Nederlander of Vlaming?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nederlander of Vlaming?

  • Nederlander

    Stemmen: 51 62,2%
  • Vlaming

    Stemmen: 31 37,8%

  • Totaal aantal stemmers
    82
Grappige misverstanden Belgen (ik) versus Nederlanders. Ooit had ik een vriendin uit Roosendaal, leren kennen op verlof.
Toen ik er op een weekend eens bleef slapen, zei ik haar voor we een stapje in de wereld gingen zetten: 'wacht een kwartiertje; 'ik ga me even klaarmaken in de badkamer'.
Die bekeek me daar echt zo vreemd. Blijkbaar staat klaarmaken gelijk aan masturberen in deze zinsvorm.
Het was/werd een kortstondige relatie :ROFLMAO:
By the way: klaarmaken betekent in België doodeenvoudig omkleden...
 
Grappige misverstanden Belgen (ik) versus Nederlanders. Ooit had ik een vriendin uit Roosendaal, leren kennen op verlof.
Toen ik er op een weekend eens bleef slapen, zei ik haar voor we een stapje in de wereld gingen zetten: 'wacht een kwartiertje; 'ik ga me even klaarmaken in de badkamer'.
Die bekeek me daar echt zo vreemd. Blijkbaar staat klaarmaken gelijk aan masturberen in deze zinsvorm.
Het was/werd een kortstondige relatie :ROFLMAO:
By the way: klaarmaken betekent in België doodeenvoudig omkleden...
Klaarmaken heeft in principe een 'neutrale' betekenis. Zo interpreteer ik het ook en ik kom uit NL. Waarschijnlijk was zij 'oversexed'?
 
Vlaamse vriendin van een maat moest geregeld lachen toen ze ons nog maar net kende, en iemand (NL) zei tijdens het eten "ik zit vol". Volgens haar was dat meer iets om te zeggen na de seks. "Ik ben voldaan" moest het zijn.
 
Klaarmaken heeft in principe een 'neutrale' betekenis. Zo interpreteer ik het ook en ik kom uit NL. Waarschijnlijk was zij 'oversexed'?
Zo kwam ik het nadien ook te weten dat het inderdaad eerder een neutrale betekenis had, hoor.
Als ik terugdenk aan deze jongedame was zij inderdaad 'oversexed' waarin ze het vermoeden had dat ik gewoon even alleen wou masturberen :ROFLMAO:
 
Vlaamse vriendin van een maat moest geregeld lachen toen ze ons nog maar net kende, en iemand (NL) zei tijdens het eten "ik zit vol". Volgens haar was dat meer iets om te zeggen na de seks. "Ik ben voldaan" moest het zijn.
"Ik zit vol' betekent in Vlaanderen 'ik ben zwanger', maar het wordt beschouwd als een beetje een vulgaire uitspraak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan