Nederlandse DVP die 'gemeend' kan dirty talken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gorgeous George

Wandelaar
35
21/10/21
95
10
Zoals ik in het fetisj topic al eens neergezet heb, is dirty talk wat voor mij het verschil maakt tussen een geile ervaring en een super ervaring.

Tot nu toe nog niet echt goede ervaring gehad, dus ik dacht, laat ik de vraag gewoon eens stellen.

Heeft iemand een suggestie voor een (Nederlandstalige) DVP die bekwaam en comfortabel is, met dirty talk.

Hierbij vind ik het vooral geil, als zij het doet tegen mij en als ze hierbij termen voor zichzelf gebruikt die in normaal taalgebruik als denigrerend ervaren zouden kunnen worden (slet, hoer e.d.).

Dus denk aan: 'Neuk je sletje', 'Pak je geile hoertje', 'Naai mijn kutje', 'Sla op mijn geile reet'... Dat soort werk.

Alvast bedankt voor enige en alle tips.

N.B. tips over een DVP die dit niet in het Nederlands, maar wel in het Engels kan ontvang ik ook graag
 

Deze dame is misschien iets voor je. Zegt dat ze bekent staat om haar dirty talk. Heb haar een keer bezocht, toen kwam het niet aan de orde. Je kunt het altijd vragen.
Succes.
 
Ik heb ooit met deze dame afgesproken:

Zij liet me binnen en stelde me aan haar vriendin voor en die bedient zich wel van wat schunnige taal.

Waag er een telefoontje aan en kijk maar of je daar wat mee kunt afspreken...
Deze Lisa ziet er wel interessant uit. Als ik haar tekst zo lees houdt ze ook wel van een potje goede sex. Zijn er recencies bekend over deze dame?
 

Deze dame is misschien iets voor je. Zegt dat ze bekent staat om haar dirty talk. Heb haar een keer bezocht, toen kwam het niet aan de orde. Je kunt het altijd vragen.
Succes.
Dirty talk moet vanzelf gebeuren als je erom moet gaan smeken krijg je van dat neppe gedoe. Dat geldt ook van gfe extra geld betalen om een dame te laten acteren om te doen alsof ze je vriendin is ook zo nep als maar kan.
 
Deze Lisa ziet er wel interessant uit. Als ik haar tekst zo lees houdt ze ook wel van een potje goede sex. Zijn er recencies bekend over deze dame?
Hier staat het één en ander:

Het zou dus kunnen dat je met de ene dame afspreekt en met de ander op bed belandt....
 
Amber NL geleenstraat in den haag. Ze begint er zelf mee zonder er om te vragen. Ze doet ook aan rollenspel etc. Je kan genoeg reviews over haar terug vinden hier. Bij een klik is er veel mogelijk bij haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan