Recensie Nerea, Hasselt/Antwerpen 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
16
15/11/21
8
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pretty-woman-5.html
Totale kosten (in euro)
€ 150.00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kijk naar haar foto's en dan weten jullie waarom ik aangetrokken was om Nerea een bezoekje te brengen.
Classy foto's, waar ze haar mooi gezicht en lichaam in volle glorie toont.

Pretty Woman | Redlights

Voor zo iemand val ik dus...al was het leeftijdsverschil toch wel veel.

Afspreken ging zeer vlot via SMS of Whatsapp.

En bij het binnenkomen hartelijk begroet door de meid van de foto's in de zwarte outfit.
Photoshop ? Volgens mij niets, enkel haar rode lippenstift ontbrak (en dat vond ik maar ook best...)
Statistieken en beschrijving kloppen ook. Leeftijd, misschien enkele jaren ouder, maar veel zal het niet zijn.
Gelukkig kan ik mij wel in het Spaans behelpen want het Engels is toch wat weinig....

Zij is bijna rechtstreeks van Argentinie naar Belgie gekomen, met een obligate stop in Spanje.
Ze zou hier willen blijven tot in januari, waarschijnlijk samen met 2 "vriendinnen" die het appartement delen.
Trio zou dus evt mogelijk zijn...

Na de douche naar de slaapkamer die wat te donker was voor mij.
Geen enkele reden om het zo donker te houden, Nerea is echt een mooie vrouw, met alles perfect in harmonie.
En dan kon de speeltijd beginnen. De details zijn privé, maar ik kreeg hetgeen ik zocht en nodig had.
Zij laat zich ook gewillig beffen, waardoor het toch hopelijk ook een beetje gedeeld plezier was.
Door Spaans te spreken was er toch ook wat social time, wat het bezoek een meerwaarde geeft.

Om af te sluiten een massage gekregen, maar dat was nu niet onmiddellijk een waw moment.
Ga ik nog eens terug ? Wat denken jullie ?
 
In Luik ook als 4hands/trio.
Ze is precies bezig aan een rondje Belgie, is nu in Antwerpen

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nerea-22/
Totale kosten (in euro)
100€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje terug op bezoek geweest bij deze Argentijnse schone. :love:
Via WhatsApp was het makkelijk om een afspraak te maken.
Ze ontvangt centrum Antwerpen in een mooi en proper appartement dat ze deelt met nog een dame, al heb ik die niet gezien.
Het is helemaal de vrouw van op de foto's, enkel wat minder gemaquilleerd en dat geeft haar iets meer een meisjesachtige uitstraling.
Superlief en aanhankelijk in de omgang en (weer ☺️) helemaal mijn type met heerlijke rondingen verpakt in een mooi Victoria's Secret lingeriesetje.
Haar Engels is basic, maar als je Spaans kan komt ze helemaal op dreef en heeft ze een heerlijk vlotte babbel. Intelligente dame ook die goed weet waar ze mee bezig is en een mooie/fijne kijk op het leven heeft.... maar bon, de meeste onder jullie zitten niet op een filosofisch gesprek te wachten en willen waarschijnlijk weten hoe het fysieke gedeelte was? ;)

Hierin heeft ze zeker niet teleurgesteld.
Ze begon al rechtstaand reeds te knuffelen en te zoenen en nam daar ruim haar tijd voor.
Samen op bed gaan liggen en daar ging het geknuffel en het gezoen lekker verder.
Ze heeft me heerlijk gepijpt zonder condoom en verwende met haar tong ook alles boven, onder en rond de penis.
Na een tijdje kwam ze in 69 boven me en heb ik ook van haar frisse poesje kunnen proeven. Gevraagd of ik ze ook nog gewoon effe rustig liggend kon beffen en ze ging gewillig met haar beentjes hoog opgetrokken achterover liggen. Vingertje erin kon ze wel smaken en wanneer ik haar ook nog begon te rimmen ging het volume helemaal omhoog. Gespeeld of niet, ik kan alleen maar hopen dat ze er evenveel plezier aan beleefd heeft als ik. Condoompje om en al zoenend een tijdje lekker met haar kunnen neuken. Gevraagd om me dan zonder condoom tot een hoogtepunt te pijpen en ik kreeg er nog een lekkere prostaatmassage bovenop tot ik heerlijk op mijn eigen buik klaarkwam... Op geen enkel moment was er iets van tijdsdruk en/of ongeduldigheid te merken. Ze heeft me nog even verfrist met natte doekjes en we hebben nog even zitten praten. Nadien nog een douche genomen en met een dikke zoen op de mond werd ik terug de koude buitenlucht ingestuurd.

Ook hier wil ik nog wel eens terugkeren...
Iemand toevallig de cijfers van de lotto van vanavond? 😅

Enjoy!
drazz
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/relaxing-anti-stress-prostate-massage-2.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
As I could not get an appointment with one of my favorites from dreamgirls, Hasselt, I wanted try out with Nerea.
She is very sweet and soft spoken girl with necessary hygiene.
Decent bathroom if you want to shower before/after the fun.
She french kisses well and pipes good and doesn't forget the balls.
She looks prettier in real life than the pictures (very rare nowadays)
Really had a very good time and went home happily.
Easy parking on the road with plenty of empty slots.
Very high recurrence risk.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Nerea eind vorig jaar bezocht in Antwerpen. Foto's zijn recent en waarheidsgetrouw.

De date is erg goed verlopen, volop tongzoenen. Ze geeft zich volledig. Alle standjes zijn aan bod gekomen.

Klein minpuntje is dat ze weinig Engels spreekt en mijn Spaans is niet erg goed. Behelpen met Google Translate. Haar C cup is ook duidelijk fake. Ik heb liever natuurlijk, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Ze zei me dat ze tot januari in het land bleef, maar blijkbaar is er nog steeds. Het zal haar hier bevallen.
 
Ik heb Nerea eind vorig jaar bezocht in Antwerpen. Foto's zijn recent en waarheidsgetrouw.

De date is erg goed verlopen, volop tongzoenen. Ze geeft zich volledig. Alle standjes zijn aan bod gekomen.

Klein minpuntje is dat ze weinig Engels spreekt en mijn Spaans is niet erg goed. Behelpen met Google Translate. Haar C cup is ook duidelijk fake. Ik heb liever natuurlijk, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Ze zei me dat ze tot januari in het land bleef, maar blijkbaar is er nog steeds. Het zal haar hier bevallen.

Gaat ze er vol enthousiasme voor of eerder zakelijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan