Recensie Nelly, Romantica/Maysa 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornypony

Vaste klant
Forumpionier
123
15/07/21
81
33
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijd genoeg en toch maar eens naar de nieuwe locatie van Maysa massage. Met Mee/May heb ik me altijd geamuseerd. Vanuit mijn thuishaven is het ver rijden erheen dus echt iets waar ik zin en tijd voor moet hebben. Voor de deur nog gekeken, massage €100 voor een uur. Binnen ontvangen door een vrouw met donkere huid, €150 voor een uur! Wablief! Net nog gekeken maar is toch echt anders, ze wil er gelijk intiem bij verkopen. Daar had ik met haar écht geen behoefte aan. Kamer, douchen en alles loopt normaal. Veel te vroeg omdraaien en Penismassage, prostaat deed ze er bij, beetje ruw maar oké.
Naar orgasme ff aaien en "douchke?". Wel, nee, we zijn net 20 minuten onderweg..,.ik hoef niet het onderste uit de kan maar 20 ipv 60 minuten is wel erg gortig.
Met veel steunen en zuchten deed ze dan nog masseren maar ze was zo moe en had al zo hard gemasseerd.
Enfin, nog 20 minuten halfwas geaaid geworden totdat ik er genoeg van had. Ze deed ook moeite om dan maar zo vervelend mogelijk te masseren, paar keer gemaand om normaal te doen.
Haar naam moeten vragen en ze zei aarzelend "nelly" denk dat dit niet de werkelijke naam was, zelfs niet de artiestennaam.
 
Daar ben ik enige tijd geleden ook eens gepasseerd op een avond en vermoedelijk ontvangen door diezelfde dame. Toen ik naar haar naam vroeg zei ze Sofie.
Gekozen voor 1 uur omdat ik wel aan een ontspannende massage toe was, ze vroeg €150. Omdat ik net gedoucht was mocht ik me uitkleden. We zijn eerst wat beginnen knuffelen maar kussen wou ze niet, bang voor Covid vertelde ze.
Met haar borsten kon ik zonder problemen spelen maar haar poesje wist ze onbereikbaar te houden. Na een toch wel deugddoende massage mocht ik me omdraaien en toen ze na een tijd met haar borstjes over mijn jongeheer ging liet ze me een eerste keer komen. Na verder gemasseerd te worden begon ze als een bezeten te rukken opdat ik een tweede keer zou komen. Na een tijdje me maar laten gaan zodat mijn tweede lading wegschoot. Nog een douche mogen nemen en toen ik terug in mijn wagen zat bleek het maar een 40min later te zijn. Dame had wel een zachte huid maar het zal bij die éne keer blijven.
 
Is inderdaad Sofie, donkere afrikaanse dame. Voor een massage betaal je gewoon €100 per uur. Als je er intiem bij wilt, dan betaal je €50 extra bij Sofie. Ik heb niet zo'n slechte ervaringen met haar en sta ook pas na een uur buiten. Maar ik mag wel zeggen dat ik klant aan huis ben in Overpelt.

Gert
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan