Recensie Natty, Eindhoven Prive, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

adslv

Newbie
11
29/03/22
10
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/eindhoven/9435053-natty
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lang twijfelen over welke shemale te bezoeken (was al weer even geleden) de keuze gemaakt voor Natty. Voordeel voor mij is dat zij ontvangt bij Eindhoven Prive, een privehuis waar ik al jaren zo nu en dan kom, wat me wat meer vertrouwen geeft in een goede date. ~1.5 jaar geleden al eerder een keer met Natty afgesproken, toen voor een date van een uur wat toen goed beviel, maar nu gevraagd voor een twee uur GFE date met wederzijds anaal verkeer, nou dat heb ik geweten :)

De date begon wat minder (problemen met een eerdere klant), maar toen dat eenmaal afgehandeld was en eenmaal rustig op de kamer waren weinig meer van gemerkt. Ik had een flesje champagne meegenomen om samen van te genieten, dat viel goed in de smaak. Een GFE met een trans is naar mijn mening niet altijd een succes, maar met Natty zeer zeker wel. Tongzoenen was heerlijk intens, fijn knuffellen en strelen, het voelde heerlijk romantisch aan. De 18cm op Kinky is wat overdreven, maar de 15cm op de site van EPV haalt ze zeker. Ze wordt goed hard en geniet duidelijk van wederzijds pijpen en neuken. Ze was een erg enthousiaste bottom en top tijdens de date. Ik kom niet vaak twee keer klaar tijdens een date, maar met Natty was dit geen probleem. Dat zij ook twee keer is klaar gekomen, maakte het al helemaal extra speciaal :love:. Na het tweede orgasme van Natty hebben we nog een hele tijd rustig samen knuffellend, zoenend en strelend op het bed gelegen, er werdt totaal niet gehaast vanuit haar kant, alles voelde extreem relaxed.

Al met al kan ik Natty sterk aanbevelen, het is een prachtige meid die je, als je haar goed behandeld, een heerlijke tijd kan geven. Ik heb meerdere goede GFE dates met zowel cis als trans vrouwen gehad, maar de date met Natty was toch wel erg bijzonder!
 
Ik ben ook 2x bij Natty geweest. Eerste keer was super. Tweede keer was minder, met name ook omdat ze flink was afgevallen, hou ik niet zo van. Haar kont was eerste keer heerlijk rond, tweede x stukken minder helaas.

@adslv Weet niet hoe het nu was met haar gewicht?
 
Ik ben ook 2x bij Natty geweest. Eerste keer was super. Tweede keer was minder, met name ook omdat ze flink was afgevallen, hou ik niet zo van. Haar kont was eerste keer heerlijk rond, tweede x stukken minder helaas.

@adslv Weet niet hoe het nu was met haar gewicht?
Natty zat lekker afgetraind in haar vel vond ik. Zelf hou ik daar nogal van, dus voor mij juist een pluspunt nu ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan