Recensie Erica, Amstelveen (voorheen Breda, Almere) 4,08 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
432
06/12/21
777
82
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5646503-erica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Erica is een dame uit Oekraïne die zich uitstekend verstaanbaar weet te maken in het Engels. Communicatie is prima en een afspraak zo gemaakt. Lokatie is een anonieme flat in Amstelveen, niet brandschoon, maar netjes genoeg om comfortabel te voelen. Ze is nog niet al te lang hier en lijkt (daardoor?) in ieder geval energiek en opgewekt.

Haar profiel bevat weinig beeldmateriaal, maar maakte net genoeg nieuwsgierig om af te spreken. De foto's kloppen, al zou ik haar gerust een jaar of tien ouder schatten, ergens begin 40.

Erica is goedlachs en makkelijk in de omgang. Ze neemt uitgebreid de tijd voor een rustige pijpbeurt, waarbij rimmen ook ongevraagd op de menukaart staat. Ik voelde me ontspannen bij haar en er was geen enkele haast. Haar lichaam is (helaas) lang niet zo strak meer, daar moet je een beetje doorheen kijken. Qua sex staat ze open voor veel standjes en ze moedigt aan tot meer en harder. Zoenen is intens en zonder terughoudendheid.

Alles bij elkaar opgeteld een prima date, al denk ik niet dat ik snel op herhaling zal gaan. Daarvoor is ze toch net iets te gewoontjes, qua uiterlijk en gedrag. Misschien als ik nog eens in de buurt ben, want ze lijkt wel een tijdje te gaan blijven. Zeventje.
 
Dank voor je review. Mij trokken de foto's behoorlijk aan, echt het type waar ik doorgaans op val 😋Maar de lange ranke benen die op de foto's zie, moet ik dus uit mijn hoofd zetten? Is ze veel molliger of is alles beetje uitgezakt? Haar gezicht vind ik erg aantrekkelijk als ik op de foto's mag afgaan…
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.girlsreview.nl/threads/erica-amstelveen.25662/
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bedankt voor je recensie Lament. Ik ben inmiddels ook geweest; aangenaam verast mag ik wel zeggen. Een erg aardige en enthousiaste Dame.

Zeker de Dame van de foto's, al lijkt ze daarop een stuk langer. Zoenen, knuffelen, likken. Twee rondes gedaan zelfs. Haar borsten zijn puur natuur, zacht en soepel. Humor is zeker aanwezig.

Het appartement is keurig. Vloerverwarming, jippieeeee!

Een aanrader collega's.

@Latenightbird , zeker niet mollig. Hooguit een klein sexy buikje. Zelf vindt ze hem groot, ik niet. Klein en een prima figuur is mijn mening.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5646503-erica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben vandaag ook bij Erica https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5646503-erica geweest, was nieuwsgierig geworden en had wel eens zin in wat nieuws ;)
Afspraak maken ging vrij makkelijk via whatsapp, Moest echter in de straat aangekomen te zijn, nog doorrijden naar een andere straat en dan daar ter hoogte van bepaalde huisnummers weer appen en een foto maken van wat ik zag in de omgeving, dit vindt ik zelf irritant, maar ze zal wel haar reden daarvoor hebben, afijn ik zag het gebouw waar ik naartoe mocht lopen en kreeg netjes het huisnummer.
Daar aangekomen ging de deur op een klein kiertje voor me open, en daar stond Erica dan:p het viel mij ook gelijk op dat ze best aan de kleine maat is, als je de foto's ziet verwacht je een veel langere dame, haar gezicht is ook best anders dan op de foto's, afijn Klaas naar binnen, de slaapkamer in en omg wat een hitte, t leek wel een sauna, ik vroeg hoe warm of t was, nou ze vertelde me lachend, ca. 25 graden:cautious: nou das voor de sex niet altijd heel best, maar goed ik had me uitgekleed, kreeg een handdoek en kon me even opfrissen!
Je moet goed op die douchecabine letten, want als je niet uitkijkt breek je je nek met het uitstappen na het douchen, t is allemaal oud en gedateerd, er lagen ook vele lange haren op de vloer, vond het alles behalve fris en schoon:(. Afgedroogd en wel, terug richting slaapkamer, het bed, soort van zachte spons kon mij niet bekoren maar had weinig keus, dus maar gaan liggen, waarop Erica gelijk op me pik dook en als een wilde begon te zuigen, het ging allemaal zonder enige opbouw, en werd er dan ook niet echt heel geil van.... ze ging wel een poosje door uit zichzelf en ik dacht, wellicht wordt het straks nog wat subtieler en beter maar nee, ze pakte een rubber deed die om kleine Klaas en kwam on top! Was opzich wel lekker, haar kutje is nog redelijk strak, maar ze was wat vermoeid en gaf me aan of ik in missionaris verder wilde, prima dat wilde ik wel proberen...
Ze deed wel een kussen eronder want anders zakte ze te ver weg in die zachte spons, man man wat een K bed, soort van hondenmand:eek: haar kutje voelde lekker aan en ik kon heerlijk klaarkomen! Toen k klaar was, was ik er eigenlijk ook wel klaar mee, geen zin in een tweede ronde of wat dan ook, ik wilde lekker douchen, daar had ik behoefte aan:) Na even gedouched te hebben snel aangekleed en afscheid genomen.... ze zei niet eens van, joh ga je nu al, want je heb voor een uur betaald en wil misschien nog wel een keer, nee Klaas stond na een ca. 35 minuten weer buiten, voor mij geen herhalingsgevaar, ondanks dat ze ook wel vriendelijk is, werd ik er gewoon niet geil of warm van, snel maar weer iets anders opzoeken:p
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5646503-erica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer bij Erica geweest . Lekker als eerste in de ochtend . Ja ze is iets kleiner en klein buikje maar sex met haar is geweldig. Wij hebben een goede klik . Rustig opbouwen met zoenen en strelen . Tongzoenen mag iets beter. Na lekker kussen haar uitgekleed. Lekker zachte borsten en kontje . Haar op bed gelegd en gaan likken . Ze is gevoelig en geniet er van . Na een tijdje kwam ze klaar en moest ze even bijkomen. Toen heeft zij mij gepijpt en ook mijn ballen niet vergeten . Daarna kwam ze op mij zitten reverse cowgirl. Zij voelt lekker strak . Na een tijdje zijwaarts verder gegaan . Waarbij zij ook nog meerdere kwam en ik na een tijdje ook . Ieder zijn ervaring maar inmiddels 4 zeer goede bezoeken bij Erica gehad .
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5646503-erica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Communicatie via Whatsapp uitstekend.

Voor mij was de ervaring dubbel.
In het begin dacht ik 'wat doe ik hier'? Niet mijn type, qua karakter, qua energie, qua looks.
Pijpen was erg goed. De seks was Ok, maar ik was niet geinspireerd. Op een gegeven moment heb ik het maar afgemaakt. Ik dacht nog, ik had beter een half uur kunnen nemen.
Daarna ging ze douchen, bleef ik op bed liggen. Daarna hebben we nog heerlijk tegen mekaar gelegen, leuk gepraat. Zij had nog wel zin in een tweede ronde, maar ik dacht dat niet te kunnen. Ze heeft me gemasseerd, best ruw, erg lekker. Het tweede half uur was juist heel fijn.

Ze is een beetje crazy maar ook lief. Haar lichaam is wat hard, gespierd. Ze is heel aardig en wil het je graag naar de zin maken.

Voor mij geen herhalingsgevaar, maar het was leuk haar te leren kennen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5646503-erica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vandaag bij Erica langsgeweest. Ze ontvangt in Almere maar gaat morgen weer naar Amstelveen. In ieder geval een prima ontvangstlocatie.

Afspreken gaat snel en direct. Bij het eerste contact krijg je de opties cim en cif met een meerprijs, maar daar heb ik geen gebruik van gemaakt.

Wat uiterlijk betreft is er al over geschreven, maar zowel uiterlijk als haar persoonlijkheid matchte prima en we hebben een leuk uurtje gehad. Erica spant zich in om het naar je zin te maken en geniet zelf mee wat veel leuker is natuurlijk. Wat pijpen betreft ben ik zelden zo lekker gepijpt!

Tot slot schoot de volgende reclame slogan door me heen, een beetje vreemd maar wel lekker 😀👍
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5646503-erica
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op bezoek geweest bij Erica ondanks de wisselvallige recensies. Ook Erica komt uit hetzelfde groepje waar je of compleet genegeerd wordt of van harte welkom bent; het geluk heb ik tegenwoordig aan mijn zijde dus het laatste is bij mij het geval. Hetzelfde appartement als Karina dus inmiddels bekend terrein voor mij.

Eerste indruk van Erica: kleine verzorgde dame, wel stukken ouder en veel minder strak dan haar foto's, normaal postuur met grote hangende borsten en een klein buikje, hyperactief maar sympathiek en vriendelijk. Inderdaad een beetje vreemd maar wel lekker. Op haar kamer nam ik direct actie, trok ik haar lekker brutaal naar me toe, stak ik mijn tong diep in haar mond waarop we heerlijk geil een potje aan het tongworstelen waren. Geld op tafel gelegd, uitgekleed en aan de slag (thuis gedouched zoals altijd). Verder gegaan met elkaar intens, diep en gewillig tongzoenen waarna ze al gauw mijn inmiddels keiharde pik vastgreep en ik haar op de knietjes dirigeerde. Gulzig en wild nam ze mijn pik in haar mond terwijl ik haar hoofd stevig vasthield en haar mond neukte. Op haar verzoek moest ik op bed gaan liggen en ging ze weer pijpend en ballenlikkend verder. Ik trok mijn kont iets omhoog voor een rimhint (had ik hierboven ergens gelezen 😉) wat ze gelijk weigerde alsof ze dat niet deed en ging ze weer wild en gulzig pijpend verder. Na een tijdje moest ik van haar naar de rand van het bed komen liggen en ging ze plagend met haar tong onderin de ballen likken waarop ik haar toeknikte en aanmoedigde waarna ze vol in de rimaanval ging; heerlijk zo'n geil zacht tongetje in je reet terwijl ze je ondeugend aankijkt! 🤣 Na een uitgebreide rimsessie haar knielend voor de spiegel gezet om weer haar keel te neuken terwijl ik stiekem in de spiegel keek waarna ik zei dat ik haar wilde neuken. Condoom erom en doggy op bed haar snoeihard zitten naaien wat ze gewillig onderging terwijl ze het gordijn stevig vasthield. 😝 Kreunend, zwetend en billenkletsend een tijdje zitten beuken waarna ik afgepeigerd liggend op bed haar mij weer afwisselend liet tongen, trekken en pijpen tot ze uiteindelijk de hele lading eruit trok. Uitgeput de boel opruimen met doekjes, opfrissen in de badkamer, kleren en schoenen weer aan, napraten, op de gang nog heerlijk diep elkaar tongen en uiteindelijk met een hele grote grijns fluitend weer naar buiten gewandeld. 🥳

Kortom: kleine hyperactieve gewillige milf die heerlijk schaamteloos meedoet. Qua uiterlijk niet helemaal mijn smaak maar haar service en inzet zijn belangrijker voor mij. Voor herhaling vatbaar! 😜
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij dame geweest in Breda eenvoudig afspraak via WhatsApp en goede parkeerplaats gratis. Eenmaal binnen prettige anonieme entree appartement netjes en schoon na gedoucht te hebben een heerlijk uurtje beleefd. Fijne hete dame die goed Engels spreekt al met al een goede aangename date voor normale prijs
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5646503-erica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Erg fijne dame die alles goed beheerst, prijs kwaliteit is zeer goed. Bij binnenkomst begreep ik wel een beetje waar het hyperactief vandaan kwam, dame lijkt een beetje op dames waarmee ik heb gedate die ADD/ADHD hebben; ik vond het wel charmant. Pijpen doet ze goed met gevoel, soms ook lekker diep en neemt ze de ballen mee. Met seks een aantal standjes doorgewerkt en zelf geniet ze er ook van! Tussendoor nog een leuk gesprekje en neemt rustig de tijd.

Herhalingsgevaar als ik weer in de buurt ben!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5646503-erica
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Prima bezoek gehad. Dame ziet er goed uit, mooie borsten en erg vriendelijk.
Mag wat mij betreft wat meer tong tijdens het zoenen, maar kan ook aan mijn voorkeur liggen.

Al het andere dik in orde! Toppertje dit
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5646503-erica
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na alle positieve recensies was ik enthousiast geworden en stond ik op springen. Tijd om te kijken of het mij ook kon bekoren. Echter moet ik toch wat kritisch zijn op een aantal punten.

Afspraak snel gemaakt. Ik kreeg een straat door waar ik nog niet eerder was geweest ok dat kan. Even op streetview kijken dus. En daar zag ik een flat waar ik al wel vaker was geweest. Maar dan aan een aangrenzende straat. 10 min voor aanvang kreeg ik bericht of ik nog kwam ja hoor ben er over 5 min. Pas toen kreeg ik de juiste instructies.

Alle dames jokken wel een paar jaartjes over de leeftijd. Geen probleem houd ik rekening mee. Maar als het 10 jaar + is vind ik daar toch wel wat van.

Pzc was prima maar de turbo zit er wel op wat niet mijn smaak is daarom een wat lagere scoren. Ze had haar poes ingesmeerd met iets van glijmiddel. Dus niet echt lekker om er een likje aan te geven. Daarbij was de poes nog niet volledig verhaard. Dat prikte dus wat op de bovenlip. Tongzoenen is met tong en niet kussen als een vis op het drogen. Waar ik 1 uur geboekt had en betaald zat ik keurig binnen 38min me veters al te strikken. Inclusief 2x douchen en 2x klaarkomen. Dit kon ik checken omdat nadat ik mij gedoucht had ging zij douchen. Ze laat je een aantal keer gedurende date alleen op de kamer. Was het dan zo slecht nee dat ook weer niet. Intiem was echt een pluspunt. Ze ziet er super uit kwa figuur. Met daarbij een paar tieten😍

Iedereen wil voor een duppie op de voorste rij zitten. Maar hier zit je toch een paar rijtjes na achteren. Wat prima is omdat ze ook niet de jackpot vraagt zoals de meeste andere. Dus voor dit geld heb je een prima beurt. Maar niet meer dan dat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5646503-erica#&gid=1&pid=1
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs weer een bezoekje aan Erica gebracht. Het was weer een gezellig weerzien. Nieuw adres voor mij maar prima . Lekker zoenend binnenkomen. Snel opfrissen en elkaar staan verkend . Ze had een mooi zwart setje aan . Haar al kussend ontdaan van beha . Haar borsten gelikt . Ze heeft gevoelige tepels. Toen haar slipje uit . Haar voorzichtig gevingerd . Ze was al lekker nat . Haar op bed gelegd en haar gebeft . Ze kwam na een tijdje schokkend klaar. Heeft mij nog een tijdje gepijpt maar ik was zo opgewonden. Dus maar gaan neuken . Ze begon met reversed cowgirl. Mooi zicht op haar billen . Daarna zijwaarts verder en kwam ze meerdere keren en lagen wij totaal verstrengelend in elkaar . Afgerond met doggy en deepdoggy . Vervolgens heerlijk klaargekomen. Lang nog in elkaars armen nagenieten. Zij geniet zelf ook enorm tijdens seks . Daarna kan ze weer een beetje druk zijn maar ik vind dat helemaal niet erg . Zoals iemand al zij een beetje vreemd maar wel ontzettend lekker . Blijft een favoriet van mij . Ze is hier tm zondag.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week had ik een vervelende tandarts afspraak voor de boeg, ik wilde mezelf nog even trakteren vooraf op een leuke spannende date. Nou dat is gelukt hoor! jeetje wat een dame. Contact was fijn en vlot, ik kon er gauw terecht. Ik moest best een stukje rijden maar daarin was ze heel flexibel. Ze spreekt super goed engels en toont echt interesse in je en is echt een plaatje om te zien. De dienstverlening was ook echt meer dan uitstekend, Kortom ik kan bovenstaand alleen maar beamen. Dit is een topper!
 
Terug
Bovenaan Onderaan