Recensie Neli Hongaarse verversrui 8 of 12 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maratly

Vaste klant
116
07/07/22
56
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Alvast mijn excuses, ik zag haar toevallig staan, en lette niet zo op het specifiek adres.

Neli is een 22-24 jarige met bruin-rood getint haar. Haar al vaker bezocht op 4 verschillende adresjes in het SKW.
Je kan haar herkennen aan dat ze zo stoned is dat ze nauwlijks coherent kan praten.
Normaal gezien goede ervaringen mee, nu al een stuk of 5 keer bezocht.

Gisteren dan eens voor een uurtje geboekt,
Prijs overeen gekomen,
Bon dan komt het minder leuke gezever.
Na 20 minuten is het van, "you need to go, time is over" met wat onverstaanbaar gemompel tussendoor.

Spijtig, normaal een lieve meid, maar zoiets gaat er bij mij alvast niet in.
Afspraak is afspraak.
Voor basic 15 minuut meetings kan ik haar wel aanraden.

1684747250368.png
 
Redelijk skinny? Als we over dezelfde dame spreken, ik bezocht deze ooit eens ergens halverwege SS langere tijd geleden in haar 1ste weken skw. Haar naam was ik al vergeten.
Zou het VVR 8/3 kunnen zijn? Dan is ze het.
 
Redelijk skinny? Als we over dezelfde dame spreken, ik bezocht deze ooit eens ergens halverwege SS langere tijd geleden in haar 1ste weken skw. Haar naam was ik al vergeten.
Zou het VVR 8/3 kunnen zijn? Dan is ze het.
ze zat alvast in het middelste raampje, dus zou kunnen.
Ze heeft idd ook in deschippersstraat en de villa gewerkt.
 
Bwah, ik vond het maar een 'giechelmeisje' die hyperactief en wat zenuwachtig overkwam. Mooi lichaam doch niets speciaal. De rest herinner ik me zelfs niet meer.
Ze zal haar klantjes wel hebben, hoor. Dat gun ik iedereen. Ik zal ze alvast niet meer bezoeken.
Haar ogen staan inderdaad 'zo bol, klein en scheef als iets'. Not my problem ondanks hier duidelijk andere factoren in meespelen om haar job wat draaglijker te maken.
Ik bezocht ze eens thv SS 17 of 19, niet zeker. Erna stond ze een tijdje thv SS 24.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan