Recensie Carmen, Kiekerei3a, Kirchlengern 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
http://www.kiekerei3a.de/?page_id=35579
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De foto's van Carmen spraken mij erg aan en het bezoekje een paar weken geleden was super in de kiekerei.
Helaas was het vanavond anders.

Na aanbellen na de kamer gebracht en daar een paar minuten gewacht op Carmen.
Toen ze binnen kwam was het een veel oudere versie van Carmen. De foto's zijn minstens 10 jaar oud. Het enige waar ik haar gelijk aan herkende was het haar, dat is nog steeds hetzelfde als op de foto's. Verder al rimpels in gezicht en de huid rondom de borsten niet meer strak. In haar profiel staat 33, maar de praktijk is meer richting de 40.

Carmen is zo'n doorgewinterde dvp, heel slecht is het allemaal niet, maar je krijgt ook niet waar je op gehoopt had.
Ze begroet aan het begin heel spontaan, maakt complimentjes en maakt wat grapjes, zoals "You are a crazy men, i like it". Mijn kledingwens vond ze geweldig en begon het gelijk aan te trekken.
Na het douchen heel kort maar staan knuffelen. Wilde haar zoenen (voor bijbetaald), maar na 2 kusjes stopte ze al. Toen ik 1 minuut later wilde tongzoenen trok ze haar mond weg, ik wist eigenlijk al genoeg.
Daarna liggend liggen knuffelen en wanneer je tong maar in de buurt komt van haar vagina begint ze al hard te schreeuwen en zegt ze dat ze al klaar komt. Ik heb dames meegemaakt die theather speelden, maar dit was toch wel echt het toppunt.
Gelukkig nog wel aan het einde een oliemassage gekregen zoals ik wilde en tot een hoogtepunt gekomen.

Bij het verlaten geen theke gesproken. Carmen begeleidde mij door het pand, liep 5meter voor mij en keek of er niemand was en ik kon weer komen. Daarna liet ze mij de deur uit zonder dat ik de theke ben tegengekomen.

Was het slecht?
Heb 30min knuffelsex gehad met Carmen, dat was eigenlijk wel redelijk intiem en niet slecht, maar de 20 euro extra voor tongzoenen is ze niet nagekomen. Daarnaast is ze al lang niet meer die mooie vrouw van de foto's (tand des tijds), dus de teleurstelling zit ook in het feit dat ze zichzelf presenteert met foto's van minimaal 10 jaar oud (misschien wel 20 jaar oud).
 
Ik herken me wel in het verhaal. Ik heb haar ooit bezocht in H5. Vriendelijke dame die inderdaad vrij ervaren is. Was niet slecht maar geen klik. Ik herinner me vooral haar enorme schaamlippen. Die hingen er als hamlappen maar een beetje bij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan