Recensie Nicoletta Lozan, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had al langer de fantasie om eens een transvrouw te bezoeken en gisteren bij deze schone langs geweest. Ik was nerveus maar ze stelde me wel gerust en was lief tegen me. Lekkere lul heeft ze, die ze goed stijf kreeg en die ik met condoom afzoog. Het anale was, toch nog wat nerveus, wat moeilijker en zij was zelf niet actief, spijtig wel. Heeft me afgewerkt met een handjob terwijl ik haar ook aan het aftrekken was. Volgende keer is ze hopelijk actief en kan ik haar eens afzuigen zonder condoom. Lekkere 30 min.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Penislengte
15cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Is een nympho. Was zot van mijn pik. Wou nog tweede keer neuken maar ik had al wat afgeneukt in skw. Is wel jaloers als je dan volgende keer iemand anders neukt...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
+-15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vannacht bij deze schoonheid langs geweest. Was voor mij de 2de keer bij een shemale. Dit was toch een betere ervaring omdat ze heel erg vrouwlijk eruit ziet.
Stelde me snel op m'n gemak.
Lekkere lippen en fijne borsten!
Tijdens het neuken mocht ik flink doorstoten! Ze werd er erg geil van!
Voor mij was dit een topervaring en zeker ook voor beginners aan te raden!
Ik denk dat ze eerder bottom is.
 
Vannacht bij deze schoonheid langs geweest. Was voor mij de 2de keer bij een shemale. Dit was toch een betere ervaring omdat ze heel erg vrouwlijk eruit ziet.
Stelde me snel op m'n gemak.
Lekkere lippen en fijne borsten!
Tijdens het neuken mocht ik flink doorstoten! Ze werd er erg geil van!
Voor mij was dit een topervaring en zeker ook voor beginners aan te raden!
Ik denk dat ze eerder bottom is.
Heb je het over haar?👇
 
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een dubbeltje op zijn kant. Eerste maal was ze vol enthousiasme. Ging er helemaal voor. Tweede maal trok op niks. Ze kon het duidelijk niet smaken dat er tussen mijn 2 bezoeken aan haar een hele zomervakantie zat dat ik haar voorbij liep en gewoon vriendelijk goeiedag zei zonder binnen te komen. Ja, er staan zoveel hoeren te lonken...
Kort gezegd, tweede keer was meteen ook laatste keer door de barslechte dienstverlening. Te snel naar buiten geduwd. Na 2 standjes zei ze stop ik kan niet meer. Wou geen 5 minuten langer pijpen. Het was in feite zakzetterij. Onmogelijk dit aan te raden aan iemand. Duidelijke zaak van kunnen maar niet willen. Alleen de eerste goede date zorgt ervoor dat ik geen 1 maar 2 sterren geef.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/nicoletta-15/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Moet zeggen de servies van Nicoletta Lozan is enorm gekelderd. Misschien door het vele neuken van anderen dat ze zag en niet kon verkroppen. Het spontane pijpen zonder van vroeger is volledig weg. De vorige keer was duidelijk ook minder. Nu mocht het condoom er zelfs niet af voor oraal Kon mij niet snel genoeg buiten krijgen. Baby you too big I still need work tonight. En de eerste keer was het van fuck me fuck me!!! Deze keer was zo slecht en was ze zo hautain dat ik er nooit meer kom. Hoe een dame kan omslaan...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
19
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben in de week bij langsgeweest, overdag. Ze werkt in de nachshift, maar is soms toch ook overdag aanwezig. Ik sprak haar over deze site, en ze vond het zeer spijtig dat dit laatste bericht van Saris te lezen was. Ze was het hier volledig niet mee eens; ik laat ook in het midden wie gelijk heeft ...
Ik kan wel mijn verhaal vertellen en dat is toch net iets anders. Het was de eerste keer dat ik bij haar ging en daarom ook basistarief genomen. Ze ziet er supergoed uit (wel opgespoten lippen). Ze had een zeer spannend pakje aan maar dat heeft ze uitgedaan en dan heeft ze zeer snel een harde paal van zo'n 19 cm. Die is de hele sessie hard gebleven.
Bij het binnenkomen betaald en dan heeft ze eerst mijn piemel gepijpt (zonder) tot hij hard was, maar dat heeft niet lang geduurd. Daarna heb ik haar mogen pijpen. Kussen was oppervlakkig, maar zeker ok. Ze heeft eerst mijn kontje met haar vinger een beetje gemasseerd zodat ze er zonder problemen in kon. Zoals eerder gezegd ongeveer 19 cm en niet de dunste zodat ik goed voelde dat ze erin zat (m.c.). Tijdens het pompen kon ik met haar mooi gevormde borsten spelen (ik vermoed tussen B en c in). Ze is eerder actief dan passief, dus ook niet gevraagd om haar te nemen. Voor het basisbedrag is ze zelf niet klaargekomen, in tegenstelling tot mij. Ik heb over haar gladde buik gespoten en daarna alles mooi opgekuisd.
Persoonlijk, maar dat is een kwestie van smaak, vind ik het een van de mooiste in SKW, zeer vrouwelijk. Dus al bij al kan ik eigenlijk niets slecht over haar vertellen. Misschien was bij de vorige medewandelaars in een slechte luim, maar ik kan het niet bevestigen. Ik had al zeer goede ervaringen met enkele andere shemales, maar Nicoletta is toch bij om dit lijstje gekomen. Ik hoop dat ik de volgende keer eenzelfde verhaal kan vertellen.
Na de daad nog een vijftal minuutjes rustig gepraat (prima Engels) over het werken in de dagshift en nachtshift. Voorlopig blijft ze beide een beetje combineren.
Ik besef wel dat sommigen zullen zeggen dat dit reclame is, maar dat neem ik er dan maar bij.
 
Had nog eens zin en naar SKW gegaan. Weinig volk 's avonds. Ben naar Nicoletta gegaan omdat ze een van de enigen vrij was. Soms kan ze echt nors en vrij arrogant kijken. Op het eerste moment had ik geen zin, maar ben dan toch binnengegaan. Daar ontdooide ze echter vrij snel (ze herkende me ook van een vorige keer). Ik zei haar dat ze wat vriendelijker moet kijken, maar dat is haar look zei ze.
Maar zoals gezegd was ze zeer vriendelijk en meegaand (behoorlijk Engels). Ik had gekozen voor een basistarief en dat heb ik ook gekregen. Niet meer, niet minder. Haar clit was na een kleine pijpbeurt van mij de hele tijd hard. Ik kon kiezen of zij mij neukte of omgekeerd, maar heb ervoor gekozen dat ze mij neukte (mc).
Dus samengevat, voor mij zeker een aanrader. Ik denk ook dat je veel (meer) van haar gedaan krijgt als je enkele keren bent geweest. Bv. tongen zal ze de eerste keer niet 'vol' doen, maar dat was geen probleem bij mijn tweede bezoek. Ze kijkt ook fel naar hygiëne, maar dat vind ik maar normaal.
 
één keer, maanden geleden stond ze in de dag in SKW, ik twijfelde zelf eerst of ze tgirl was ;zo vrouwelijk is ze. Ze stond in een geruit(plaid) minirokje, ik ben daar zot van. Een heel goede half uur gehad, begonnen met 69, dan zij mij genomen, en nadien ik haar in doggie.
Als ik ze ooit nog eens zien staan in de dag , zal ik zeker binnen gespringen. Met haar prive afspreken, vind ik voorlopig teveel moeite.
 
1 van de slechtste ervaringen ooit wil alleen maar meer en meer geld. Denkt dat ze top van de top is. Wil je snel buiten hebben en o wee als je de volgende keer niet terug komt dan gaat ze je helemaal hatelijk aankijken. Vermijden er zijn meerdere toppers te vinden in Antwerpen
 
1 van de slechtste ervaringen ooit wil alleen maar meer en meer geld. Denkt dat ze top van de top is. Wil je snel buiten hebben en o wee als je de volgende keer niet terug komt dan gaat ze je helemaal hatelijk aankijken. Vermijden er zijn meerdere toppers te vinden in Antwerpen
Oei dat is niet zo fijn.
Ik heb enkele weken geleden bij haar geweest en een hele fijne tijd gehad. Ik denk dat ik 1van de laatste klanten was dus ze was nog botergeil 😜
Ik ga vannacht ook eens kijken of ze aanwezig is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan