Recensie Anna, Bochum, Gusstahlstraße 14 k39 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
649
05/07/21
1.009
38
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Anna staat op de bovenste etage van laufhaus 14, kamer 39.
Ze is roemeens, droeg een zwarte bikini en kwam de keren dat ik langs haar raam liep zeer spontaan over en goedlachs.
Een vrolijke spontane meid ben ik altijd wel voor in, dus na 30min rondlopen Anna als 1e dame van de avond gekozen.

Anna heeft super zwart lang haar, cup B/C die wat hingen in haar bikini, strakke kont en schat haar rond de 1m68. Gevraagd of ze de stilleto's die op de kamer lagen aan wilde doen waardoor ze opeens 10cm de lucht in ging.
Afgesproken 30min/50 euro met een kledingwens. Tijdens het uitkleden gaf ze aan dat ik alle tijd had en relaxed moest doen. Eerst staand wat staan friemelen om in extase te komen. Iets later liep ze opeens weg om een condoom te halen, ging op bed zitten en begon mij zittend te pijpen. Paar minuten later had ik behoefte om op bed te gaan liggen en daar heeft ze in diverse posities verder gepijpt wat ze prima deed. Uiteindelijk gevraagd of ze het met handmassage en olie kon afmaken, eerst rustig en dan steeds sneller. Zo gezegd, zo gedaan.
Na de actie rustig gewassen en aangekleed. Anna blijft goedlachs en zegt wat standaard dingetjes, maar een echt gesprek krijg je niet met haar.

Opzich prima bezoekje, en gekregen waarvoor ik betaald heb. Denk wel dat het bezoekje eenmalig zal blijven, want hoe goedlachs Anna ook is, een echte klik kreeg ik niet met haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan