Recensie Nicole, Huize Fleur 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
15
02/04/22
8
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toegegeven, ik heb een zwak voor oudere dames.
Op meerdere forums las ik dat Nicole wel erg op leeftijd was wat mij juist prikkelde om eens langs te gaan.
Per mail gevraagd of ze mij zonder slipje in jurk kon ontvangen, zo had ik op de trap al wat te kijken.
Op de kamer een vriendelijke vrouw, inderdaad erg rijp (63/65 jaar schat ik) maar nog een prima lijf waar ik dus wel geil van werd.
Haar mijn stiefmoeder fantasie verteld en met enthousiasme ontvangen.
Heerlijk opgewarmd met haar handen op mijn pik en ballen, ze heeft goede techniek in haar vingers. Daarna gevraagd om met stand 69 lekker boven mij te hangen, ik wilde wel eens van dichtbij zo'n oma kutje zien en ruiken.
Nicole pijpte ondertussen met flinke inzet het rubber om mijn pik en begon m goed diep in haar mond te laten verdwijnen. Een beetje teveel tanden gevoeld maar op inzet en diepte niks dan lof.
Daarna is ze omgedraaid en is ze in een squathouding heerlijk op mijn lul komen zitten met haar rijpe spleet.
Haar daarna in missionaris gepakt en haar keihard volgespoten.
Omdat er nog tijd over was dacht ik eigenlijk dat het wel klaar zou zijn (45 min) geboekt maar zelfs toen bood ze aan om gewoon nog even lekker te masseren. Echt een top dame wat mij betreft!
 
Ook ik ben eigenlijk per ongeluk bij Nicole terecht gekomen en kan volledig beamen dat de uitdrukking op een oude fiets............. geheel waar is.
Ondanks dat ik mijn limiet eigenlijk tot net in de 30 had gesteld moet je toch ook eens iets nieuws proberen. Dit was op zich allemaal meer dan in orde en ook voor herhaling vatbaar maar psychisch weet ik niet of ik het nog een keer aankan. ;) Gaan het zien als ik weer een keer bij Fleur op de bonnefooi langsga.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik moest vandaag in Apeldoorn zijn en aangezien een aantal potentiele dames niet op zondag ontvangen ben ik gaan kijken op de site van privehuis Fleur. Twee dames, die aanwezig zouden moeten zijn trokken mijn aandacht; Alexandra en Nicole. Zonder reservering aan het eind van de middag mijn auto geparkeerd in een van de zijstraten en als een kat in het donker bij het privehuis naar binnen geglipt. De ingang is natuurlijk niet echt discreet, maar in de wintertijd en met deze kou niet veel actie op straat, dus geen probleem. :cool:

Een keer binnen moest ik even wachten totdat een dame het ontvangstgedeelte binnenliep; het lot verbond mij aan Nicole. En het lot was mij goed gezind, want wat heb ik met deze rijpe dame genoten zeg! :love: Op de kamer (beneden, eerste kamer rechts), die prima in orde is en keurig oogt en is begon Nicole gelijk heerlijk te tongzoenen en begon al tegen mij op te rijden. Mm, dit beloofde al veel goeds! Na betaald te hebben bracht ze het geld weg en kwam ze spoedig terug en vervolgde het betere tongwerk. Ik had mij intussen al wel snel ontdaan van wat kleding en schoenen. Vervolgens kreeg ik van Nicole de opdracht om de rest ook maar eens uit te doen, zodat ze mijn pik even kon wassen. Zij ontdeed zich van haar rode kerst-body-lingerie, waarmee haar kleine slanke rijpe lijfje zich ontvouwde voor mijn ogen. Heerlijke borsten en vooral een setje heerlijke billen. 😋

Na de wasbeurt op het bed gaan liggen waar ze op mijn verzoek begon met een korte massage van mijn nek en rug om even te ontspannen. Wat een kracht heeft dit kleine opdondertje in haar handen! Vervolgens omgedraaid naar mijn rug waarbij ze lekker op mij kwam liggen en zitten om nog wat borstpieren te masseren en ondertussen steeds weer heerlijke tongzoenen uit te wisselen. Vervolgens ging ze over in het likken en zuigen van mijn ballen, wat zeer gewaardeerd werd. Dit ging dan weer over in pussy-sliding en aftrekken en ik werd geiler en geiler. Voor mij blijft er dan niets anders over dan beffen en oh wat heeft deze tante een heerlijk fris & fruitig kutje en ook nog eens heerlijk strak! Haar liggend uitvoerig uitgelikt en ook nog twee vingers lekker hun werk in Nicole laten doen, haar bekken en benen vervolgens opgetild waarbij ik op mijn knieen voor haar lekker diep mijn tong in haar poes kon roeren, waarbij zij dus op haar schouderbladen op het bed lag, waar ze geen enkele moeite mee had. Om het befgedeelte af te ronden haar gevraagd om vervolgens op mijn gezicht te komen zitten... hmmm

En toen was het bijna tijd, waarbij ze geil bleef aandringen dat ik niet weg mocht alvorens klaar te zijn gekomen. Ik had al een paar keer op het randje gezeten en wou op mijn beurt niet weggaan zonder haar geneukt te hebben. Ik wist bij voorbaat al dat ik het geen 10 stoten vol zou houden, maar Nicole deed een condoom om, flaneerde weer op bed en na enkele stoten in haar lekkere strakke en warme flamoes brachten mij in extase en volledige ontlading. We keken elkaar aan en ik heb haar oprecht bedankt voor een overheerlijk uur.

Aan de wastafel alle ruimte om te wassen met voldoende schone en zachte washandjes en handdoeken. Rustig aangekleed en nog wat gekletst en toen afscheid genomen. Toen we door de gang liepen naar de voordeur/ontvangstruimte liepen we Alexandra tegen het lijf en wat een lijf heeft die ook joh 🤩. Dat beeld en de ervaring met Nicole zal mij doen besluiten om vaker bij huize Fleur langs te gaan mocht ik in de buurt zijn.
 
Hoi, kom uit regio Doetinchem en moest vandaag voor een boodschap in Apeldoorn zijn.
Als doorgewinterde wandelaar, maak je dan meteen even van de gelegenheid gebruik om een dame te bezoeken.
Makkelijk was voor mij ff ern privéhuis, ik kwam terecht bij Huize Fleur. Naar binnen gestapt, pand is gedatteerd, maar daar kwam ik niet voor.
Een oudere dame kwam me verwelkomen, eerlijk gezegd was het niet eureka.
Maar ze was vriendelijk en beloofde me dat ik er geen spijt van zou krijgen.
€110, afgetikt voor 45 minuten.
Mannen ik ben zelf 61, geen knappe gast, alleen wel geil.
Zij is 58 zei ze, de jaren zijn bij haar ook aan het werk geweest, maar alla dacht ik, goede seks beloofd ze me dus.....
Echt mannen ik heb er al aardig wat bezocht, maar zij staat in de top 5 van heerlijke echte seks, waar zij ook van geniet. Geen spijt en als ik weer in Apeldoitn ben, dan ga ik er weer langs en hoop dat zij er ook is.
Volgens mij werkt ze woensdag en zondag.
Thuis in Drenthe doet ze ook massage en vaak draait dat uit op srks vertelde ze mij.
Nicole als je dit leest, dank je wel en ik kom zeker weer.
Als je wilt, stuur me ff een pb, heb nog een vraagje?
 
ben ook bij Nicole huize fleur geweest. Wat er in de beschrijving staat klopt.
Ze ziet er leuk uit is ook erg leuk vrolijk beschaafd, lekker tongzoenen en kroelen.
Ik denk dat ze in het dagelijks leven door haar uitstraling erg populair is bij de medemens.
 
De dame heeft een zorgverlenend beroep en woont in het noorden van het land.
De foto's die van haar online staan zijn tenminste 10 jaar geleden gemaakt. Als ik dat door had gehad, was ik er niet naar toe gegaan.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://kweekweg10.com/ladies/nicole/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was vergeten het recensieformulier in te vullen. Mijn berichten hier kunnen samengevoegd worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan