Recensie Nicole, Emmanuela's Angels, Waasmunster 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 30

Meubelstuk
Forumpionier
1.298
30/06/21
1.006
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-airco-op-kamers.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest bij deze zeer knappe dame was dik in orde.Lekker tongzoenen heeft mij lekker lang gepijpt zonder condoom.Daarna haar ook lekker verwend waarbij ze lekker klaar kwam.Intiem was ook zeer goed ze deed lekker mee ze blijft wel maar 2 weken jammer genoeg.Was echt de moeite waard weer een toppertje op dit adres.
 
Vrijdag een bezoekje gebracht aan Nicol,
Ze ziet er goed uit, wel fake borsten maar wel goed gedaan.
Direct tongzoenen en pijpen zonder condoom, dat was lekker, ik ben dan ook klaargekomen in het mondje.
Beffen heb ik niet gedaan, ze had zich niet verfrist, en tussen de beentjes was het toch nog wat plakkerig (glijmiddel?).
Intiem was ook goed, wel een beetje aan de wilde kant voor mij.Daarna heb ik ze een massage gegeven wat ze kon apprecieren.
Maar na 45 minuten was het gedaan, hoewel ik betaald had voor een uur.Met het weinige Spaans dat ik spreek, kon ik opmaken dat de vorige klant (voor mij dus) veel te ruw was geweest.
Was het goed, zeker.Herhaling ,neen.
Ik vond het wel sportijf dat de bazin me apart vroeg of het wel degelijk goed was geweest.Ik heb er trouwens al genoeg eurotjes achtergelaten.
Conclusie 3,5/5
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan