par weken geleden door gelopen bij het aanschouwen van Cidy. Daar had ik toch een beetje spijt van, dus nogmaals de rit vanuit Noord holland naar Leeuwarden aangevangen specifiek met Cindy op het vizier. als alternatief Margarit had ik in gedachten mocht Cindy niet aan wezig of bezet zijn. Deze keer geparkeerd in Zaadland garage, dat is vrij dicht bij maar zo kwam ik wel eerst in de steeg van Esperanza. mooi dat ook ontdekt. Ik vind dit wandel gebied toch wel zijn charme hebben, best spannend al die steegjes en trapjes ontdekken

Efin via de gracht bij Moulin rouge beland. Cindy lag op bed, maar ik twijfelde of zij het was. boven de deur zag ik 5 dus moest haar wel zijn. ik keek nog even naar binnen zij wenkte en ik tapte naar binnen. Ze is inderdaad zeer slank met een sexy uit straling. Haargrootte harde tepels op de kleine tietjes vind ik erg geil. korte onderhandeling over wensen en kosten.
pzc was geen probleem cim ook niet. Daar ik niet zo vlot ben spraken we 100,-- af. enfin betaald en uitkleed-wasje dans begonnen, ivm
pzc waste Cindy mijn piel zelf boven de wasbak die voor de verandering eens wel op een bereikbare hoogte hangt. Cindy riep al snel iets in de trent van dat zit wel goed. Ik op bed zij tussen mijn benen en pijpte me al snel hard. ze doet dat best stevig met diepe halen, vingers gaan teasend langs de ballen, niet met de mond, dar mag ze de volgende keer wat meer werk van maken, daarna zij on top, waarbij ze mij met die felle en vurige ogen aan keek. Jammer dat die spiegel wat laag is. bij het pijpen mooi zicht maar nu maar deels. Nog even geswitched naar doggy op haar verzoek, wat ik maar kort vol hield. Daarna 69 voor gesteld. want zo finish ik meestal. ok zei ze maar dan was ik wel even en dat is altijd een plus vind ik. Zij klimt op me en wat een genot zon strak kutje likken, beetje anus of kutje vingeren vond ze ook prima. toch doe ik dat dan niet te diep of stevig. Ik hoor liever geen stop of no en bouw dat liever op in meerdere bezoeken zo iets. Overigens bleken haar harde tepels erg gevoelig en schermde ze die af als ik daar wat mee wou. Zoals wel vaker kreeg de dame mij niet klaar en nam ik het zelf ter hand, Cindy kijkt me via de spiegel aan en stak haar tong uit en zei "i want it all" Toen ze haar schaam lipjes boven mij gezicht uit elkaar trok kwam ik klaar en haastte haar mond zich om mijn pulserende pik. Geil dat je dat dan weer via de spiegel aan schouwen kunt. Ik kon weer tevreden naar het westen af reizen, missie geslaagd. Hier ga ik nog weleens terug komen, ook omdat ik dit gebied ook wel leuk vind. Grappig mijn eerste indruk van een paar weken terug was best negatief maar is nu volledig om geslagen.