WHEM Nayara, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik volg haar op instagram, ze heeft ook een onlyfans voor een belachelijke prijs.
Zoals ik het zie is het een superdomme griet dat denkt dat ze echt een bijzonder persoon is en dat ze recht heeft op die prijzen, maar goed.
Lijkt mij niet de prijs waard. Wel heerlijk dik/vol/curvy, maar belachelijke prijzen.

Ik volg haar op instagram, ze heeft ook een onlyfans voor een belachelijke prijs.
Zoals ik het zie is het een superdomme griet dat denkt dat ze echt een bijzonder persoon is en dat ze recht heeft op die prijzen, maar goed.
Lijkt mij niet de prijs waard. Wel heerlijk dik/vol/curvy, maar belachelijke prijzen.
Bedankt. Dan sla ik bij de huidige prijzen even over.

Inmiddels is ze Nederlandstalig en spreekt ze alleen af met Nederlandstalige mannen, die is snel ingeburgerd zeg.

@Eagle99 waar kan ik haar vinden op Instagram en Onlyfans?

Wel bijzondere dat ze alleen NL'se mannen wil. Met haar lichaam zou ik juist denken dat over het algemeen NLse mannen niet geinteresseerd zijn en buitenlandse mannen (vooral donkere) juist wel. Maar goed, ze moet het zelf weten. Aan haar levensstijl op instagram te zien doet ze het goed, dus ze zal wel beter weten. Maar ondanks dat haar lichaamstype heel erg mijn smaak is zou ik zo'n griet met zulke prijzen absoluut niet bezoeken.....

Vage dame hoor. Had haar op ig live gezien gisteren.
Ze zei dat haar afkomst Nederlands is, maar ze heeft een zwaar accent. En post af en toe in het Spaans op ig.
Op de vraag wat haar job is zei ze dat ze niet werkt omdat ze met een multimiljonair getrouwd was en gescheiden is en niet meer hoeft te werken.
Geen idee of het waar is, maar volgens mij is ze idd alleen maar aan het chillen en dure vakanties aan het houden. Dus kan wel kloppen.

Maar gezien haar (vreemde) diva-gedrag en de belachelijke prijzen gewoon vermijden. Jammer, want ze is wel curvy en heerlijk vol.
Trans zou me ook niet verbazen. Vooral haar borsten lijken erg nep en haar gezicht heeft ook wat mannelijke trekjes.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan