nepverhaal ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 24505

Vaste klant
141
22/02/23
205
Op verschillende sites vermeld ik al jaren mijn ervaringen en belevenissen , soms om mensen te waarschuwen ,soms om reclame te maken voor een heerlijke dame en soms gewoon een belevenis .
Ik probeer altijd zo juist mogelijk de ervaring te beschrijven en daarom begint het me wel te irriteren dat er, vooral op Girlsreview altijd wel bijdehandjes zijn die melden dat ik het verzin en dat mijn verhaal nep is .
Wat is dat voor volk ? Fantaseren ze zelf altijd zodat ze denken dat iedereen dat wel zal doen ?
 
Ik wandel zelf al meerdere decennia, en heb in die jaren veel meegemaakt, sommige belevenissen gedeeld met andere, maar niet alles. Het oordelen over iemand zijn verhaal, ik weet inmiddels dat alles mogelijk is, dus zeggen dat een verhaal verzonnen is, zal ik nooit doen.
 
Op verschillende sites vermeld ik al jaren mijn ervaringen en belevenissen , soms om mensen te waarschuwen ,soms om reclame te maken voor een heerlijke dame en soms gewoon een belevenis .
Ik probeer altijd zo juist mogelijk de ervaring te beschrijven en daarom begint het me wel te irriteren dat er, vooral op Girlsreview altijd wel bijdehandjes zijn die melden dat ik het verzin en dat mijn verhaal nep is .
Wat is dat voor volk ? Fantaseren ze zelf altijd zodat ze denken dat iedereen dat wel zal doen ?
Wellicht deelt niet iedereen dezelfde ervaring? Daarna heb je ook accounts die alleen dingen plaatsen om bepaalde dames omhoog te krijgen of een bepaalde dame naar beneden te krijgen (vaak een pooier of een dame zelf).

Er gaan heel veel lul verhalen rond en bij veel mensen gaan er al snel alarmbellen af. Bij mij geldt dit bijv ook. Ik heb 8 a 10 lovende reviews (versprid over dit forum en kinky) en geen enkele mindere review. Sommige heren denken helaas ook dat dit nep is of gemotiveerd gebeurd is (goede recensie is korting/gratis pzc oid).


Ik zou het jezelf niet teveel aantrekken. Er zijn zoveel mensen op dit forum dat er altijd mensen zullen twijfelen of "negative nancy" gaan uithangen omdat ze niks beters te doen hebben.

Nu ik dit schrijf zie ik dat je geen recensies plaatst. Misschien daar eens mee beginnen ipv een verhaaltje schrijven? Dat wil vaak ook nog wel helpen.
 
Ik heb hier over de jaren ook her en der wat belevenissen vermeld. Bij sommige verhalgen kan ik enigszins begrijpen dat men wat in twijfel trekt, maar ik heb ook wel eens (vaak) meegemaakt dat echt basale dingen al in twijfel werden getrokken tot het bizarre aan aan toe. Gewoon negeren joh, je schrijft voor het grootste deel toch omdat je dat zelf leuk vind.
 
Veel mensen die wantrouwig zijn, is denk ik van alle tijden. Daarnaast ook een hoop nieuwere profielen die één dame de hemel in prijzen en als iemand met een uitgebreidere geschiedenis het niet zo ervaart vaak erachter komen dat het sluip-reclame was; vervolgens is het zo dat als iemand een positievere ervaring heeft dan een ander en waarheid in het midden light lezers toch vaker naar het negatieve neigen.
Dan is er ook nog het verhaal van "de klik", "de lijst" of "het type" waar één of die combinatie van de drie per dame enorm kunnen verschillen en mogelijke ervaringen totaal niet overeen lijken te komen.
 
Veel mensen die wantrouwig zijn, is denk ik van alle tijden. Daarnaast ook een hoop nieuwere profielen die één dame de hemel in prijzen en als iemand met een uitgebreidere geschiedenis het niet zo ervaart vaak erachter komen dat het sluip-reclame was; vervolgens is het zo dat als iemand een positievere ervaring heeft dan een ander en waarheid in het midden light lezers toch vaker naar het negatieve neigen.
Dan is er ook nog het verhaal van "de klik", "de lijst" of "het type" waar één of die combinatie van de drie per dame enorm kunnen verschillen en mogelijke ervaringen totaal niet overeen lijken te komen.
Ik ga er toch vanuit dat de recensies hier in grote lijnen wel kloppen
Donderdag heb ik een afspraak met een dame die positief beoordeeld werd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan