Recensie Nicole, Bochum, Gusstahlstraße 5, k14a 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
649
05/07/21
1.009
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Stille wateren hebben diepe gronden.

Nicole is superslank (maatje 32), klein a-cup en zo'n 1m68lang met zwart halflang haar. Voor het raam droeg ze een lerenlegging wat mijn interesse toonde. Echter een paar keer aan haar raam geweest en ze komt niet meteen super spontaan over, waardoor ik twijfelde.

Laat op de avond toch voor Nicole besloten. 50 euro voor 30min.
Ze zegt haast niets, maar komt vriendelijk over. Eenmaal op de kamer gevraagd of ze haar stilleto's onder de lerenlegging wilde aantrekken, waardoor ze 10cm groeide. Toen ik uitgekleed was liep ze op mij af, keek mij strak aan zonder wat te zeggen en begon heerlijk rustig aan mijn paal te sjorren. Ik zat ondertussen met mijn hand bij haar leren-poes die superstrak voelde. Ik wist nog niet dat ik zo geil kon worden van zo'n slanke meid.

Op een gegeven moment vroeg ze of ze moest pijpen. Ik zei: Prima. Toen kwam de grootste verrassing. Ipv een condoom te pakken, pakte ze alleen een vochtig doekje en begon daarna te pijpen. Ze gaf alleen aan dat ik wel moest aangeven wanneer ik kwam.
Aangezien dit al mijn 2e bezoekje was is het zover niet gekomen en na nog 10min op bed gepijpt te zijn, bood ze zelf aan om het met olie handmatig af te maken. Dit deed ze super.
Tijdens het aankleden zei ze verder ook niets, maar haar sexprestatie was top en daarvoor kom je uiteindelijk. Bij het verlaten wenste ze nog een prettige avond.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan