Mijn ervaringen de laatst tijd via kinky waren en beetje Mwah. (ligt niet percé aan de dames) maar opzoek naar wat ik fijn vind kwam ik de afgelopen tijd vaak bij massagesalons terecht. Altijd wel oké maar soms zou je er dan ook op willen kruipen en dat kan daar niet. Maar goed, jullie lovende recensies gelezen te hebben dacht ik; Nicole, daar moet ik heen, dat kan niet missen.
De dag zelf optijd een afspraak gemaakt, was snel geregeld. Ze ontvangt in het centrum dus even op Maps kijken wat de route is en waar je het beste kunt parkeren en een paar uur later stond ik voor haar deur.
Een ontmoeting met een kleine knappe verschijning volgde, wat te drinken aangeboden gekregen, opfrissen en hup het bed op! Een goede massage, een prachtig krioelend lichaam over je heen, strelen, kussen echt fijn. Omdraaien, langzaam naar beneden waar ik de orale specialiteiten mocht ervaren, hemels! Condoom erom en Na wat verschillende standjes was het moment dat je het niet meer kunt houden daar.
De tijd was al omgevlogen maar hebben zeker nog een kwartier zitten kletsen (ze is gewoon ook echt leuk). Moest planningtechnisch op een gegeven moment aangegeven dat ik moest gaan. Nog effe snel en douche en afscheid genomen. Maar zeker niet voor de laatste keer!
Overigens was dit De eerste keer dat ik 200 euro voor een date heb betaald. Ook al is het tegenwoordig een gangbaar tarief, het is toch een smak geld. Zeker als je niet weet waar je terecht komt. Maar dankzij dit forum (en de dame in kwestie die natuurlijk kwaliteit levert) heb ik toch een parel gevonden en dat was het meer dan waard! Dankjulliewel…