- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Vingeren
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/milena-caliente-sodomie.html
- Totale kosten (in euro)
- 50
een Braziliaans-Paraguyaanse latina, spreekt dus Spaans en Portugees, die doet wat ze beloofd en met enthousiasme. Dat is wel eens anders. Ze ontvangt in het centrum vlakbij de Groenplaats.
Je moet er wel de fake geluidjes bijnemen maar ze doet erg goed mee. Ze is redelijk mollig maar ze trekt haar benen erg hoog op zodat haar kut lekker openspert en je ze goed kunt beffen, ook bij het neuken de beentjes in de lucht. Kussen zoveel je wil, tongen eerder behoedzaam maar ik had haar gevraagd als ik kwam me flink binnen te doen en zo werd het een van de betere orgasmes van de laatste tijd. Toen ze zich in doggy zette kon ik niet weerstaan haar sterretje flink te likken en dit liet ze gewillig toe en ze genoot ervan. Bij de volgende date ga ik haar kontje flink nemen. Ze is gewillig, ze is mooi, heeft echte lekkere tietjes die perfect bij haar passen met een mooie tepel erop (lekker kneden is toegestaan) kortom, 1 der leukste latinas die ik de laatste jaren heb gedaan en wat die allemaal hebben, een dikke kont (hoewel niet zo mijn ding) waar ze erg lekkere dingen mee kunnen doen…
old.redlights.be
Je moet er wel de fake geluidjes bijnemen maar ze doet erg goed mee. Ze is redelijk mollig maar ze trekt haar benen erg hoog op zodat haar kut lekker openspert en je ze goed kunt beffen, ook bij het neuken de beentjes in de lucht. Kussen zoveel je wil, tongen eerder behoedzaam maar ik had haar gevraagd als ik kwam me flink binnen te doen en zo werd het een van de betere orgasmes van de laatste tijd. Toen ze zich in doggy zette kon ik niet weerstaan haar sterretje flink te likken en dit liet ze gewillig toe en ze genoot ervan. Bij de volgende date ga ik haar kontje flink nemen. Ze is gewillig, ze is mooi, heeft echte lekkere tietjes die perfect bij haar passen met een mooie tepel erop (lekker kneden is toegestaan) kortom, 1 der leukste latinas die ik de laatste jaren heb gedaan en wat die allemaal hebben, een dikke kont (hoewel niet zo mijn ding) waar ze erg lekkere dingen mee kunnen doen…
Milena caliente sodomie
Hello my loves, here to please you. The hottest Latinas. I'm new in this country. I'd like to fuck that naughty man, just like me.