- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren

- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/casa-lucia-nicole-aanwezig.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
Vandaag langs geweest bij Casa Lucia. Oorspronkelijk voor Erika. Ik had geluk want ze was vrij. Ze kwam net van haar vorige klant en ze keek echter niet zo blij. Tot ik zei wat ik wilde zegt ze in het spaans dat ze enkel kust op de mond maar niet met tong. Ik niet akkoord dus ik vraag een ander meisje. Ze maakte er geen probleem van. De gastvrouw vraagt wie ik dan wil. Dus ik zag Nicole wel zitten. Ze is niet zo groot maar was wel degene met een grote glimlach. Met haar naar boven. Communicatie in het frans. Geen probleem. Ze springt ook mee onder de douche. Eenmaal op bed heeft ze me serieus lekker gepijpt. Ook lekker met haar tieten gespeeld. Alle posities zowat gehad en uiteindelijk lekker klaargekomen. De massage erna was zeer goed en ontspannend. Eigenlijk niks op aan te merken. Alleen het tongzoenen is zowat met uitgestoken tong. Dat is het toch niet echt. Ze is ook een beetje struiser dan op de foto's maar niet dik. Haar achterwerk is heel vast. En lekker om vast te pakken. Ze doet heel goed haar best. Ook seks met de ogen open. Dat doen ze niet allemaal.

Het gaat niet de laatste keer zijn.
 Het gaat niet de laatste keer zijn. in de living.
  in de living. en vingeren/beffen ter waarde van 40 euro.
 en vingeren/beffen ter waarde van 40 euro. . 200 euro voor 1,5 uur.
. 200 euro voor 1,5 uur. als ze de trap opliep.  Samen snel opfrissen onder de douche.  Breng altijd mijn eigen intieme zeep en mondwater mee.  Dat vond ze grappig maar ook bewonderingswaardig.
 als ze de trap opliep.  Samen snel opfrissen onder de douche.  Breng altijd mijn eigen intieme zeep en mondwater mee.  Dat vond ze grappig maar ook bewonderingswaardig. , zoenen
 , zoenen  kwam.  Ze smaakte zo goed dat ik nog enkele keren met de vingers naar binnenging om ze daarna aftelikken. Dat maakte haar nog geiler.
 kwam.  Ze smaakte zo goed dat ik nog enkele keren met de vingers naar binnenging om ze daarna aftelikken. Dat maakte haar nog geiler. aan mijn scrotum en de teelballen 1 per 1 in haar mondje. Deepthroat ontbrak.
 aan mijn scrotum en de teelballen 1 per 1 in haar mondje. Deepthroat ontbrak. Ze moest op adem komen.
  Ze moest op adem komen. .  Daarna gaf ze mij een lekkere massage van redelijk hoog niveau
 .  Daarna gaf ze mij een lekkere massage van redelijk hoog niveau  . Veel babbelen en lachen tussendoor.  Type meid waar je overal mee kan komen. Klasse dame!
 . Veel babbelen en lachen tussendoor.  Type meid waar je overal mee kan komen. Klasse dame! .  Eerst een stevige 69.  Nicole is zot van gebeft te worden, het duurde dan ook niet lang voor ze weer kletsnat werd.  Was niet in vorm dus had ze wat werk, maar ze kreeg mijne papito terug keihard.  Opnieuw cowgirl en het ging lang lekker.  Overgegaan naar naast het bed te staan en verder te neuken. Dat leek ze zeer leuk te vinden vooral toen ze in de spiegel keek naar het gebeuren. Lang konden we dit niet volhouden want haar poep en mijn handen zaten nog onder de olie en ze gleed weg.  Voelde ook wat pijn. Bij het veranderen naar doggy lukte het niet meer. Zag de ontgoocheling in haar ogen want ze had er zin in.  Sorry Nicole.  Ze trok en zoog me daarna lekker af en liet me op haar buik spuiten
.  Eerst een stevige 69.  Nicole is zot van gebeft te worden, het duurde dan ook niet lang voor ze weer kletsnat werd.  Was niet in vorm dus had ze wat werk, maar ze kreeg mijne papito terug keihard.  Opnieuw cowgirl en het ging lang lekker.  Overgegaan naar naast het bed te staan en verder te neuken. Dat leek ze zeer leuk te vinden vooral toen ze in de spiegel keek naar het gebeuren. Lang konden we dit niet volhouden want haar poep en mijn handen zaten nog onder de olie en ze gleed weg.  Voelde ook wat pijn. Bij het veranderen naar doggy lukte het niet meer. Zag de ontgoocheling in haar ogen want ze had er zin in.  Sorry Nicole.  Ze trok en zoog me daarna lekker af en liet me op haar buik spuiten  Nicole.  Me diste una experiencia maravillosa. Besos.
 Nicole.  Me diste una experiencia maravillosa. Besos. 

.
. opende. Sprak Nederlands en Spaans. Veel vriendelijker dan die van zaterdag.
 opende. Sprak Nederlands en Spaans. Veel vriendelijker dan die van zaterdag. en Nicole bleef afwisselend in de spiegel kijken en diep tongzoenen
 en Nicole bleef afwisselend in de spiegel kijken en diep tongzoenen  wereldje bijna nooit tegen.  Wel opgevoed, degelijke opleiding, intelligentie en normaal behouden sociale vaardigheden. Top!
 wereldje bijna nooit tegen.  Wel opgevoed, degelijke opleiding, intelligentie en normaal behouden sociale vaardigheden. Top!
 bij en daar was ze blij mee.
 bij en daar was ze blij mee. te zullen keren.  In tegenstelling tot wat ze eerder had aangegeven. Ergens rond mei.
 te zullen keren.  In tegenstelling tot wat ze eerder had aangegeven. Ergens rond mei. Gracias mamita.
 Gracias mamita.