Recensie Nelly (Oesterbankstraat 23, Oostende) rechtse raam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1473

Vaste klant
Forumpionier
198
18/07/21
113
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Destijds deze 27 jarige Moldavische dame bezocht met silicone C-cup en opgespoten lipped, die enorm zalig pijpen!
Neukt goed mee en je mag haar ook lekker beffen.
Is al eventjes actief in Oostende en deed altijd de nachtshift.
 
Gisteren geweest, en ik kan dit alleen maar bevestigen.

Mooie vrouw, lief, intelligent.

Ze neemt ook haar tijd en kijkt niet op een minuut. Hier dus geen vlugge afwerkhap.

Beffen was idd geen probleem. Mooi fris en glad geschoren poesje.

En ze neukt zoals je zegt ook goed mee, met een ritme dat wel perfect afgesteld lijkt te zijn. Klasse.

Soms zeggen mensen dat mannen een prostituee als een object zien en gebruiken.

Mijn ervaring is al eerder het omgekeerde, waarbij veel prostituees een man zien als object waaruit zoveel mogelijk geld moet worden getrokken.

Nelly daarentegen behandelt je met respect en als mens van vlees en bloed.

Moeilijk om in zo'n plaats van een GF experience te praten, maar 't gaat toch wat die richting uit.

Zeker voor herhaling vatbaar... ^^
 
Ik ben nog eens gaan wandelen in het Hazegras, of wat ervan overblijft. Verschillende panden in de Vooruitgangstraat waren donker. Op de Oesterbankstraat was alles open.
Ik had de lat niet te hoog gelegd en hield er zelfs rekening mee dat ik met volle ballen en volle portefeuille terug naar huis zou gaan :D
Rond 22:30 begon ik aan mijn verkenningsronde en viel mijn oog op de blonde die aan het rechterraam van Bar Chounga zit, met haar benen open tegen het raam (iemand ervaring met haar?) en ook op een sexy brunette/zwartharige op Oesterbankstraat 23. Er hingen weer 2 groepjes rond dus hakte ik na mijn 2e ronde snel de knoop door en deed teken naar Nelly dat ze de deur open deed.

Ze begroette me in het Engels, dat ze goed beheerst, en we deden een vlot kennismakingsbabbeltje. Ze zegt 30 jaar te zijn en afkomstig van Moldavie. Ze ziet er goed uit. We liepen naar het kamertje achteraan en begonnen te ontkleden. Ze hield haar nylonkousen aan en ik kreeg een mooi zicht op haar geschoren poesje, mooi gevormde borsten die zacht aanvoelen. Een slanke figuur, ergens tijdens het gesprek vermeldde ze 56 kg. Prijs: 50€ voor 15min pijpen en standje, 100€ voor 30 min pijpen, meerdere standjes. Ze heeft opgespoten lippen waarmee ze mij een lekkere pijpbeurt mc gaf, met een goed tempo. Ondertussen wat met haar poesje spelen. Vingeren gaat te ver voor haar. Daarna van het bed opgestaan en ze in doggy geneukt. Eerst wat glijmiddel. Paar keer lekker rammen tegen die kont. Daarna ze met haar rug op het bed gelegd, met haar benen open, terwijl ik ze al rechtstaande neukte. Met dat zicht klaargekomen. Het leuke was dat ze actief meedeed. Achteraf het gebruikelijke papieren tissue voor de condoom en het natte doekje om op te kuisen. Ik kon nog wat verfrissen en handen wassen aan de lavabo. Tijdens het aankleden nog een gezelligheidsbabbel, een klets op haar billen en bij het buiten gaan nog een kus op de wang, ze wenste mij nog een leuke avond en een prettige week. Ik zal rond de 25 minuten binnen geweest zijn. Ze zit er altijd savonds.

Al bij al geslaagd. Langs de ene kant heb ik teveel betaald, als je kijkt naar het bedrag, duur, de geleverde diensten en de omgeving. Langs de andere kant, doordat ze vriendelijk is, je er een deftige conversatie mee kan voeren, ze actief meedoet, je niet afwerkt als de zoveelste en ik positief gestemd vertrokken ben, zou 50€ onrespectvol zijn. Ik heb er op het Hazegras in het verleden al veel mindere gehad dan Nelly, die zelfs hun 50€ niet waard waren. In het aanbod behoort ze tot de betere.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ah Nelly,

top vrouwtje. Echt een aanrader. Ik kom vaak in Oostende en de eerste keer had ik te lang getwijfeld waardoor ze bezet was op het moment dat ik zou toeslaan. Na meerdere bezoeken aan het Hazegras was ze eindelijk beschikbaar en ging ik bij haar binnen. het was een warme zomeravond in augustus, ik denk een donderdag.
Wat een prachtige verschijning. Haar borsten zijn zo fake als wat, net zoals haar lippen, maar daar stoor ik mij niet aan.
Ze is supervriendelijk, stelt jou op jouw gemak en leidt je zo mee naar de kamer van achter. De kamer is zeker niet mis, bijna gezellig zelfs.

Terwijl ik haar zeg hoe sexy ze wel is, kleden we ons uit. Ik vraag haar of ze platform heels aanhoudt. "Oh yes, I'm keeping them on!" Super, ik vindt dat gewoon geil en ik leg die straks even in mijn nek, dacht ik.
Ze begon me heerlijk te pijpen (met condoom of course). niet te traag, niet te snel, juist goed. mocht wel iets dieper naar mijn mening. De beweging met haar hand was ook prima. "Don't forget the balls", zei ik waarop ze ze masseerde terwijl ze mij verder pijpte. Echt heerlijk. Daarna reed ze cowgirl op mijn inmiddels beenhard geworden gereedschap. Ik streelde haar borsten, likte haar tepels, naar haar kont vast. En intussen ging Nelly echt heerlijk op en neer. Ze werkt echt flink mee, I love it.

Tenslotte nam ik haar op zijn hondjes. Stevig tegen haar kont stotend. Een hand op haar schouders en één op haar heup. Ze kreunde lekker op het tempo, ik werd er wild van. Ik leunde wat achterover, nam haar enkels vast voor de eindspurt. Het zicht was verrukkelijk en daar ging de lading.
Ik had een halfuurtje genomen, omdat het bij een DVP niet altijd even vlot verloopt, maar bij Nelly had ik precies niet zo veel moeite.

We lagen achteraf nog was op bed, te zeveren over wat net gebeurd was. Ik bleef haar maar strrelen intussen, ze is echt onweerstaanbaar.
Het leuke is toen ze zich weer aankleedde voor de spiegel ik achter haar ging staan om haar nog verder te strelen en ze liet het toe.
Ik naam afscheid met een dikke knuffel en ging met een voldaan gevoel naar buiten.
Echt wel een topvrouwtje, maar je moet wat geluk hebben dat ze beschikbaar is, lijkt me.

voor herhaling vatbaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan