- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 75+30
Ik was nog eens in Den Haag en wilde eigenlijk naar Mystique thai thai omdat ik daar nog nooit teleurgesteld ben.
Helaas waren er geen kamers vrij dus uiteindelijk besloten om op de bonnefooi bij Ornijira binnen te stappen, hier was alleen Natty vrij (staat niet op de website.
Natty is een vrij forse dame, waar de meeste op basis van uiterlijk niet voor zullen kiezen.
De massage was op zich prima en ze bood ook nog wat extra's. Helaas voelde ik mij seksueel niet aangetrokken tot haar waardoor de klik ontbrak.
Ze is vriendelijk, praat goed Nederlands en doet echt wel haar best maar het is gewoon mijn type niet.
Helaas waren er geen kamers vrij dus uiteindelijk besloten om op de bonnefooi bij Ornijira binnen te stappen, hier was alleen Natty vrij (staat niet op de website.
Natty is een vrij forse dame, waar de meeste op basis van uiterlijk niet voor zullen kiezen.
De massage was op zich prima en ze bood ook nog wat extra's. Helaas voelde ik mij seksueel niet aangetrokken tot haar waardoor de klik ontbrak.
Ze is vriendelijk, praat goed Nederlands en doet echt wel haar best maar het is gewoon mijn type niet.