Recensie Nicoli, Den Haag 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
817
12/10/22
1.437
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/8692890-nicoli
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Niet veel over te melden. Ik was nieuwsgierig en mijn nieuwsgierigheid werd niet beloond.

De foto's zijn of niet echt of tenminste een jaar of tien oud.
Het is een aardige Russische dame van ongeveer 35 die redelijk Engels spreekt. Ik vond haar wel zeker knap en ze had een leuke glimlach. Als ze die niet had gehad was ik waarschijnlijk gelijk weer weggelopen.
het begon met even kennismaken, dat ging gelijk over in PZC (standaard), niet diep en met weinig passie. Wel gebruikte ze haar handen erbij en speelde ze wat met de ballen. Niet slecht.
Haar op het bed gedirigeerd en haar lichaam eens verkend, hier is weinig mis mee. Helaas heeft ze er geen geduld voor, een paar zoentjes en dat is het.
Gelijk door naar condoompje erom en gaan, verschillende standjes zijn mogelijk. Hieraan doet ze goed mee en naast haar leuke lichaam en mooie glimlach waren dat gelijk de drie hoogtepunten van het bezoek die net het verschil maken tussen onvoldoende en slecht.

Zoenen mag, maar doet ze niet echt aan mee. Beffen heeft ze liever niet, tongzoenen is er niet bij, deepthroat hoeven we het niet over te hebben en NZC is geen optie. Al met al een zeer misleidende advertentie.
Klaarkomen en wegwezen is het motto.

De overige in de advertentie genoemde opties heb ik niet geprobeerd maar ik heb er mijn twijfels bij.
 
Helaas is dit er weer 1tje van de €130 club. Er zijn meerdere dames van deze club, die nooit op de foto lijken en matige diensten leveren.
 
Deze dame ontvangt al erg lang in Den Haag onder verschillende advertenties. Was laatst ook langsgegaan, liep gelijk weg toen ik erachter kwam dat zij het was. (Op een beleefdeanier natuurlijk)
Misschien is het dezelfde, misschien niet, tegen mij zei ze dat ze pas twee weken in Nederland was. Ik heb ook ergens gelezen dat er verschillende vrouwen achter dezelfde advertenties zitten bij deze groep.
 
Zitten meestal een flat bij Hollands spoor.


//Mod edit, oppassen met prive gegevens, dit is incl beschrijving van ontvangstlocaties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan