Nederlander of Vlaming?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nederlander of Vlaming?

  • Nederlander

    Stemmen: 51 62,2%
  • Vlaming

    Stemmen: 31 37,8%

  • Totaal aantal stemmers
    82
Een ruitjeshemd ga ik toch moeten corrigeren, das een karowenhem
Daar begon het eigenlijk mee. Was de enige keer dat ik ze niet begreep. 5 minuten later had ik de lijst in mijn mail.
OK .... een beetje onzin om in de tweede kolom alle woorden aan elkaar te schrijven. Makkelijke manier om het "extra onbegrijpelijk" te maken.
Niet zelf verzonnen hè.
 
Hollandsche Chinees 🤣😅

Ik stopte een keer bij een snackbar in Belgie net aan de nederlandse grens om wat te eten. Ik vroeg uiteindelijk om een broodje kaassoufle met pindasaus, die belg keek me vreemd aan.... Moffelt ie vervolgens een broodje met salade, tomaat, komkommer in elkaar gevolgd met een kaassoufle en pindasaus erbovenop.

Belgen .... Grappig als ze geirriteerd of boos zijn ook. "Opkuisen" = schoonmaken.
 
Keek vroeger ook altijd naar Jambers, geweldig was dat. Herinner me de afleveringen nog met zatte Rene, en ook die over die vent die portier in de dancings was. Weet eigenlijk niet meer of het nu in NL ondertitelt was. Kon het meestal aardig volgen, behalve in geval van West-Vlamingen ;)
 
Keek vroeger ook altijd naar Jambers, geweldig was dat. Herinner me de afleveringen nog met zatte Rene, en ook die over die vent die portier in de dancings was. Weet eigenlijk niet meer of het nu in NL ondertitelt was. Kon het meestal aardig volgen, behalve in geval van West-Vlamingen ;)
Maar de meest legendarische is die over heroinehoertjes. Gewoon op youtube. jambers-heroinehoertjes
 
Ik stopte een keer bij een snackbar in Belgie net aan de nederlandse grens om wat te eten. Ik vroeg uiteindelijk om een broodje kaassoufle met pindasaus, die belg keek me vreemd aan.... Moffelt ie vervolgens een broodje met salade, tomaat, komkommer in elkaar gevolgd met een kaassoufle en pindasaus erbovenop.

Belgen .... Grappig als ze geirriteerd of boos zijn ook. "Opkuisen" = schoonmaken.
Ne "smos" ;)
 
Keek vroeger ook altijd naar Jambers, geweldig was dat. Herinner me de afleveringen nog met zatte Rene, en ook die over die vent die portier in de dancings was. Weet eigenlijk niet meer of het nu in NL ondertitelt was. Kon het meestal aardig volgen, behalve in geval van West-Vlamingen ;)
West-Vlaams wordt zelfs in België ondertiteld. Uit de oude doos: 1 en 2
(Zoek nu dekking 😉😉)
 
Terug
Bovenaan Onderaan