Recensie Nicole, Maasmechelen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrJob29

Wandelaar
41
13/09/22
35
25
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nicole-4186/
Totale kosten (in euro)
100
Het verbaasd mij nog altijd dat deze dame nog geen recensie heeft op het forum. Ze leek het in ieder geval aardig druk te hebben. Bij aankomst kwam de vorige wandelaar mee naar beneden om hem uit te laten en toen ik weg ging liep ik helaas ook weer de volgende wandelaar tegen het lijf.

Was hier in de service iets van te merken? Mwah, de hygiëne was oke, ze had gelukkig nog even gedoucht en haar mond gespoeld van te voren. Erg fijn, maar er waren wel wat geurtjes, wat ook logisch is. Dan de dame zelf: ze is de dame van de foto's maar die zijn wel gefotoshopt, qua leeftijd zal het vast in de buurt zitten, schat haar eerder midden twintig. Verder zit ze iets minder strak in haar vel dan de foto's doen geloven.

De seks was prima, niet bijzonder maar ook geen minpunten te ontdekken en ik mocht haar in de posities leggen, communiceren ging namelijk niet, ze spreekt geen woord engels.

Opzich ben ik positief maar voor mij is er geen herhalingsgevaar mede door "de drukte" en het gebrek aan communicatie.

Terug
Bovenaan Onderaan