Recensie Nicole, Alkmaar, Achterdam A23k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Modjomaster heeft gelijk dat het een Nicole betreft...sorry
zij heeft inderdaad een adelaar als tattoo.
Alleen is dit een andere Nicole dan in dit draadje bedoeld is.

De Nicole met tattoo heb ook ik vaak bezocht en ook al meer dn 5 jaar geleden en zij kan echt, echt deepthroat

Maar de derde Nicole op de dam.

Fly
 
Modjomaster heeft gelijk dat het een Nicole betreft...sorry
zij heeft inderdaad een adelaar als tattoo.
Alleen is dit een andere Nicole dan in dit draadje bedoeld is.

De Nicole met tattoo heb ook ik vaak bezocht en ook al meer dn 5 jaar geleden en zij kan echt, echt deepthroat

Maar de derde Nicole op de dam.

Fly
ahaa bedankt broeder @Dragonfly666 kan mijn recensie dan verplaatst worden naar de juist topic alvast bedankt @admin en alle andere broeders en nog een fijne dag
 
Een tijdje al niet meer geweest in het straatje, maar met dit regenachtige weer wil ik niet voor niets komen, dus mijn vraag is of Nicole wel aanwezig is.
heb ik in ieder geval een doel om te komen
 
Denk dat ik vanmiddag bij haar ben geweest op 2p 3g k3 ze zei dat ze vakanties niet erg ver vooruit plant, meer zo van 8k heb zin om te gaan en weg is ze maar ze komt wel weer terug.
Kortom vanmiddag was ze er nog.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nicole op 2e kerstavond laat bezocht...

Mijn meest bezochte dame dit jaar (omdat overbuurvrouw Andrea niet zo vaak aanwezig is dan wel bezet).

Al vele intieme momenten in de afgelopen 3 jaar gehad met haar en wij voelen elkaar goed aan.
Ik weet hoe ik haar schreeuwend klaar mag krijgen, zij weet wat mijn gevoelige plekken zijn..

Altijd top en 1 van mijn toppers op de dam...

En ja, ze kan lekker onderuitgezakt zitten op haar stoel maar breek het ijs en ze is als honing..

Dragon.
 
Deze Nicol(e) vele jaren bezocht. Ze is Roemeense met voorliefde voor Albanese heren. De rode vlag met adelaar is ook die van Albanië.
Ze is een heel lieve dame als je haar goed behandelt. Heb vele uren met haar doorgebracht met altijd een smile op m'n gezicht op m'n gezicht als ik ging. Ben erg benieuwd of ze er nog is. Ga morgen weer even langs. Laat het weten als ze er weer (nog is).
 
Deze Nicol(e) vele jaren bezocht. Ze is Roemeense met voorliefde voor Albanese heren. De rode vlag met adelaar is ook die van Albanië.
Ze is een heel lieve dame als je haar goed behandelt. Heb vele uren met haar doorgebracht met altijd een smile op m'n gezicht op m'n gezicht als ik ging. Ben erg benieuwd of ze er nog is. Ga morgen weer even langs. Laat het weten als ze er weer (nog is).
Dit is de andere Nicol die of op de kamer van Carmen staat of in de 3e gang
Nicole op A23K3 heeft geen Tattoo's
 
Terug
Bovenaan Onderaan