Newbie zoekt adres

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie dat je niet veel antwoord krijgt.
Zeg eens wat je precies zoekt.
Emanuellas Angels in waasmunster is een constante al wisselt hun personeel nogal.
In temse wisselt men ook constant. Sint Niklaas : idem.
Ik kan je in die regio niemand aanraden. Je moet best de recensies lezen hier en het er al eens op wagen op redlights.be.
 
In de buurt is er bijna niets
ofwel

of
 
Ik zie dat je niet veel antwoord krijgt.
Zeg eens wat je precies zoekt.
Emanuellas Angels in waasmunster is een constante al wisselt hun personeel nogal.
In temse wisselt men ook constant. Sint Niklaas : idem.
Ik kan je in die regio niemand aanraden. Je moet best de recensies lezen hier en het er al eens op wagen op redlights.be.
Hartelijk dank voor je bericht!
Welke regio kan je wel iemand aanraden? Ben op zoek naar zoveel mogelijk info voor ik stap waag.
In de buurt is er bijna niets
ofwel

of
Hartelijk dank voor uw antwoord!
Aalst vind ik al redelijk ver en zoek ook iets jonger terwijl ik wel naar iemand op zoek ben met ervaring, al enige ervaring met amy? Dat is al interessanter qua regio
 
Er is overal veel fake.
Zoek op redlights en selecteer "privé " + wat je zoekt , afstand 20 km (?). Kijk daarna op girlsreview of zelfs eerst hier.
Amy zegt mij niks, zie reviews. Chineesjes overal zijn meestal fake of 30 jaar ouder dan hun foto's. Toch is er wel af en toe iets te vinden maar je moet goed zoeken.
 
Er is overal veel fake.
Zoek op redlights en selecteer "privé " + wat je zoekt , afstand 20 km (?). Kijk daarna op girlsreview of zelfs eerst hier.
Amy zegt mij niks, zie reviews. Chineesjes overal zijn meestal fake of 30 jaar ouder dan hun foto's. Toch is er wel af en toe iets te vinden maar je moet goed zoeken.
Bedankt voor je feedback!
Ok hou rekening met wat u zegt nog eens goed zoeken en vergelijken dan.
Er is overal veel fake.
Zoek op redlights en selecteer "privé " + wat je zoekt , afstand 20 km (?). Kijk daarna op girlsreview of zelfs eerst hier.
Amy zegt mij niks, zie reviews. Chineesjes overal zijn meestal fake of 30 jaar ouder dan hun foto's. Toch is er wel af en toe iets te vinden maar je moet goed zoeken.
Waar is de regio waar u iets wist te vinden en enig idee of tips?
 
In Gent, Antwerpen en Brussel is veel meer te vinden dan in de regio die jij noemde.
Dat is iets verder maar 100 keer zoveel keuze als je op die afstand zoekt.

Alles hangt ook af van wat je zoekt.

Zoek je vrouwen van een bepaalde leeftijd ? Nationaliteit of regio ? Die bepaalde zaken doen ? Prijs ? Uiterlijk ? Hoe ver wil je rijden ?

Ook clubs en raamprostitutie ?

Als je al die vragen (evtl voor jezelf) beantwoordt zal je gerichter kunnen zoeken.
 
In Gent, Antwerpen en Brussel is veel meer te vinden dan in de regio die jij noemde.
Dat is iets verder maar 100 keer zoveel keuze als je op die afstand zoekt.

Alles hangt ook af van wat je zoekt.

Zoek je vrouwen van een bepaalde leeftijd ? Nationaliteit of regio ? Die bepaalde zaken doen ? Prijs ? Uiterlijk ? Hoe ver wil je rijden ?

Ook clubs en raamprostitutie ?

Als je al die vragen (evtl voor jezelf) beantwoordt zal je gerichter kunnen zoeken.
Ja klopt, maar betrouw het zo niet in de grootsteden of is dit een verkeerde ingesteldheid?

Vrouwen onder de 35 jaar voor de rest momenteel niks speciaal

Nee nog nooit clubs of raam gedaan.
 
In Gent, Antwerpen en Brussel is veel meer te vinden dan in de regio die jij noemde.
Dat is iets verder maar 100 keer zoveel keuze als je op die afstand zoekt.

Alles hangt ook af van wat je zoekt.

Zoek je vrouwen van een bepaalde leeftijd ? Nationaliteit of regio ? Die bepaalde zaken doen ? Prijs ? Uiterlijk ? Hoe ver wil je rijden ?

Ook clubs en raamprostitutie ?

Als je al die vragen (evtl voor jezelf) beantwoordt zal je gerichter kunnen zoeken.
Ik kan u geen bericht sturen op wat u me vroeg.
 
In de buurt is er bijna niets
ofwel

of
Heeft iemand al ervaring met die eerste?
 
Terug
Bovenaan Onderaan