Nep!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DildoBaggins

Stamgast
700
29/10/21
1.393
18
Nep hier, nep daar….. het lijkt steeds moeilijker te worden om een mooie naturel vrouw te vinden.

Dan denk je er een gevonden te hebben en hebben ze harde nepborsten of nog erger: opgespoten lippen!!

Overal waar ik kijk zie ik van die duckfaces!!

Er lijkt tegenwoordig iets te zijn tegen een naturel mooie meid/dame. Ik merk dat ik steeds vaker kies voor een veel vollere dame, omdat die de grootste kans hebben om echt te zijn (meestal dan)…

Bij deze wil ik dus, als een gepassioneerd uitoefenaar van deze hobby, een oproep doen aan alle dames:

Opgespoten lippen en disproportionele harde borsten maken je niet mooier…. Naturel lijf is iets waar mannen naar smachten….
 
Ja, ze willen erbij horen zeker, bij de meerling-eendjes-familie, misschien niet direct omdat het mooi is want waarschijnlijk weten ze ook wel dat het afstotelijk lelijk is, maar het kan een mooi opstapje zijn naar een carrière bij Disney. Om je zelfvertrouwen op te krikken ga je niet rondlopen met een eendengezicht maar als het de weg kan openen naar Hollywood vind je dat misschien niet zo erg.

Wat de borsten betreft daar kan ik er nog inkomen als je erdoor wat getraumatiseerd bent maar kies dan implantaten die een beetje natuurlijk aanvoelen.
Bij een massage trof ik een dame met "geholpen borsten" en tijdens een stukje body2body (ik op mijn buik, zij op mijn rug) voelde het net of er tussen haar en mijn lichaam twee tennisballen zaten. Het genot verdween snel door de weinig comfortabel aanvoelende borsten.
 
Nep hier, nep daar….. het lijkt steeds moeilijker te worden om een mooie naturel vrouw te vinden.

Dan denk je er een gevonden te hebben en hebben ze harde nepborsten of nog erger: opgespoten lippen!!

Overal waar ik kijk zie ik van die duckfaces!!

Er lijkt tegenwoordig iets te zijn tegen een naturel mooie meid/dame. Ik merk dat ik steeds vaker kies voor een veel vollere dame, omdat die de grootste kans hebben om echt te zijn (meestal dan)…

Bij deze wil ik dus, als een gepassioneerd uitoefenaar van deze hobby, een oproep doen aan alle dames:

Opgespoten lippen en disproportionele harde borsten maken je niet mooier…. Naturel lijf is iets waar mannen naar smachten….
Dit kan ik dan weer enorm waarderen 🥰🥰🥰 dank namens alle naturel vrouwen.
 
Nep hier, nep daar….. het lijkt steeds moeilijker te worden om een mooie naturel vrouw te vinden.

Dan denk je er een gevonden te hebben en hebben ze harde nepborsten of nog erger: opgespoten lippen!!

Overal waar ik kijk zie ik van die duckfaces!!

Er lijkt tegenwoordig iets te zijn tegen een naturel mooie meid/dame. Ik merk dat ik steeds vaker kies voor een veel vollere dame, omdat die de grootste kans hebben om echt te zijn (meestal dan)…

Bij deze wil ik dus, als een gepassioneerd uitoefenaar van deze hobby, een oproep doen aan alle dames:

Opgespoten lippen en disproportionele harde borsten maken je niet mooier…. Naturel lijf is iets waar mannen naar smachten….
Geheel mee eens. En dan zijn de dames vaak ook zovele malen mooier als ze niet zwaar opgemaakt zijn. Althans, dat vind ik.
 
Dit kan ik dan weer enorm waarderen 🥰🥰🥰 dank namens alle naturel vrouwen.

Volgensmij vind het grootste gros mannen naturel vrouwen veel mooier.
Als het voor medische redenen is gebeurt prima, heb er zelf ook vrienden/vriendinnen tussen zitten die dat hebben gedaan. Maar niks mooier dan een naturel vrouw. Al dat neppe gedoe maakt niet wie jij bent, een authentieke mooie schone en lieve vrouw is duizend maal beter.

Het enige wat niet naturel is aan een vrouw wat ik wel mooi vind is; tattoo's. 🤤
 
Klopt, ik vind die opgespoten lippen en opgevulde borsten ook niet mooi. Ik vind kleine borsten vaak veel mooier dan grote, snap die obsessie niet dat alles groter moet.
Het is wetenschappelijk bewezen dat het vallen op vrouwen met grote heupen, billen, borsten vrij normaal is en wijst op een gezond voorkeur.
Waarom zou daar iets mis mee zijn?

Doe mij maar lekker groot en fake vind ik ook niet erg.. Uiteindelijk hoeft zo'n dame niet je vriendin of vrouw te zijn, maar gaat het lekker om de seks.
 
Ik snap de opgespoten lippen ook niet, je ziet dat het niet echt is. Vind het persoonlijk ook niet mooi, maar goed ieders eigen keuze natuurlijk.

Het enige wat ik in mijn gezicht anders zou willen hebben, is dat die dikke frons rimpel tussen mijn ogen zou verdwijnen. Wie weet dat ik daar wel wat aan wil laten doen, erger mij rot aan die diepe rimpel.
Voor de rest zijn enkel mijn nagels fake, wat niet zo opvalt ( hou niet van klauwen )
Nagelbijten is niet zo mooi, dus heb ik het zo opgelost 🙂
En mijn haarkleur, want ben vroeg grijs geworden helaas. Zit nou 1x in de familie.. 🤭
 
Volgens mij denken ze vooral dat door hun borsten te boosten, ze ook hun inkomsten aanzienlijk zullen boosten.
Ze zien misschien de overbuur met de fake titty's een betere omzet draaien dan voorheen en gaan er ook voor.

Ik ga vooral naar de ramen. En daar zie je het aantal madeliefjes die hun borsten upgraden ook toenemen.
Of dat een goed idee is ? Mij maakt het niet uit. Ik vind wel dat er van alle soorten moeten zijn, en die zijn er ook in een raambuurt, ik consulteer ook alle soorten.
 
@JokePrive Je weet wat ze zeggen "no pain, no gain" 😉Maar ik snap het wel…als je niks met naalden hebt (neem aan ook geen tattoo dan) , dan zit je hier niet op te wachten. Misschien kan er wat verdoofd worden vooraf. Vragen staat vrij en je zal echt niet de enige zijn met die vraag.
En anders Cor meenemen zodat je zijn handen kan fijn knijpen als het toch tè vervelend wordt 😄
 
Ben helemaal eens met je over die lippen. Het lijken wel eenden. Als ik zelfs rond me kijk dan zie ik vrouwen die bloedmooi waren en ineens hebben ze die lippen. Dan denk ik wat zie je er ineens uit
Monica Geuze is daar n goed voorbeeld van, vroeger n mooie dame. Nu een arrogante Katrien Duck

Oja Yolanthe ook zoeen, vond dr leuk toen ze met Jantje Shit. Lijkt nu een pakje Lays. ¾ is lucht.
 
Ik heb zo veel dames bezocht, en daar zat van alles bij. Natuurlijk veel plastic tieten, een paar keer opgepompte billen en ook van de lippen die op autobanden lijken.

In het algemeen ben ik ook meer van de natuurversie, alleen kom ik op mijn zoektochten ook zo af en toe folms tegen van plastic bimbos, duckfaces of BBI (Brasilian Butt Implants) en dan denk ik, daar wil ik ook eens plezier mee hebben.
Als ik dan op zoek ga, dan specifiek naar zo'n dame. En dan is mijn nieuwsgierigheid in ervaring over gegaan. Die is niet altijd slecht. Als je weet dat de DVP voor vanavond grote plastic tieten moet hebben, en ze ligt dan onder mij en haar tieten zakken niet naar de zij maar staan pontificaal naar boven, dan is mijn missie geslaagd.

Zo heb ik - vele jaren voordat de opblaaslippen en vogue waren - in Brussel bij het Noordstation een Afrikaanse met enorm dikke Lippen bezocht en mij alleen maar laten pijpen, omdat ik hopte door de dikke zachte lippen een betere blowjob te krijgen. Was ok, maar niet wat ik had verwacht.

Maar ja, zoals ik zei, voor mij is het de verandering van spijs. En daar mag ook een keer iets geks bij zitten.
 
Ga voor de gein eens in Engeland kijken
Dat is lang niet alleen in het VK het geval. In de VS en Latijns-Amerika kunnen ze er ook wat van, en de rest van Europa volgt wsl nog wel. Droevig.

Ik ben zelf helemaal niet vies van een bimbo nu en dan, maar het moet aantrekkelijk blijven. Het schoonheidsideaal dat nu geldt is totaal overdreven en zo langzamerhand wansmakelijk aan het worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan