Recensie Nicole , Villa Weizigt , Dordrecht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Matrix

Wandelaar
Forumpionier
81
03/07/21
39
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
205
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen weekend naar Villa Weizigt gereden in Dordrecht het was dag 1 dat iedereen overal met de corona app naar binnen moest hier dus ook .
Je hebt hier de keus om entree te betalen en dan naar binnen te gaan en drankje te doen met de dames en een hapje te eten en erna met een dame van keus naar de kamer te gaan overigens betaal je dan minden per uur als je naar een van de kamers gaat .
Je hebt ook de keus om dat de dames gelijk aan je voorgesteld worden heb daarvoor gekozen.
Mijn ogen laten vallen op Nicole een prachtig zon gebruinde godin uit Brazilië.
Eenmaal boven lekker gedouched zij heeft ook der zelf schoon geveegd en toen kon het feestje beginnen.
Pijpen zonder condoom als extra gekozen en wat kan zijn toch pijpen lekker teasend en af en toe diep.
Stond binnen de kortste keren op ploffen en dat had ze door toen rubbertje erom heen gedaan en is ze op me komen zitten en uiteindelijk doggy hield ik het niet meer en lekker klaar gekomen.
Erna nog een leuke gesprek gehad met der ze spreekt gewoon Nederlands waar ik een fan van ben als dames dat spreken.
Al met al een super fijne date en met een heel groot herhaling gevaar .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan