed uit, niet geheel naar de foto's maar toch een mooie dame, met een best mooi figuur.

Sex in paar standjes gedaan o.a. doggy. Deze locatie en dame nog niet eerder gezien dus dat was niet verkeerd. € 150,00 voor een uur. Ik was gewoon geil dus ik wilde graag op maandagavond gewoon gaan. En dat beviel me best wel. Ze rook heel fris.

Dus herhalingsgevaar aanwezig.
Heeft ze natuurlijke borsten en is ze slank zoals op de foto's? Ik heb in dit huis al paar dates gehad maar de foto's klopten vaak niet
 
Ben vandaag geweest. Het trok gewoon op niks. Lijkt totaal ni op de foto's. Ze wou me binnen 10 minuten buiten en is haar gelukt. Na 1 minuut zeggen, kom klaar baby. Bah bah, slechtste ervaring ooit
Ze was ook niet heel bijzonder maar haar uiterlijk kon ermee door en ze had mooie nagels en pzc was middelmatig. Omdat ik in een geile bui was heb ik misschien wat dingen over het hoofd gezien (was ook een erg donkere kamer).

Dan alsnog ervaringen kunnen verschillen. Ik vond haar voldoende, voor een keer. Ook inderdaad niet echt een date die lang is blijven hangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan