WHEM Natlya Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Belgisch nummer ok, maar verdacht
Vraag om een afspraak.. of ik mn ID en werk kaartje of pas wil doorsturen.


 
Laatst bewerkt:
Is NIET fake. De dame is hier al eerder geweest en de booker is een bekende. Is al veel over geschreven hier. Helaas vraagt ze inderdaad sinds een tijdje een ID of LinkedIn profiel of weet ik veel wat. Dat is sinds dit jaar ofzo, vanwege heel veel ellende die zij en dames hebben ervaren in het verleden.

Keuze ligt bij jezelf natuurlijk, om dat te doen of niet.

Ken deze booker echt al jaren en al heul veul dames van bezocht, zeker niet fake.

Eerlijk: als ik haar níet zou kennen en ze zou mij vragen om een ID..., zou ik het óók niet doen.
Dus ik snap je reactie 100%, maar fake is het niet.
 
Ik heb begin dit jaar ook mijn doopceel gelicht bij deze zeer professionele Booker. Dat is uiteraard eenmalig.
Geen seconde spijt van gehad maar da's een ander verhaal.
Enig doel is de dames te beschermen en behoeden voor problemen.
Je kan de overheidsapp gebruiken om belangrijke gegevens te beschermen.
Ze hanteren nog de 200/uur en 350/2uur tarieven en levert vaak top dames.... En dat is wel eens heeeeel anders

Ik heb date gepland en laat jullie weten hoe het was
 
ben ook geweest. Kom nu niet aan review toe, sorry....
kwalitatief goed, langdurig en voldoende diep pijpwerk, uitgebreid tongzoenen en intiem ook goed.
Is alleen niet helemaal mijn type meisje, houd zelf van meer naturel en ze drinkt geen champagne 😅
Ze heeft bij een beautykliniek gewerkt en daar waarschijnlijk ook haar salaris uitgegeven. Borsten, neus, lippen en vast nog meer.... Als je daarvan houdt raad ik haar zeker aan.
 
"Borsten, neus, lippen en vast nog meer"

Thanks @Bootz , dat was nou precies hetgeen waarom ik nog niet de stap had genomen. Service kan nog zo goed zijn, maar dát was wat ik mij afvroeg (en mij weerhield).

Kreeg gisteren nog wat selfies en dacht: zijn die wenkbrauwen er nou opgeplakt ofzo?
Anyway, dank voor het delen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan