Nicole, privehuis Almere, Almere
In één woord geweldig.
Ik had op maandag al een afspraak gemaakt met Nicole voor dinsdag 11.00 haar eerste klant. Ik had gevraagd of ze dit keer haar eigen kleding aan kon houden.
Bij binnenkomst stond ze alweer klaar boven aan de trap met haar mooie glimlach met zoals afgesproken al haar kleding nog aan.
We begonnen elkaar hartstochtelijk te tongzoenen en zeiden alle twee dat we elkaar zo gemist hadden.
Tijdens het zoenen wonden we elkaar al lekker op door elkaar overal te strelen.
Nicole streelde lekker op mijn enorm bobbel in mijn broek.
Ik verkende haar ook en streelde haar over haar geweldige kont en aan der binnenkant van haar benen. Vervolgens gaf ik haar kusjes in haar nek en deed haar T-shirt over haar hoofd uit. Dit deed nicole ook bij mij.
Vervolgens volgde haar beha die ik ook in de hoek gooide. Daarna nam ik haar tepels die al behoorlijk hard waren één voor één in mijn mond. Om ze heerlijk te verwennen met mijn tong en mijn handen had ik om hoor mooie borste gedaan om er zachtjes in te kneden.
Hierna gingen we weer verder met tongzoenen en elkaar opwinden. Om vervolgens haar strakke spijkerbroek langzaam los te knopen en mijn hand over haar slipje te laten gaan om door der stof (al een votig plekje erin)haar lipjes te strelen. Hierna maakten we elkaar nog meer gek en ontdeed ik haar ook van der spijkerbroek en haar inmiddels behoorlijk natte slipje.
Ook mijn kleding werd verder door haar uit gedaan en belande in de hoek van der kamer.
Hierna ben ik door mijn knieën gegaan om haar heerlijk met mijn tong te verwennen. (Dit vind ze altijd zo lekker op de manier hoe ik dit doe kunnen er maar weinig volgens Nicole)nadat ze heerlijk trillend is klaargekomen belanden we alle twee op bed.
Om weer met elkaar te tongzoenen om haar nog een paar keer klaar te beffen en te vingeren. Ook geef ik haar altijd diverse knipoogjes tussen de bedrijven door.
Hierna was het haar beurt en heeft ze mij heerlijk gepijpt en vergeet ze mijn ballen ook niet om even in haar mond te nemen terwijl ze mij dan langzaam aftrekt.
Vervolgens gaat ze al tongzoenent op mijn harde lul zitten om mij heerlijk klaar te neuken.
Dit is altijd zo lekker

Warme stralen zaad vullen het condoom.
Het was weer fantastisch.
Nadat ik hem eruit haalde begon ik Nicole gelijk weer klaar te beffen terwijl ik het rubber er nog aan had hangen.
Dit had ze nog nooit meegemaakt ze vond dit geweldig en kwam al heel snel weer gigantische klaar.
Omdat het alweer tijd was hadden we ons weer opgefrist en ben ik er weer vandoor gegaan.
Ik blijf je geweldig vinden Nicole ook op ons favoriete sex bankje uit de andere kamer die je met mij voor het eerst uit hebt geprobeerd. Waar we diverse standjes op hebben gedaan zowel intiem als oraal.
Nicole je staat bij mij op nummer 1 en verdiend een dikke 10

Veel liefs je favoriete beffer