Recensie Nicole, Rotterdam (Massage met) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bergvlas

Meubelstuk
Forumpionier
1.294
01/07/21
958
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/a/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1713814104-relex-massage.html?
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wandelaars,

Vanmiddag Nicole bezocht. Ik herinner me nog goede recensies op H. maar hier is ze nog niet voorbijgekomen.
Ze adverteert via Marktplaats onder Relex Massage.
Communicatie via app snel en duidelijk. Massage met neuken 40 of 60 minuten (Eur 80 / 120).

Ze ontvangt in discreet appartement in Rotterdam West. In de straat aangekomen kreeg ik het huisnummer door.

Nicole is Braziliaanse maar spreekt redelijk Nederlands. Mooie curves, echte latina. Ik schat begin 40, maar zou ook eind 30 kunnen zijn.

Begonnen op mijn rug op de massagetafel. Ze kan goed masseren en masseerde wat spieren lekker los. Aan het eind kwam ze body to body bovenop me terwijl ik haar zachte lijf op me voelde.
Halverwege omgedraaid en korte massage voorkant waarna ze mijn pik heerlijk rustig hard masseerde (was niet veel meer voor nodig).
Rubber om, handdoek af en toen kwam ze op me liggen terwijl haar billen ritmisch bewogen.
Ze kon er duidelijk van genieten. Ik kreeg wel kusjes en kon dat bij haar doen, maar er werd niet gezoend.
Als ik me niet vergis kwam ze zelf zo'n drie keer klaar. Iets wat mij ook deed genieten.
Op het laatst ging zij onder liggen en kon ik haar in missio neuken. Zalig. Toen het tijd was om klaar te komen/af te ronden kwam er geen zaadlozing van mijn kant.
Dat gebeurd bij mij zeker niet standaard een eerste keer. Ik heb niet minder genoten.

 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/a/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1713814104-relex-massage.html?
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Half uurtje bij deze dame langs gegaan. Smaken verschillen maar van haar uiterlijk werd ik niet opgewonden. Wel van haar opgeil talenten. Ze begon eerst met die lekkere kont tegen me aan te rijen, daarna kreeg ik een dermate lekkere BJ dat ik m er net op tijd uit kon halen, en daarna heb ik haar heerlijk anaal genomen. Staand tegen de massagetafel. Die van mij is best fors, maar hij ging er helemaal in. Zij is was dat betreft een voorbeeld voor de andere dames. Jammer was dat ze ietwat tegenstibbelde om te voorkomen dat ik te diep ging. Prima prijs kwaliteit verhouding en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ben ook bij haar geweest maar heb het intiem overgeslagen, mij te behaard allemaal. Met alle respect voor de dame, ze zou braziliaans moeten zijn maar doet mij meer denken aan een rus.
 
Ik vraag me af of je dezelfde voor je had. Die van mij had een duidelijk vol latina figuur. En dito kleurtje. Ook het Portugese accent was duidelijk. Van (enorme) beharing kan ik me niks herinneren (maar voor mij is het een tijdje geleden).
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/6646201-nicole#overview
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ongeveer een jaar geleden bij dit adresje geweest.
Ik kwam er echter niet voor de massage maar voor een pijpdate.
Opzicht een leuke kleine dame die je goed probeert te verleiden door met haar kont tegen je pik aan de schuren.
Pijpen deed ze niet onverdienstelijk. Bij het klaarkomen draaide ze wel een beetje weg met haar hoofd waardoor een deel in de mond kwam en de rest over haar wang.
Ze ontvieng toen nog in Rotterdam Zuid, de ruimte zelf was niet heel erg ruim. Een mini bankje en een massagetafel paste er net in. Overigens was ze toen geschoren/getrimd voor zo ver ik me kan herinneren.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.marktplaats.nl/a/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m1713814104-relex-massage.html?
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een aantal maanden geleden ook bij Nicole geweest. Qua looks niet echt het typische latina…

Ervaring Was op zich ok. Voor dat geld massage (redelijk) en intiem (lekker bereden).

Had nog gehoopt op anaal, maar helaas niet van gekomen, kwam al klaar.

(Exacte dag weet ik niet meer, maar was doordeweeks)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan