Recensie Nicha, Roosendaal 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack Off

Wandelaar
84
20/08/22
71
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Niet meer te achterhalen
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ineens verscheen deze Thaise bloem op Kinky. Dus meteen een afspraak gemaakt voor een massage en veel extra's. Door Whatsapp was een afspraak zo gemaakt, en ik op weg naar een adres in het centrum van Roosendaal.
Ze kreeg de voordeur niet open, en vroeg of ik achterom wilde komen. Dat was al raar. Ik werd ontvangen in een vies oud kot, waar waarschijnlijk een bejaarde man in heeft gewoond, en het daarna 5 jaar niet meer is onderhouden. Het 30 jaar oude behang bladderde van de muren en het tapijt was te vies om met blote voeten op te lopen. Ik werd naar een kamertje geleid van 2 bij 3 meter.
Nicha is een leuke, middelbare Thaise dame uit Isaan. Ze schaamde zich duidelijk zelf ook voor deze situatie.
Het bed had geen beddengoed, en ze had één handdoek. Eigenlijk bleef ik voor haar, anders was ik weggelopen bij zoveel droefenis.
De massage was niet goed, en de sex was plichtmatig. Wel een heerlijk lijf. Ik wil daar niet teveel over uitweiden. Ik zou zelf ook niet enthousiast zijn in zo'n werk omgeving.
Na de douchen in de smerigste douche wat ik ooit onder heb gestaan vroeg ik wat ze daar eigenlijk deed. Blijkt dus dat ze voor dat hondenhok van 6 m2 €100 per dag betaald. Ze kende hier niemand en is dus op dit voorstel ingegaan. Ik geloofde haar niet, en ze liet de mails lezen. Ook wat ze al had aanbetaald..
Te sneu voor woorden, dit.
Alleen in het buitenland en dan compleet worden afgeperst.
Ik heb haar aangeraden hier meteen mee te stoppen en naar Rotterdam of Amsterdam te gaan, waar ze een grotere Thaise gemeenschap hebben die haar op weg kunnen helpen in fatsoenlijke werk omstandigheden.
Ze is niet meer zichtbaar op kinky, ik hoop dat ze mijn advies heeft gevolgd.
 
Ik ben ook pas bij haar geweest , als ik dat zo lees moet het wel om hetzelfde pand gaan , echter heb ik het wel iets beter ervaren , ze pijpte heerlijk zonder condoom , ik heb haar lekker gebeft , ze heeft een heerlijk kutje , en daarna in verschillende standjes geneukt.
Daarna bleef ze nog wat strelen en er volgde nog een massage , niet de beste maar ik vond het wel fijn dat ze me niet gelijk wegjaagde , al met al voldaan huiswaarts gegaan
 
Ook ik ben bij Nicha geweest, mooie vrouw die mij een goede beurt gaf. Bij mij ging het ook om hetzelfde pand wat ik netzoals anderen een discussiepunt vind. Op Kinky staat dat ze nu in Baarle-Hertog zit. Binnenkort maar eens langs gaan.
 
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/baarle-hertog/9377576-nicha
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het was allemaal erg matig. Ik kreeg niet de indruk dat er schone lakens waren of dat zij zich het opgefrist. helemaal niet, toen na mij iemand kwam, die in een andere ruimte moest wachten en zij zich alleen maar ging aankleden ipv douchen. De tijd werd niet volgemaakt (mogelijk ook omdat er al een nieuwe klant was gekomen). Geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan