Nationale Hoerendag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Blijkbaar zijn de risico's in hun ogen toch niet erg genoeg om er niet aan te beginnen

Aan alles zijn risico's verbonden. Van zodra je uit je bed kruipt, loop je een risico. Maar hoeveel dvp's zijn er al gestopt na een paar verkeerde klanten te hebben. Dingen die je op voorhand niet kan inbeelden omdat je niet beseft hoe weinig respect sommige mensen hebben.
 
Ik gebruik het woord Hoer nooit… mijn vaste DVP roept wel eens dat ze mijn sletje is maar zo zie ik dat zeker niet. Ik waardeer haar juist omdat zij mij laat genieten en we hebben respect voor elkaar. Is dat nou zo moeilijk?
En... 'dan en daar' in het 'heet van de strijd'... mag zij best jou sletje zijn...
als dat haar opwindt! Niks mis mee!

Ik blijf trouwens (nog steeds) verwonderd... wat voor mooie, geile sex je kan beleven met iemand die je ontmoet voor betaalsex! Love it!
 
Het is een makkelijk beroep sterker nog je hebt er geen opleiding voor nodig benen wijd en hoppa who's next.

Als het zo makkelijk is waarom zijn er dan reviews ? Krijgt iedere dvp dan niet automatisch 5 sterren ? Zou het kunnen dat er dvp's zijn die het wat serieuzer opnemen dan benen wijd ?
Als dat jouw ding is, geen probleem. Ieder zijn voorkeur, maar het is alvast niet de mijne.
 
Dat zal je altijd houden @chantal1988

Aangezien ik even niet goed in mijn vel zit, kan ik wat minder aardig overkomen. Sorry voor dat! Maar sommige leden raken net even mijn irritatie snaar.. en dan hou ik mij nog in 😒
Ik kan nou 1x niet tegen minderwaardig praten over sekswerkers. Dan moet je ze ook niet bezoeken, als je zo'n kneus bent.
 
Mensen met bekrompen religieuze ideeën maken het minderwaardig, maar vergeten dat Jezus zelf de prostituee verdedigde door te zeggen: "Wie zonder zonde is, werpe de 1e steen."

Dus bezoek je zelf prostituees, bedenk dan dat we op dat moment op hetzelfde niveau zitten. Welk niveau dat is, bepaal je als klant in feite zelf.
Met name die bekrompen geesten kijken neer op anderen, maar zij niet alleen.
Andere vrouwen, misschien vanuit het oogpunt van afgunst? En wat al eerder aangestipt werd, mannen die betaald hebben voor een dienst en er dan kennelijk van uitgaan dat ze dan ook alles mogen?

Overigens zijn het niet alleen de sekswerkers die moeilijkheden zullen ondervinden als ze van koers willen veranderen. Vrouwen en mannen die geacteerd hebben in 18+ films, komen vrijwel nooit aan de bak als acteur in de gewone filmwereld.
 
Als het zo makkelijk is waarom zijn er dan reviews ? Krijgt iedere dvp dan niet automatisch 5 sterren ? Zou het kunnen dat er dvp's zijn die het wat serieuzer opnemen dan benen wijd ?
Als dat jouw ding is, geen probleem. Ieder zijn voorkeur, maar het is alvast niet de mijne.
Nu... alles in perspectief natuurlijk. Maar... dat 'benen wijd' komt dus wél degelijk voor in elk 'bedscenario'. Meermaals zelfs! Haha!

Maar... het is nét dat subtiele verschil dat vele mannen dus niet blijken te vatten. Als 'klant' zorg je dus dat ook zij zich lekker voelt... geil zelfs als je het goed doet!
En... net dan krijg je dus dat hemelsbreed verschil tussen 'lekkere geile sex' en 'ik heb voor jou betaald!'

En... wat een verschil in beleving! Voor beide partners!
 
Laatst bewerkt:
Ja? Hoe vaak ben je geneukt?
Hoe vaak steek jij je reet uit voor vreemden? Is da lekker? Gemakkelijk?
Denk het niet. Ik zal da niet kunnen.
Maar jij kunt je pik wel in een vreemde dvp steken dat kun jij dan weer wel en daar hebben sommige vrouwen ook geen last zeker als ze daar dik voor betaald krijgen. Genot en geld wie wil dat nou niet zelfs als de klant lelijk is geld maakt veel goed plus de meeste dvp's zijn verslaafd aan seks vraag maar aan Joke ze geniet ervan het maakt haar leven spannend al die geile mannen ze kan er niet genoeg van krijgen vandaar dat ze door blijft gaan.😁
 
Laatst bewerkt:
Sekswerk is het meest makkelijke "beroep" wat er is😂😂😂. Daarom kiezen veel dames daar ook voor. Die weten vaak dat een "normale" baan niets voor hun is. In een halfuurtje 150 euro van een klant kunnen vangen, bij welk ander beroep is dat mogelijk?😅.
Officier van Justitie en Rechter. Bega een verkeersovertreding en je wordt een poot uitgedraaid, slechts zelden wordt je in het gelijk gesteld als je het voor laat komen.
Al ben je in dat geval geen klant maar een nukubu.
 
de meeste dvp's zijn verslaafd aan seks vraag maar aan Joke ze geniet ervan het maakt haar leven spannend al die geile mannen ze kan er niet genoeg van krijgen vandaar dat ze door blijft gaan.

Ik ben helemaal niet verslaafd aan seks, klets niet zo raar.
Ik heb hele andere dingen die mijn leven spannend maken, wat niemand hier iets aan gaat. Maar je kan wel lol in je werk hebben, net zoals je dat met elke baan kan hebben.

En maakt het wat uit dat ik het vak wel volhouden kan? Als het bevalt en er komen nog steeds cliënten langs, waarom stoppen dan 😁
 
Ik verbaas me enorm over de enorm denigrende manier hoe hier over de dames wordt gesproken. En niet alleen hier maar ook in andere topics.

Iedereen heeft recht op zijn of haar mening alleen gaat het te ver als je mensen weg gaat zetten als luie makkelijk verdienende geldmaniaken.

We zouden juist blij moeten zijn met DvPs(heb een hekel aan het woord hoer).
Zij leveren een dienst waar iedereen hier behoefte aan heeft, plus ze zijn bereid om hier in discussie te gaan met ons zodat we ook eens de andere kant van het werk zien. Ikzelf vind dat wel interessant,
Maar als je zo kortzichtig inzit als sommigen de laatste uren. Ga lekker vissen ofzo.

Miss Tiffany verwoordde het mooi in #58

De wereld is al zo'n rotplek, laat de mensen die de wereld voor hun klanten een stukje mooier maken lekker met rust.
 
Ik verbaas me enorm over de enorm denigrende manier hoe hier over de dames wordt gesproken. En niet alleen hier maar ook in andere topics.

Iedereen heeft recht op zijn of haar mening alleen gaat het te ver als je mensen weg gaat zetten als luie makkelijk verdienende geldmaniaken.

We zouden juist blij moeten zijn met DvPs(heb een hekel aan het woord hoer).
Zij leveren een dienst waar iedereen hier behoefte aan heeft, plus ze zijn bereid om hier in discussie te gaan met ons zodat we ook eens de andere kant van het werk zien. Ikzelf vind dat wel interessant,
Maar als je zo kortzichtig inzit als sommigen de laatste uren. Ga lekker vissen ofzo.

Miss Tiffany verwoordde het mooi in #58

De wereld is al zo'n rotplek, laat de mensen die de wereld voor hun klanten een stukje mooier maken lekker met rust.
Je hebt gelijk.
Eerlijk gezegd hebben we elkaar allemaal nodig. Elke dag een kleine glimlach of respect voor andere mensen - de wereld kan nog steeds mooi zijn.
Ik kan me de wereld niet voorstellen zonder dvp 😉
 
Ik verbaas me enorm over de enorm denigrende manier hoe hier over de dames wordt gesproken. En niet alleen hier maar ook in andere topics.
Een paar maanden geleden was dit 1 van de reden op mijn account op te zeggen.

Bij sommige reacties heb ik met een knoop in m'n maag mij afgevraagd hoe laag iemands EQ moet zijn om zo iets te plaatsen. Lijkt meer op trollen die vragen om aandacht en dat alleen maar kunnen door een ander onterecht naar beneden te halen. Ik zal geen namen noemen anders wordt deze post weer aangepast of verwijderd, want je mag niet kwetsend zijn naar 1 of meerdere personen maar ik denk dat iedereen wel weet over welke personen ik het heb.

Tegelijkertijd zie ik ook mooie en hoopgevende reacties van mede-forumleden en de dames in kwestie. Duidelijk dat deze toppers in hun beroep, in tegenstelling tot die paar toetsenbordridders, wel over een hoog EQ beschikken. Deze hoge emotionele intelligentie zal vast ook 1 van de reden zijn waarom zij zoveel tevreden en vaste klanten hebben.

Ik heb zelf jaren in een dienstverlenend beroep gewerkt (met kleren aan) en heb in die jaren ook wel wat meegemaakt qua gescheld, bedreigingen enz. maar ik heb verhalen gehoord van een vaste dame en gemerkt dat dit niets vergeleken is met hoe bedreigend sommige mannen kunnen zijn. Dus van mij alleen maar heel veel respect en liefde voor de dames die dit beroep willen en kunnen uitoefenen.

Mijn toenmalige vaste dame benoemde keer op keer dat ze het zo fijn vond dat ik altijd zo respectvol was waarop ik alleen maar mijn schouders kon ophalen dat ik niks bijzonders of anders deed dan wat ik normaal doe.

Behandel een ieder zoals je zelf behandeld zou willen worden, met respect.
Voor mij geldt dat voor de directeur tot de schoonmaker en alles wat er tussen zit en misschien nog wel een beetje meer voor de dames sexwerkers omdat dit extra intiem is.
 
Een paar maanden geleden was dit 1 van de reden op mijn account op te zeggen.

Bij sommige reacties heb ik met een knoop in m'n maag mij afgevraagd hoe laag iemands EQ moet zijn om zo iets te plaatsen. Lijkt meer op trollen die vragen om aandacht en dat alleen maar kunnen door een ander onterecht naar beneden te halen. Ik zal geen namen noemen anders wordt deze post weer aangepast of verwijderd, want je mag niet kwetsend zijn naar 1 of meerdere personen maar ik denk dat iedereen wel weet over welke personen ik het heb.

Tegelijkertijd zie ik ook mooie en hoopgevende reacties van mede-forumleden en de dames in kwestie. Duidelijk dat deze toppers in hun beroep, in tegenstelling tot die paar toetsenbordridders, wel over een hoog EQ beschikken. Deze hoge emotionele intelligentie zal vast ook 1 van de reden zijn waarom zij zoveel tevreden en vaste klanten hebben.

Ik heb zelf jaren in een dienstverlenend beroep gewerkt (met kleren aan) en heb in die jaren ook wel wat meegemaakt qua gescheld, bedreigingen enz. maar ik heb verhalen gehoord van een vaste dame en gemerkt dat dit niets vergeleken is met hoe bedreigend sommige mannen kunnen zijn. Dus van mij alleen maar heel veel respect en liefde voor de dames die dit beroep willen en kunnen uitoefenen.

Mijn toenmalige vaste dame benoemde keer op keer dat ze het zo fijn vond dat ik altijd zo respectvol was waarop ik alleen maar mijn schouders kon ophalen dat ik niks bijzonders of anders deed dan wat ik normaal doe.

Behandel een ieder zoals je zelf behandeld zou willen worden, met respect.
Voor mij geldt dat voor de directeur tot de schoonmaker en alles wat er tussen zit en misschien nog wel een beetje meer voor de dames sexwerkers omdat dit extra intiem is.
Er is geen betere manier om het te beschrijven.
Bravo 😉
 
Een paar maanden geleden was dit 1 van de reden op mijn account op te zeggen.

Bij sommige reacties heb ik met een knoop in m'n maag mij afgevraagd hoe laag iemands EQ moet zijn om zo iets te plaatsen. Lijkt meer op trollen die vragen om aandacht en dat alleen maar kunnen door een ander onterecht naar beneden te halen. Ik zal geen namen noemen anders wordt deze post weer aangepast of verwijderd, want je mag niet kwetsend zijn naar 1 of meerdere personen maar ik denk dat iedereen wel weet over welke personen ik het heb.

Tegelijkertijd zie ik ook mooie en hoopgevende reacties van mede-forumleden en de dames in kwestie. Duidelijk dat deze toppers in hun beroep, in tegenstelling tot die paar toetsenbordridders, wel over een hoog EQ beschikken. Deze hoge emotionele intelligentie zal vast ook 1 van de reden zijn waarom zij zoveel tevreden en vaste klanten hebben.

Ik heb zelf jaren in een dienstverlenend beroep gewerkt (met kleren aan) en heb in die jaren ook wel wat meegemaakt qua gescheld, bedreigingen enz. maar ik heb verhalen gehoord van een vaste dame en gemerkt dat dit niets vergeleken is met hoe bedreigend sommige mannen kunnen zijn. Dus van mij alleen maar heel veel respect en liefde voor de dames die dit beroep willen en kunnen uitoefenen.

Mijn toenmalige vaste dame benoemde keer op keer dat ze het zo fijn vond dat ik altijd zo respectvol was waarop ik alleen maar mijn schouders kon ophalen dat ik niks bijzonders of anders deed dan wat ik normaal doe.

Behandel een ieder zoals je zelf behandeld zou willen worden, met respect.
Voor mij geldt dat voor de directeur tot de schoonmaker en alles wat er tussen zit en misschien nog wel een beetje meer voor de dames sexwerkers omdat dit extra intiem is.
Heel mooi gezegd 😊
 
Mijn toenmalige vaste dame benoemde keer op keer dat ze het zo fijn vond dat ik altijd zo respectvol was waarop ik alleen maar mijn schouders kon ophalen dat ik niks bijzonders of anders deed dan wat ik normaal doe.

Behandel een ieder zoals je zelf behandeld zou willen worden, met respect.
Voor mij geldt dat voor de directeur tot de schoonmaker en alles wat er tussen zit en misschien nog wel een beetje meer voor de dames sexwerkers omdat dit extra intiem is.
Precies dat!
Krijg ook erg vaak die positieve feedback... terwijl ik eigenlijk (in mijn ervaring toch) helemaal niks 'speciaals' doe!

En wat een leuke tijd ik al beleefd heb tussen de lakens! Gek dus... dat je door gewoon een beetje normaal te doen... je eigenlijk al opvalt in positieve zin...
 
Terug
Bovenaan Onderaan