Recensie Erica, Alkmaar, Achterdam 11k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dragonfly666

Vaste klant
115
18/08/21
161
17
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze Erica blijkt al een paar jaar op de Dam aanwezig te zijn (volgens eigen zeggen) maar mij nooit opgevallen.
Kan ook geen recensie vinden.

Nu vind ik de 11 kamers ook lekker ruim en na zaterdagavond bij de andere Erika geweest te zijn on 17K4 is deze ruimte aan het eind van het bed toch verademend.
Dit is dus ook een Erica maar ik spel deze maar met een C (ook omdat de andere Erika een D-cup heeft) en zij hooguit C. (moet toch ergens verschil maken)

Goed engels, mooie zachte borsten, en een lieve dame die niet gehaast is.
Betaalde 100 euro inclusief beffen en rustig aan...dacht eerst wordt een afknapper want ze begon over langer blijven voor 50 euro meer, heb gezegd wacht ik wel even af..
Beide wassen, eerst rustig even dat lichaam naast mij op het bed, zij met de nagels en handen daar beneden alles op sterkte brengen en de pijpbeurt (MC).
Die was goed zoals ik daarvan hou, rustig en harder afgewisseld. Pijpbeurt om je te laten genieten en niet om zo snel mogelijk klaar te krijgen...

Toen ging haar telefoon 2 keer af, ze staat op en zegt dat ze de telefoon op "silencio" zet want dat was beter..
Perfect, ik heb hierdoor meteen 50 euro extra betaald....

Zij pijpen ik haar uitgebreid gebeft (ze is wel een uitdaging..) rollen weer omgedraaid en finito.

Ergens tussen de 45 en 60 minuten binnen geweest.

Maar dit is een goeie..

Dragon
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heren,

Ik heb toch weer een sprong in het diepen gedaan en na de ervaring van mijn voorganger (ha) wilde ik het zelf ook weer ervaren, Mijn vorige bezoekjes waren altijd snel, gehaast en na een paar minuten al van "dont wanna stay longer? 50 extra" moet ik nu wel zeggen dat de dame war "rustiger" is en wat relaxter is geworden. Ze heeft mijn zegen weer voor de volgende keer. Je ziet dat de dame wat ouder word, maar desondanks heeft ze een geweldige kont wat naar mijn beeld er goed uit ziet, de rest ook trouwens maar hou meer van de vrouwelijke billen. Enigste wat me een beetje tegenviel was het orale gedeelte… misschien volgende keer weer beter
 
Terug
Bovenaan Onderaan