Neem je DVP maar niet mee naar een Coldplay-concert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De lichaamstaal van dat stel maakt het hele ding ook wel meme-waardig.

Die CEO heeft ook inmiddels plannen aangekondigd om Coldplay aan te klagen. Lijkt me een heel slecht plan, want volgens mij heeft hij in een rechtzaak geen poot om op te staan, maar wel bijna zekerheid dat er meer details van de affaire openbaar worden.
Ik vind het achterlijk van hem. Moest hij gewoon de gevolgen van dragen was die storm al lang gaan liggen.

Maar zo doet hij er nog een schep boven op.

Ik vind het achterlijk van hem. Moest hij gewoon de gevolgen van dragen was die storm al lang gaan liggen.

Maar zo doet hij er nog een schep boven op.
Toch geef ik hem kans, een zaak tegen Coldplay. Het was niet willekeurig mensen in beeld nemen, ook Messi is bij Coldplay in beeld genomen, Messi was met zijn echtgenote.

Toch geef ik hem kans, een zaak tegen Coldplay. Het was niet willekeurig mensen in beeld nemen, ook Messi is bij Coldplay in beeld genomen, Messi was met zijn echtgenote.
Dan nog als je een plubliek persoon bent dan moet je extra na denken voor dat je die zaken doet. Messi wist zelf ook dat de kans dat ze hem in beeld gingen brengen groter was omdat hij messi is.

Tegenargument:
Er is vantevoren op verschillende manieren gewaarschuwd dat je gefilmd kan worden, er wordt expliciet een kisscam moment aangekondigt en dan ga je tegen de railing van je balkonplaats lekker met elkaar flikflooien.
In zo'n scenario zoomt die kisscam in op elk koppel wat zich zo gedraagt, of ze bekend zijn of niet. Want dat is in het algemeen het soort moment waar die camera naar op zoek is.

Terug
Bovenaan Onderaan