Nationale Hoerendag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand die ik ken
"iemand die ik ken"
Sausage Roll Christmas GIF by Walkers Crisps
 
Alleen dat superlatief in haar reactie was toch niet noodzakelijk.
Voor het overige geef ik haar geen ongelijk dat ze de betreffende persoon niet als klant wenst te ontvangen.
Blijkbaar wel. Beste met gelijke munt terug betalen.
Geen respect geven is geen respect ontvangen.
En blijkbaar zijn zulke mensen ook duidelijk op zoek naar sekswerkers die geen zelfrespect hebben... super sneu als dat je intentie is.

In de dsm hebben ze daar een mooie term voor overigens 😗
 
Alleen dat superlatief in haar reactie was toch niet noodzakelijk.
Voor het overige geef ik haar geen ongelijk dat ze de betreffende persoon niet als klant wenst te ontvangen.

Ik haal hier geen superlatief uit.
Ze zegt b.v niet 'grootste / ergste / akeligste of meest respectloze kanker hond. Dat zou een superlatief zijn 😉

Mag ik veronderstellen dat je bedoelt dat zij overtreffend reageerde op zijn app'jes? Daarin geef ik je gelijk

Analyserend wat er geschreven is.
Het app-verkeer kent 2 delen:
1) 'slet' versus 'respectloze kanker hond'. Hebben beide benamingen dezelfde mate / grootte van onbeschoftheid?
2) 'ik betaal en mag het zeggen' versus 'bek houden'

- Persoonlijk snap ik dat de DVP negatief reageert op de benaming 'slet' door iemand die ze niet kent. Dat is denigrerend.
- Persoonlijk vind ik haar reactie zwaar overdreven. Maar misschien heeft ze dat nodig om een goede 'stand my ground' te kunnen maken. Dat vind ik dan OK.
Als dat niet zo is dan was een blokkade effectief geweest meteen nadat ze de opmerking terug had gemaakt dat ze er niet van gediend is om zo aangesproken te worden door iemand. M.a.w je verlaagt je niet tot hetzelfde lage niveau als van die wannabe-klant.
Maar omdat we niet allemaal zo zijn als ik hebben we nu weer wat te kletsen in dit topic ..... 😉
 
Laatst bewerkt:
Jullie vergeten dat sekswerkers niet 1 of 2 van dit soort berichtjes krijgen.

Je moet als sekswerker "aan' staan voor intimiteit, voor seks, genot. Denken jullie werkelijk dat deze benaming je aanzet tot het voelen van genot en plezier?

1e Gedachte is: "Wat heb ik diegene misdaan?"

Iemand zo benaderen geeft een onveilig gevoel.
Dan volgt verstijven, vechten of vluchten.
In dit geval duidelijk gekozen voor vechten.

Dit soort vuilbakken belanden dan ook regelmatig op blokkades.

Als sekswerker wil je 9 vd 10 keer niet afspreken met iemand die je zo benaderd. Je kan al aanvoelen hoe geweldadig de seks zal zijn (haar trekken, bijten, klemmen).

Maar sommigen vinden hun zgn wandel broeders belangrijker. En vergeten gemakkelijkshalve dat zij de voornaamste oorzaak zijn van hoge prijzen (om dit soort "klanten" te vermijden), wantrouwen/misbruik, geweld naar sekswerkers.

Maar hey, hou ze vooral het hand boven het hoofd 😉
Arme broeders 😉
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp volkomen dat ze deze man niet wil ontvangen, maar haar reactie is ook buiten proportie.

Als iemand op jou af zou stappen en zeggen "Hey, klootzak. hoe laat is het ?" en die smijt dan vervolgens 1 euro tegen je hoofd.
Wat doe je dan ?
A : je zegt heel beleefd het uur en bedankt hem voor de euro
B: je smijt de euro terug, gebruikt een scheldnaam naar keuze en zegt dat hij die euro in zijn ... kan steken ?

Hier spreken we dan nog niet eens van intieme toestanden. Of mag het voor sommige mensen dan net wel omdat het over sekswerkers gaat ?
 
Blijkbaar wel. Beste met gelijke munt terug betalen.
Ik haal hier geen superlatief uit.
Ze zegt b.v niet 'grootste / ergste / akeligste of meest respectloze kanker hond. Dat zou een superlatief zijn 😉

Mag ik veronderstellen dat je bedoelt dat zij overtreffend reageerde op zijn app'jes? Daarin geef ik je gelijk
De laatste jaren zijn er opvallend veel jonge oncologen in ons land te vinden.
Dat ene woord is nergens voor nodig en onnodig grievend.
Waarmee ik overigens niet wil goedpraten wat diegene die het woord slet hanteert zich denkt te kunnen permitteren.
Dat is net zo goed onnodig en getuigt van respectloosheid.
 
Als iemand op jou af zou stappen en zeggen "Hey, klootzak. hoe laat is het ?" en die smijt dan vervolgens 1 euro tegen je hoofd.
Wat doe je dan ?
A : je zegt heel beleefd het uur en bedankt hem voor de euro
B: je smijt de euro terug, gebruikt een scheldnaam naar keuze en zegt dat hij die euro in zijn ... kan steken ?

Hier spreken we dan nog niet eens van intieme toestanden. Of mag het voor sommige mensen dan net wel omdat het over sekswerkers gaat ?
Dit gaat niet over fysiek contact, maar over WA contact.
Ik vind wat de "klant" schrijft zeker niet goed, maar reageer er dan niet op of blokkeer hem, maar zeker niet op deze manier reageren.
 
Zij had hem moeten negeren want hij was duidelijk op een negatieve reactie uit en heeft haar uit de tent gelokt zijn doel was daarmee geslaagd hij heeft wel humor dat moet ik hem nageven.
 
Laatst bewerkt:
Als je een gesprek opent op een onrespectvolle manier dan moet je niet beledigd zijn als je onrespectvol terug behandeld wordt.

Het is wel duidelijk dat de 'klant' geen enkele intentie had om een afspraak te regelen maar gewoon de flauwe plezante wou uithangen. Waarschijnlijk zijn/haar enige vorm van entertainment in zijn/haar anders trieste en eenzame bestaan.

Het beste is misschien om deze direct te blokkeren en hem/haar het genot niet gunnen van een reactie maar ik kan me heel goed voorstellen dat het eens deugd doet om hem/haar de huid vol te schelden.

En kanker is ook gewoon maar 1 van de vele scheldwoorden die er zijn. Als je iemand uitscheld heb je per definitie de bedoeling om die persoon te kwetsen, beetje hypocriet om kanker erover te vinden maar geen problemen te hebben met slet…
 
De enigszins conflicterende titel trok me naar dit draadje. Dag van de DVP lijkt me toch een stuk vriendelijker en vooral geschikter. Van DVP's in het zonnetje zetten is hierboven ook geen sprake meer. De dames moeten zich stevig verdedigen

Jullie vergeten dat sekswerkers niet 1 of 2 van dit soort berichtjes krijgen
Een dame heeft me ooit laten zien wat ze aan berichten had ontvangen die betreffende ochtend. Bizar, zo respectloos en grof, ze gingen allemaal direct op een blok, zonder weerwoord. Verstandig, geen aandacht aan besteden. Alles wat je aandacht geeft groeit, in dit geval waarschijnlijk de afkeer van naar ik hoop enkel de mannen die op deze wijze een mens benaderen voor een afspraak. Als ze dat al willen, denk dat er ook veel tussen zitten die zo'n denigrerend bericht sturen om te choqueren, krenken, denken dat ze grappig zijn of wat dan ook.

Ga ook niet alle reacties van dames goedpraten, ben telefonisch ook wel eens voor alles wat niet mooi is uitgemaakt. Geen idee wat de trigger voor haar was, denk niet dat ik ooit iemand op een niet-respectvolle wijze heb benaderd. Ook een blok, van mijn kant dan en verder geen aandacht meer aan besteed. Geen match op dat moment, ze zal er wel een reden voor hebben gehad.

Zulk soort mensen ?
Scherpe opmerking. De bron van veel ellende ook. Daar zit een sterk negatief waardeoordeel in. Ook maatschappelijk; triest en zeer onterecht. Hoezo, "zulke vrouwen"?
Ik zou geen enkele moeite hebben een ex DVP een baan aan te bieden. Integendeel, het zijn veelal door het leven geschoolde en gerijpte mensen, interessante persoonlijkheden met veel mensen kennis.
Tegelijkertijd, in de branche waar ik werk, mocht dat verleden bekend worden, die vrouw zou geen leven hebben. Treurig, maar wel de realiteit.

Je geld verdienen met het aanbieden van sex is bij velen not done, zelfs niet bij degenen die er gebruik van maken🤷. Dat wat je doet leidt (zeer ten onrechte) tot een oordeel wie je als persoon bent . En dan zijn er dus "zulke vrouwen" gemaakt. En tegenstellingen, waarde oordelen etc. Het meest menselijke aspect van wat en wie we allen zijn, wordt genegeerd en ontkend. Een medemens!

Steeds meer vrouwen komen er voor uit dat ze als DVP werken, en het is ook niets om je voor te schamen, integendeel. Moedig en zelfverzekerd. Ik vraag me wel af of die openbaarheid altijd de meest verstandige keuze is. Omdat er ook veel mensen zijn die uit onwetendheid, angst, onzekerheid, onmacht, frustratie enz. het oudste beroep ter wereld graag vernederen en besmeurt houden. Trappen naar beneden voelt toch een stuk veiliger dan de blik naar binnen richten en je afvragen waarom jij het nodig hebt op DVP's af te geven.

Die dag van de DVP lijkt me dus hard nodig, met een bloemetje en vooral positieve aandacht voor de mens achter de DVP en voor alles wat goed is. En dat de dag mag komen dat dit gewoon op een CV kan staan.
 
Dit gaat niet over fysiek contact, maar over WA contact.
Ik vind wat de "klant" schrijft zeker niet goed, maar reageer er dan niet op of blokkeer hem, maar zeker niet op deze manier reageren.
Wat je aandacht geeft groeit misschien zoals @Lonely Wolf aangeeft.
Maar als kind van arabische en zwarte mensen, weet ik ook al te goed dat negeren geen enkel gedrag veranderd.

Ik heb een zeer dierbare aan kanker verloren. Maar tiefes was ook een ziekte waaraan menigeen gestorven is.
Hypocriet is als de ene ziekte beoordeeld wordt en de ander totaal niet omdat het niet meer relevant is zeker?

Omdat iemand een sekswerker is betekend dit nog niet dat je maar van alles kan zeggen en doen.
Negeren helpt ook niet.

Werd laatst gebeten en geklemd, door "een klant", bijna zonder toestemming bare. Ik heb hem een beuk verkocht.
Nergeren helpt niet.

Het is hetzelfde slag mens. Personen die denken dat een paar centen ze het recht geeft over de grenzen en fatsoen normen te "wandelen".

Dat ga ik niet negeren of goedpraten. Zouden anderen ook niet moeten doen.

Je gaat erheen voor je plezier. Als anderen kwetsen en vernederen je plezier doet als persoon, heb je geen sekswerker nodig maar een psychiater.

Bon Aju
 
Dat ga ik niet negeren of goedpraten. Zouden anderen ook niet moeten doen.
Goedpraten, zeker niet. Van je afmeppen als dat nodig is, zo hard mogelijk graag.
Pesten, treiteren idem. Niet pikken en optreden,
Maar echt op iedere app van een zielige malloot reageren? Eentje die alleen maar geniet van je reactie? Ik zou ze het plezier niet willen gunnen.

Bed tijd voor een vermoeide wolf. 🧸
 
Het is hetzelfde slag mens. Personen die denken dat een paar centen ze het recht geeft over de grenzen en fatsoen normen te "wandelen".
Nog niet zo erg lang geleden dachten mensen die vermogend waren of binnen een bedrijf een hoge(re) positie bekleedden er vrijwel hetzelfde over.
Weinig bezwaar om de mensen op de werkvloer op het onbeschofte af te behandelen.
 
Goedpraten, zeker niet. Van je afmeppen als dat nodig is, zo hard mogelijk graag.
Pesten, treiteren idem. Niet pikken en optreden,
Maar echt op iedere app van een zielige malloot reageren? Eentje die alleen maar geniet van je reactie? Ik zou ze het plezier niet willen gunnen.

Bed tijd voor een vermoeide wolf. 🧸
Niet op iedere. Maar ik kan mij de ontploffing voorstellen.
Alles negeren is ook niet de oplossing.

Gedragstherapie voor zo een rare kwast is overigens wel een oplossing👍🏼
Lesje normen en waarden, gelijkheid en feminisme.

Weltrusten
 
De enigszins conflicterende titel trok me naar dit draadje. Dag van de DVP lijkt me toch een stuk vriendelijker en vooral geschikter. Van DVP's in het zonnetje zetten is hierboven ook geen sprake meer. De dames moeten zich stevig verdedigen


Een dame heeft me ooit laten zien wat ze aan berichten had ontvangen die betreffende ochtend. Bizar, zo respectloos en grof, ze gingen allemaal direct op een blok, zonder weerwoord. Verstandig, geen aandacht aan besteden. Alles wat je aandacht geeft groeit, in dit geval waarschijnlijk de afkeer van naar ik hoop enkel de mannen die op deze wijze een mens benaderen voor een afspraak. Als ze dat al willen, denk dat er ook veel tussen zitten die zo'n denigrerend bericht sturen om te choqueren, krenken, denken dat ze grappig zijn of wat dan ook.

Ga ook niet alle reacties van dames goedpraten, ben telefonisch ook wel eens voor alles wat niet mooi is uitgemaakt. Geen idee wat de trigger voor haar was, denk niet dat ik ooit iemand op een niet-respectvolle wijze heb benaderd. Ook een blok, van mijn kant dan en verder geen aandacht meer aan besteed. Geen match op dat moment, ze zal er wel een reden voor hebben gehad.


Scherpe opmerking. De bron van veel ellende ook. Daar zit een sterk negatief waardeoordeel in. Ook maatschappelijk; triest en zeer onterecht. Hoezo, "zulke vrouwen"?
Ik zou geen enkele moeite hebben een ex DVP een baan aan te bieden. Integendeel, het zijn veelal door het leven geschoolde en gerijpte mensen, interessante persoonlijkheden met veel mensen kennis.
Tegelijkertijd, in de branche waar ik werk, mocht dat verleden bekend worden, die vrouw zou geen leven hebben. Treurig, maar wel de realiteit.

Je geld verdienen met het aanbieden van sex is bij velen not done, zelfs niet bij degenen die er gebruik van maken🤷. Dat wat je doet leidt (zeer ten onrechte) tot een oordeel wie je als persoon bent . En dan zijn er dus "zulke vrouwen" gemaakt. En tegenstellingen, waarde oordelen etc. Het meest menselijke aspect van wat en wie we allen zijn, wordt genegeerd en ontkend. Een medemens!

Steeds meer vrouwen komen er voor uit dat ze als DVP werken, en het is ook niets om je voor te schamen, integendeel. Moedig en zelfverzekerd. Ik vraag me wel af of die openbaarheid altijd de meest verstandige keuze is. Omdat er ook veel mensen zijn die uit onwetendheid, angst, onzekerheid, onmacht, frustratie enz. het oudste beroep ter wereld graag vernederen en besmeurt houden. Trappen naar beneden voelt toch een stuk veiliger dan de blik naar binnen richten en je afvragen waarom jij het nodig hebt op DVP's af te geven.

Die dag van de DVP lijkt me dus hard nodig, met een bloemetje en vooral positieve aandacht voor de mens achter de DVP en voor alles wat goed is. En dat de dag mag komen dat dit gewoon op een CV kan staan.

Genoeg dvp,s die helemaal niet trots zijn om dat ze dit doen. Sterker nog, ze leiden vaak een dubbelleven en verbergen dit vaak voor vrienden,familie en kennissen. Vooral die marokkaanse dames, die laten op hun kinky profiel 9 van de 10x hun gezicht niet zien😅.
 
Klopt , ook ik ben stiekem trots dat ik dit werk ( kan) doe ( n) maar de zwarte wolk boven dit beroep blijft .. niet iedereen staat hiervoor open ..

Helemaal met je eens.
Je mag ontzettend trots zijn op je werk.
Ik heb heel erg veel respect voor sexwerksters. En of ze nu hoer, sexwerkster, DVP of prostituée worden genoemd maakt niet uit. Het gaat om de wijze van omgang die de waardering bepaalt, niet de benaming.
En 'zulk soort vrouwen ', 'slet', etc zijn denigrerend, want het zijn geen synoniemen van bovenstaande 4 woorden en bevatten een negatief waarde-oordeel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan