Recensie Nicole, Alkmaar, Achterdam A23k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dragonfly666

Vaste klant
115
18/08/21
161
17
Nicole,

1.65, lang zwart haar, geeft aan 4 jaar op de dam te werken. Heeft meeste jaren op A5k1 gestaan.

Mooi slank lichaam, cupje B (net lekker) mooi slank kontje. dus lekker petite...
Goede pijp kwaliteiten maar nog niet gevraagd naar eventuele extra's.

Fly
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was ongeveer 35-40 minuten. We wisten allebei de tijd niet niet dus 100 euro afgesproken.
 
Dank, mooi om te weten. Ik zag haar vaak zitten op de door jou genoemde 5k1, 2018/2019.

Ze rookte meer wel dan niet :) Maar niet rokende dvp's zijn überhaupt in de minderheid.

Maar ondanks dat, ze ziet er goed uit.
 
Ik ben haar ook jaren voorbij gelopen op a5k1 met hetzelfde idee van arrogant overkomen.

Ik wist alleen vrijdagavond niet dat zij daarvoor op a5k1 had gezeten, kwam pas in het nagesprek.
Maar wanneer ik dezelfde ervaring als jouw had gehad was ik niet zaterdagavond voor de 2e keer bij haar binnengestapt en nu voor een uur.
Mogelijk -of hopelijk voor haar - had ze dit ook door...en heeft ze zichzelf verbetert.

Maar om Bangtheho te citeren..."het blijven vrouwen".

Fly.
 
Ben gisterenavond bij deze knappe Nicole geweest. Herkende haar eerst niet, omdat ze nu een slag in haar haar heeft, en destijds op A5k1 had ze stijl haar.

Bezoekje was geslaagd. Pijpen doet ze goed en hield ze ook lang vol, wel alles met condoom. Niet gekomen helaas gezien ik te veel witte wijntjes in mijn mik had. Vond haar bijzonder aardig, en had echt een leuk gesprek met haar. Ze zei mij precies 30 jaar te zijn (en dit klopt ook).

Ze is een bekende van Irina (ook 30 jaar), die ik helaas al even niet meer gezien heb, waar ze ook trio's mee doet. Voor Sofia die op 27k1 staat geldt hetzelfde.

Ga zeker terug bij haar!
 
Gisteravond weer een uitermate gezellig samenzijn gehad met Nicole..
Al 10e keer dit jaar (en dat is voor mij veel bij 1 dame in 1 jaar).

Prachtig lichaampje, lief, zacht en zeer goede PMC kwaliteiten (en lange nagels tegenwoordig......)

Als je haar lieve vriendje probeert te zijn, is zij jouw lieve vriendinnetje....

Fly
 

advertentie van haar op Kinky. heeft een tijdje uitgestaan, maar nu alweer ruim een maand aan. een van de betere op dit moment op de Dam. Althans voor mij.
 
Ze zat nu op 2pg3 K3 heb haar weleens eerder gezien maar vandaag voor het eerst een keer binnengestapt.
Best voor herhaling vatbaar, niet arrogant leuke meid naar mijn mening, pijpen was lekker diep en sloppy wel met pzc.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nicole is weer terug van vakantie, voor Nicole haar vakantie langs geweest wat erg goed was bevallen.
Altijd langsgelopen onder het mom van leuke meid maar een beetje ongeïnteresseerd overkomend.
Dus voor haar vakantie toch de stoute schoenen aangetrokken en bij haar binnengestapt.
zeer goed bevallen, gewoon een leuke meid waar een goed contact mogelijk mee is.
Vandaag op herhaling, kan niet anders zeggen beviel me nog beter.
Ze heeft een heerlijk poesje, lekker schoon en wil wel gelikt worden.
Daarna bovenmatig pijp gebeuren genoten, ze speelt met haar mondje waardoor er een heerlijk gevoel door je lijf heen gaat.
Intiem, eerst missionaris daarna doggy. Geen haast gebeuren en ze neemt hem heerlijk.
Al met al een heerlijk samenzijn, gewoon top.
 
Nicole is weer terug van vakantie, voor Nicole haar vakantie langs geweest wat erg goed was bevallen.
Altijd langsgelopen onder het mom van leuke meid maar een beetje ongeïnteresseerd overkomend.
Dus voor haar vakantie toch de stoute schoenen aangetrokken en bij haar binnengestapt.
zeer goed bevallen, gewoon een leuke meid waar een goed contact mogelijk mee is.
Vandaag op herhaling, kan niet anders zeggen beviel me nog beter.
Ze heeft een heerlijk poesje, lekker schoon en wil wel gelikt worden.
Daarna bovenmatig pijp gebeuren genoten, ze speelt met haar mondje waardoor er een heerlijk gevoel door je lijf heen gaat.
Intiem, eerst missionaris daarna doggy. Geen haast gebeuren en ze neemt hem heerlijk.
Al met al een heerlijk samenzijn, gewoon top.
halo broeder @doctor Yan bedankt voor je mooie review op welke kamer zit ze?
 
Als je bij Nicole langsloopt lijkt ze ongeïntegreerd in sex, binnen is ze juist zeer geïnteresseerd en één van de betere dames. Bij de meeste dames is het precies andersom. Geef mij deze optie maar.
dat klopt broeder ze kijkt een beetje streng naar buiten maar eenmaal binnen was ze vroeger echt een schatje heeft ze die rode vlag nog hangen van armenie daar was ze zo trots op altijd rood met een zwarte adelaar erop
 
dat klopt broeder ze kijkt een beetje streng naar buiten maar eenmaal binnen was ze vroeger echt een schatje heeft ze die rode vlag nog hangen van armenie daar was ze zo trots op altijd rood met een zwarte adelaar erop
@modjomaster, ik zie haar lichaam dan let ik toch niet op de rest van haar kamer. sorry maar dan is er maar één beeld haar mooie lichaam waar ik even mee mag spelen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
van de week langs geweest bij Nicole ze in zit kamer 15A15 paars aan de linker zijde
Bij binnenkomst me tool gewassen en plaats genomen op bed
Nicole begon me eerst lekker af te trekken en daarna begon ze me heerlijk te pijpen met diepuh halen
Hierna heb ik ook Nicole op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar diep te stoten dit ging erg goed
Toen was het tijd voor doggy NIcole heeft een lekker kont om heerlijk tegen aan te stoten het duurde ook niet lang voordat ik heerlijk in haar klaar kwam wel in het cd helaas.
Nicole is zoals vanouds een topklasse DVP, ze is wel wat rijper geworden maar qua service perfect ze is lief je kan met haar lachen.
Ze heeft mooie grote borsten en een lekker kutje
Bedankt NIcol en ciao
 
Ja, ben je wel bij deze Nicole geweest dan. Deze Nicole heeft (tegenwoordig) een brilletje, en zat gisteren gewoon op 23k3 (naar mijn weten nooit op 15 gestaan). Op 15 staat Carmen, idd een vriendin van Nicole.
 
Laatst bewerkt:
@modjomaster, Carmen A15 heeft de kattepootjes op haar rug.....Nicole 23k3 heeft dat niet..
geloof me broeder @Dragonfly666 ik weet wie Nicole is ik ken haar van toen ze net in nederland begon toen was ze 24 ze is nu 37 jaar toen waren alle gangen open op de achterdam het is niet Carmen!!!ik kwam vroegahh elke week op de achterdam toen ie nog bruisend was helaas valt dit nu tegen helaas beter naar de doubie in den haag haah
 
Laatst bewerkt:
Dit is het draadje van Nicole van 23k4, die nu al even op 23k3 zit.

Deze Nicole, met donker haar, is 31 jaar en wordt bijna 32. Ze is niet veel groter dan 1.50 meter, en samen met Erika van 17k4 een van de kleinste dames van de straat. Ze is slank, en heeft een rond en knap gezicht, en sinds enige tijd een brilletje. Deze Nicole komt uit Roemenië, en spreekt ook vloeiend Roemeens. Ze heeft geen linken met Armenië.

Dit moet dus een ander zijn die je bezocht hebt, ze is zeker geen 37 (laat het haar maar niet horen), en heeft ook nooit op k15 gewerkt.

Verder geef je in je berichten van gisterenochtend aan dat je haar nog moet bezoeken. Vanmorgen plaats je een recensie dat je haar van de week hebt bezocht. Dat kan dan dus eigenlijk alleen maar gisteren, later op de dag zijn geweest. Nicole werkte gisteren echter zeker op 23k3, haar huidige kamer. Een dame huurt ook geen twee kamers per dag.
 
Dit is het draadje van Nicole van 23k4, die nu al even op 23k3 zit.

Deze Nicole, met donker haar, is 31 jaar en wordt bijna 32. Ze is niet veel groter dan 1.50 meter, en samen met Erika van 17k4 een van de kleinste dames van de straat. Ze is slank, en heeft een rond en knap gezicht, en sinds enige tijd een brilletje. Deze Nicole komt uit Roemenië, en spreekt ook vloeiend Roemeens. Ze heeft geen linken met Armenië.

Dit moet dus een ander zijn die je bezocht hebt, ze is zeker geen 37 (laat het haar maar niet horen), en heeft ook nooit op k15 gewerkt.

Verder geef je in je berichten van gisterenochtend aan dat je haar nog moet bezoeken. Vanmorgen plaats je een recensie dat je haar van de week hebt bezocht. Dat kan dan dus eigenlijk alleen maar gisteren, later op de dag zijn geweest. Nicole werkte gisteren echter zeker op 23k3, haar huidige kamer. Een dame huurt ook geen twee kamers per dag.
ik snap het nu helemaal niet broeders sorry ik praat in ieder geval over Nicole die al meer dan 5 jaar werkt op de achterdam
en gisteren inderdaad op 15K stond ze heeft zwart haar beetje mollig lichaam heeft en best streng kijkt naar buiten vroeger was Nicole heel slank namelijk toen ze nog jong was en had ze altijd die rode vlag hangen van armenie voor de kenners ze heeft nu op haar lichaam ook een tatoe van dat land ik zeg niet de plek vanwege privacy maar je ziet zo wat ik bedoel haahah
 
De Nicole van dit draadje werkt ook in ieder geval sinds 2018 al op de Dam. Denk dat het om Anna gaat inderdaad die jij bedoelt. Kan goed dat die zich ook Nicole noemt. Kamer 15 is van Carmen, maar Anna staat er ook regelmatig op.
 
in het verleden heette ze ook weleens Alina en ook Nicole, die staat er heel wat jaren.
verschillende kamers maar vandaag ook op K15 . ook een leuke vrouw, dus dat klopt.
Nicole stond gewoon op haar oude kamer.
ze heeft ook een rode vlag, dat klopt
 
Terug
Bovenaan Onderaan