Recensie Naty, Het Landhuisje Overloon 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TomSizemoreX

Wandelaar
78
28/08/22
42
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5186496-naty
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na het werk even op de bonnefooi langs gegaan in Overloon. Een tiental dames kwamen zich één voor één voorstellen, de één nog mooier dan de ander. Het was verleidelijk om een vertrouwde dame te kiezen maar mij nieuwsgierigheid naar Naty was te groot.
Naty heeft me een heerlijk half uurtje bezorgd en ze leek zelf ook te genieten. Diepe blowjob gevolgd door cowgirl, doggy en missionaris, waarna ze me heeft klaar gepijpt. Geweldige ontspannen ervaring met een dame met een prachtig sexy lijf. Aanrader.
 
Vandaag na het werk even op de bonnefooi langs gegaan in Overloon. Een tiental dames kwamen zich één voor één voorstellen, de één nog mooier dan de ander. Het was verleidelijk om een vertrouwde dame te kiezen maar mij nieuwsgierigheid naar Naty was te groot.
Naty heeft me een heerlijk half uurtje bezorgd en ze leek zelf ook te genieten. Diepe blowjob gevolgd door cowgirl, doggy en missionaris, waarna ze me heeft klaar gepijpt. Geweldige ontspannen ervaring met een dame met een prachtig sexy lijf. Aanrader.
Hoi, heb je getongzoend met haar?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan