Recensie Nicky, Tilburg (voorheen Zwolle) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

banaan69

Newbie
8
02/04/22
3
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9927431-nicky
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
ze ziet eruit als een mooie milf 7/10.
De vorige review van haar is point on.
De eerste die mijn kussen ontwijkt.
Ik zuig aan haar tieten auw.
Haar tieten zijn net te klein voor titty fucking.
Ik aai haar hoofd terwijl ze me pijpt ze word boos.
Alles moet met condoom ze kan niet zuigen, rijden.

Het enige positieve ze kan wel een handjob geven.
Ik heb voor 1 uur betaald want ik dacht ze ziet er Nice uit. Ik heb de helft terug gevraagd want ik dacht ik heb nog 35 minuten ik kan nog wel ronde 2 gaan maar zij zag dat echt niet zitten.
Voor 180 ken ik vele betere dvp. Als ze 150 of minder zou vragen dan had ik de score wel veel hoger maar ik vond deze service 50 euro waard…

Wees gewaarschuwd als je date last minute afzegd en je denkt ik wil neuken en je ziet deze dame. Trek jezelf af is mijn advies
 
Honey, you were almast one hour late, blocked me for 2 hours, came to me with bag hygiene. So sorry, I can not give you the best service. Every client can take a shower at my place. Of course everything is with condom, you can read it in my advert and dont must be angry then. We can have second sex during one hour, but it depends on client, if he is able to do it.... I even returned you some part of money, even when you blocked me for 1 and half hour, because can not come in time. Just explain
 
Euhm negeer haar dit is mijn eerlijke review, als je recommandaties wilt hebben stuur maar 1 pb ik ken 2 dames in Zwolle die ik wel erg Nice vind maar niet altijd aanwezig zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan