Recensie Nicolle, Latina, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

befking69

Wandelaar
41
22/05/22
13
2
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2062855-nicolle
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag via WhatsApp met de op Kinky mooi uitziende latina Nicolle afgesproken.
Prijs is 200 euro; all-incl. alleen voor anaal geldt een extra geloof ik, maar daar heb ik toch geen interesse in.
Fors bedrag maar met haar looks wel ok leek me.

Na een tijdje appen geeft ze aan dat ze met Transcash betaald wil worden. De code van de kaart wil ze pas NA de daad.
Klinkt ok.
Na wat pruttelen van mij hierover ging ze ook akkoord met 100 euro cash en 100 euro Transcash card. Omdat dit voor mij onbekend was zou ze me helpen bij de online aanschaf als ik bij haar zou zijn.
Omdat ze benadrukt de code van de kaart pas na de daad te willen schept ze toch wel vertrouwen.
Toen ik gearriveerd was bleek het bij een stel containers te zijn (anders dan de containerwoningen die hier en daar staan). Kon het niet vinden en appte haar waar ik naartoe moest.
Ze appte terug dat ze me vanaf de parkeerplaats zou halen omdat het moeilijk uit te leggen was (klopt ook wel) en vroeg of ik de kaart al had gekocht online.
Ik antwoordde dat ik dat met haar zou doen als ik bij haar was. Ze wilde dat ik eerst de kaart online zou kopen, gaf haar zekerheid en zo, Anders zou ze me niet ophalen.
Ik was daar toch en dacht meer mijn onderste deel dan met mijn hersenen en heb de kaart van 100 euro online gekocht, maar code nog niet gegeven. Zag er ook geen kwaad in want de code kreeg ze immers pas na de daad.
Ze kwam daarna inderdaad aangelopen. Niet de dame van de foto's maar wel erg lekker,
In de ruimte rook het vreemd maar dat nam ik maar op de koop toe. Haar de 100 euro cash gegeven en uitgekleed.
Toen ik daar zo op het bed lag begon ze toch over de code. Ik zei dat ik die later zou geven zoals we hadden afgesproken. Ze bleef echter maar doorgaan en uiteindelijk heb ik de code maar gegeven. Ik was er immers toch.

Achteraf gezien een domme actie van me want ze sloeg helemaal om toen ze de code had.
Pijpen stelde niets voor, was meer trekken. Als ik er wat over zei reageerde ze heel geïrriteerd. Dit maar overgeslagen en intiem geprobeerd. Ze lag er gevoelloos en als een zoutzak bij en alles wat er uit kwam was na 2 minuten 'come baby', 'come'.
Hier kan ik niet tegen en ben maar gestopt want dit ging niets worden.

Uiteindelijk na 20 minuten weggegaan, 200 euro armer.
Ik had natuurlijk al weg kunnen gaan voordat ik die code gaf, maar dan was ik die 100 euro cash toch kwijt en geen idee of zo'n kaart weer terug in te wisselen is voor geld.

Voor mij nooit meer iets met kaarten en zo.
 
Denk je dan dat het met cash beter gaat? Service zal hetzelfde zijn, alleen cash kun je proberen terugpakken en code ws niet.
Niet persé altijd. Maar ik denk dat als een dvp om code's gaat vragen de kans groot is dat je wordt opgelicht. Dit is een welbekende scam, meestal krijg je er helemaal niks voor terug. In dit geval verrassend genoeg wel, maar wel in de vorm van de slechtste service ooit :^)
Daarom vermeiden.

EDIT:
Een voorbeeld van zo'n scam hieronder.
Meestal laten ze je opdagen naar een straat en beloven ze een huisnummer te geven wanneer je de code opstuurt, waarna radio stilte volgt.

image_1360.png
 
Laatst bewerkt:
Niet persé altijd. Maar ik denk dat als een dvp om code's gaat vragen de kans groot is dat je wordt opgelicht. Dit is een welbekende scam, meestal krijg je er helemaal niks voor terug. In dit geval verrassend genoeg wel, maar wel in de vorm van de slechtste service ooit :^)
Daarom vermeiden.

EDIT:
Een voorbeeld van zo'n scam hieronder.
Meestal laten ze je opdagen naar een straat en beloven ze een huisnummer te geven wanneer je de code opstuurt, waarna radio stilte volgt.

Bekijk bijlage 74653
Alleen obv die prijzen weet je al dat het oplichting moet zijn 🤔
 
In het voorbeeld van koningwillempie is 150 op zich een standaard prijs maar dan in combinatie met zo'n kaart owodt het wel weer verdacht ja.
Nicolle adverteert echter met 200 euro wat voor een dame met haar looks niet verdacht is.
Tenminste, dat is mijn mening.
Je hebt gelijk hoor en het is goed dat er hierover kan worden geschreven en eventueel een waarschuwing kan worden geplaatst voor anderen.

Ging mij slechts om het feit dat de dame uit het laatste voorbeeld een vreemde prijsstelling hanteert, wat voor mij al genoeg zou zijn om oplichting te vermoeden. 1 uur voor 150, prima...
Maar dan 2 uur voor 200, 3 uur voor 250 en 4 uur voor 350? Neh
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan