WHEM Nicolle Oosterhout

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eind vorig jaar keer bij haar geweest. Van te voren gereageerd via eromarkt.
Communicatie via mail liep niet zo goed.
Uiteindelijk toch tot afspraak gekomen. Was toen wel vriendelijk. Meteen knuffelen, tongzoenen. Vervolgens op de bank. Kreeg drankje. En ze gaat wel meteen verder met strelen, en dan als je uitgekleed bent, gaat ze voor de bank zitten om je te pijpen. na het klaarkomen , weer samen op de bank kletsen en daarna weer pijpen. as op zich wel leuk, ze vroeg toen 50 euro. Tijdens het kletsen over diverse dingen gehad bv gewoon seks, plasseks etc.
Toen leek het er op dat er een volgend keer wel meer mogelijk zou zijn. Tijdens het pijpen is ze wel topless, maar broek houd ze aan. Ze gaf aan volgende keer wel mogelijk.
Toen ik een aantal weken daarna weer mail stuurde en daarnaar vroeg, deed ze moeilijk.
Daarna niet meer tot een afspraak gekomen. Wel poging gedaan maar dan kon ik weer niet.
Hele tijd geen advertentie meer gezien.

Waar staat haar adv. nu dan?
 
Momenteel heeft ze volgens mij geen advertentie omdat ze teveel klanten heeft zegt ze.
Advertentie stond toen bij sexjobs.
Heb wel afspraak met haar gemaakt.
Maar ik heb nu al 5 keer gehad dat ze op laatste moment af heeft gezegd.
Dus ben benieuwd of ze echt is en niet fake.
 
Ja ik heb dat ook meegemaakt, dat ze afzegde. probleem toen was ook dat ze meestal smiddags kon en niet in de ochtend. Voor mij had ze een "uitzondering" gemaakt en kon toen om 11 uur terecht.
Auto in andere straat parkeren en in gangetje achterom door tuinpoort naar binnen. Af en toe reageerde ze in de mail ook wel raar.
 
Momenteel heeft ze volgens mij geen advertentie omdat ze teveel klanten heeft zegt ze.
Advertentie stond toen bij sexjobs.
Heb wel afspraak met haar gemaakt.
Maar ik heb nu al 5 keer gehad dat ze op laatste moment af heeft gezegd.
Dus ben benieuwd of ze echt is en niet fake
 
Ja afspraak kan nu alleen om 12 uur of 14 uur.
Heb nu morgen afspraak dus ben benieuwd of het nu wel doorgaat en niet wederom afzegt.
Moet inderdaad in zijstraat parkeren en dan via achterzijde naar binnen komen.
 
Grappig… ze date dus echt.
Ik had in No time ruzie met haar per mail. Ik vind haar in de communicatie echt heel wispelturig.
Blijkbaar tijdens een date dus niet?
 
@Kaiser Wilhelm , helemaal mee eens. In mails kan ze ineens omslaan met haar taalgebruik etc. Tijdens de date die ik met haar had was het allemaal oke en vriendelijk. Maar bepaalde dingen die ze in volgende date dan wel kon doen, krabbelde ze vervolgens in mail weer op terug.

Zou toch nog wel eens willen afspreken. Zal haar mailadres eens opzoeken.
 
Heb haar via andere mailadres nog eens bericht gestuurd via eromarkt.
Kort antwoord, op welke dagen ze ontvangt en dat ze 60 euro vraagt.
Vervolgens haar nog bericht gestuurd of het 1 keer klaarkomen is of ook 2 keer en of je haar mag aanraken ( anders dan de borsten).
antwoordt van paar woorden: alles staat al in advertentie.
rare reactie van haar, want dat staat juist niet in haar advertentie.....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan