Recensie Nicole, Breda (vh Haarlem, Amstelveen, Zoetermeer, Amsterdam) 4,79 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Today it's my 3rd time to visit her. I can't believe that we can still meet after the pandemic.
She is so friendly, with amazing french kisses, and great BJ skills. She definately knows how to pamper a man!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/591441-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nicole is een leuke dame. Iets ouder dan de foto's laten denken maar nog steeds een mooie vrouw.

Prettig bezoek gehad, heel ontspannen met een goede pijpbeurt en heerlijke vrij partij.
Voor mij echt wel een GFE, ze is wel wat strak.

Qua herhaal risico is de prijs mijn grootste struikelblok, toch wat hoog en er zijn andere meiden die een soortgelijke ervaring bieden voor minder
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amersfoort/591441-nicole
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook ik ben gevallen voor deze Tsjechische kleine opdonder.😜 Wat een ontzettend lieve en schattige dame. Een echt geboren verleidster. Een type dame waar je zomaar verliefd op zou kunnen worden. Ééntje waar je honderden kilometers voor zou willen afleggen. En dat terwijl ik eerst twijfelde of ik wel zou gaan. Wat ben ik blij dat ik dat toch gedaan heb. Ik kan de voorgaande recensies alleen maar beamen.
Bij het liefdesspel was het in het begin voor ons beiden een beetje onwennig. Maar dat duurde niet lang en het werd steeds heter en heftiger. Een kleine aandachtspunt is dat ze heel gevoelig is van onderen en vrij veel glijmiddel gebruikt. Na het hoogtepunt hebben we heel gezellig gekletst en gelachen. Haar Engels is best redelijk. Ze wilde voor een tweede ronde gaan, maar dat lukte mij helaas niet meer. Onderweg naar huis wisselden we nog wat ondeugende berichtjes af.
En ja, het is allemaal maar een spel en ze doet dat bij alle klanten. Maar ze doet het wel ontzettend goed. Nicole zal ik zeer zeker vaker bezoeken, maakt niet uit hoe ver ze ontvangt. 😍
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/591441-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs voor het eerst Nicole bezocht op een adres waar ik wel vaker kom. Nicole is een hele leuke, lieve dame. Echt een schatje! Zodra binnen wat te drinken gekregen, en snel even gedouched. Na het douchen kom je echt even in haar wereldje. Mocht op buik gaan liggen en ze ging me heerlijk rustig masseren, van kop tot teen. Daarna aan het spel begonnen, dit was ook meer dan prima. Genoten ook van het pussy sliden, lekker hoor :love: Nicole is relaxed in de omgang, neemt de tijd om het je naar de zin te maken. Herhalingsgevaar is er zeker, ze ziet me zeker terug. Thank you, Nicole!
 
dame kwam al zo bekend voor..
in appjes zitten graven..en ja hoor ergens oktober 2020..
had er op Hookers ook over geschreven..
geweldige meid ..wat ik me kan herinneren ook goed genoten ,toen wat begon onder de douche
en eindigde over haar gezicht..
jammer dat ik van de week geen tijd (meer)heb..
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/591441-nicole
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij haar geweest. Herkende haar pas weer toen ik binnenkwam. Twee jaar geleden ook in Breda bezocht! Ze herkende mijn nummer, en daarom kreeg ik de afspraak, ze doet hooguit 3-4 afspraken per dag, en ze is zo druk dat ze momenteel bijna alleen vaste klanten doet.

Hartelijke ontvangst in een net appartement, met knuffelen, tongzoenen en een drankje. Een heerlijk petite figuur, met lekker opgespoten lippen, en subtiel bijgewerkte fake boobies. Lekkere massage, met geil gefluister in mijn oor. Daarna omdraaien en the best GFE blowjob ever (pzc)…..wat een gevoel legt ze daar in! Duurde denk ik 20-30min. Daarna het bekende pussy sliden en ik hield het niet meer.

Weer een geweldige ervaring, met een mooie lieve vrouw. Herhalingsgevaar 100%!

Ze blijft door Nederland trekken, en noemde Amersfoort, Zoetermeer en Amstelveen als mogelijke locaties.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand nog contact gehad met Nicole de laatste tijd ? Volgens kinky is haar profiel verwijderd. Haar Whatsapp account bestaat nog, maar ze reageert niet meer. Of houdt ze misschien weer een lange pauze ? ☺️
 
Heb ontdekt dat Nicole nu in Istanbul is :

Ze is een type dame waar Ik het wel voor over zou hebben om daar helemaal naar toe te gaan. 😜
In haar profiel staat trouwens dat ze Russisch is en niet Tsjechisch...
Beste Pussylicker,
Ik zou nog effe geen tickets voor Istanbul in huis halen 😉. Kan je zeggen dat Nicole op dit moment gewoon in haar thuisland is en geen plannen heeft om naar Istanbul te gaan. Oude foto's van haar worden ge(mis)bruikt voor wat vage sites o.a. in Istanbul. Baalt ze behoorlijk van.
Hopelijk is ze eind van het jaar of begin volgend jaar weer te bewonderen in ons kikkerlandje.
 
Beste Pussylicker,
Ik zou nog effe geen tickets voor Istanbul in huis halen 😉. Kan je zeggen dat Nicole op dit moment gewoon in haar thuisland is en geen plannen heeft om naar Istanbul te gaan. Oude foto's van haar worden ge(mis)bruikt voor wat vage sites o.a. in Istanbul. Baalt ze behoorlijk van.
Hopelijk is ze eind van het jaar of begin volgend jaar weer te bewonderen in ons kikkerlandje.
Dat was ik ook niet van plan. 🙃 Ik ben me ervan bewust dat foto's van verschillende DVP's van internet worden gejat en ge(mis)bruikt.
Profiel foto op de site is inmiddels alweer veranderd zag ik. Een compleet andere dame...🤣
Maar hoe weet je dat ze in haar thuisland is ? Heb je recent nog contact met haar gehad ?
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze topper is weer terug in NL!!
Nicole is voorlopig te bewonderen in Haarlem. Haar ad is nog niet online, wat problemen met de advertentie maar ze is er al wel.

Wat heerlijk om met bezoekje aan Nicole dit jaar af te sluiten of nog beter 2024 weer te kunnen starten straks🤩.
 
Is dit dan dus haar nieuwe advertentie? Is een week oud.


06 nummer in deze advertentie is een ander nummer dan ik van haar heb van vorig jaar, en heeft geen Whatsapp.

//Edit mod: link in #1 aangepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, ze is weer terug ! De geboren verleidster, geschapen voor de zonde ! 😜
Ze heeft menig mannenhoofd op hol laten gaan, inclusief die van mij. 🤩
Het was weer een zinderende date, precies zoals ik haar afgelopen lente had ontmoet. Aangezien ik al een recensie over haar heb geschreven, hier alleen een kleine reactie, om de topic objectief te houden.

Heb haar nu ook weer een stukje beter leren kennen. Ze is nog steeds heel mooi, lief en attent. En ze wist nog enkele bijzondere details van onze laatste ontmoetingen. Dat maakt men niet vaak mee. Hoewel het allemaal natuurlijk maar een spel is, doet ze het wel heel subtiel. Nicole is niet goed voor mijn portemonnee, maar wel goed voor mijn mentale gezondheid. ;)

Ze is van plan om enkele maanden te blijven, afhankelijk van de beschikbare ontvangst locaties.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan